Steli pomsta

419 20 15
                                    


Jack se v posteli se Stelou moc dobře nevyspal, jak si představoval, protože Stela sebou furt mlela ze strany na stranu a roztahovala se. Buď mu ležela na břiše, nebo si udělala polštář z jeho dredů. Každou chvilku měl Jack v puse její ruku nebo vlasy. Chvílemi mu objímala ruku, jako by to byl nějaký plyšák. Pak přes něj přehodila ruku i nohu a ležela mu na paži a nakonec do něj i kopala. To jestli to bylo úmyslně nebo ne, se určit nedalo. Ale něco Jackovi napovídalo, že její podvědomí tuší, že leží hned vedle ní.

To byla ta klidnější část noci. Tu druhou Stela sípala a skučela bolestí- jako nakopnuté štěně- ze spaní. Úplně stejně jako v cele. A aby si trochu ulevila od bolesti tak zarývala zuby i nehty do všeho možného, co měla poblíž. To znamená, že i do Jacka. Nejhorší pro Jacka bylo, když se mu Stela nevědomky doslova zakousla do krku. Jack si pro jistotu dvakrát rozmyslel, jestli si také uleví od bolesti tím stylem, že vykřikne, nebo jestli svůj výkřik polkne. Rozhodl se radši pro druhou možnost, protože by Stela nebyla dvakrát šťastná, kdyby zjistila, že Jack leží hned vedle. To by bylo už opravdu lepší jít naproti Krakenovi.

Když se začalo rozednívat a ze Steli se stal opět klidný beránek, který spinkal v klubíčku u zdi, Jack rychle vylezl z postele. Radši to udělal co nejrychleji, než ho ten klidný beránek zase zmrzačí. Udělal dobře, protože jakmile se zvedl, Stela zase kopla nohou přes celou postel. Jack dal jen oči v sloup a šel pryč. Přinesl z podpalubí dvě láhve rumu, protože mu neustále dochází. Položil je v kajutě na stůl a byl připraven si vychutnat raní kávu, tedy rum, ale z paluby se začal ozývat nějaký hluk. Posádka se probudila a nemá co na práci. Povzdechl si a šel urovnat kázeň na palubě.

,,Tak co se tady děje?! To nemáte co na práci?!" zavelel Jack. ,,Ne pane, jen..."
,,Stela včera zmizela!" začali Pintel a Raggety. ,,To už dávno vím! A to kvůli tomu musíte dělat takový hluk už od rána?!"
,,Je to mořská zrůda. Měli bysme si na ní dát pozor," spustil úchylný pirát. ,,Takhle už o ní nemluv!" houkl na něj Johnny. ,,Pročpak? Tobě to vadí, zelenáči?"
,,Jo! Stela je nevinný člověk! Nemáš právo o ní takhle mluvit!"
,,A kdo řekl, že je ta holka nevinná, zelenáči?!"
,,Věřím, že Stela by nikomu neublížila!" řekl sebejistě Johnny. Chvíli bylo ticho, ale najednou se celá posádka -včetně Jacka- začala z plných plic smát. Johnny věděl proč. Však sám byl Stelou okraden, když mu uštědřila ránu pěstí do břicha. Jen se snažil Stelu bránit.

Když posádka zase popadla dech, slova se ujmul Jack. ,,Takže, zábava skončila! Pan Gibbs ke kormidlu, Pintel, Raggety a Johnny napnout pořádně plachty a zbytek vytírat palubu! Ať se blejská!" všichni piráti šli dělat své povinnosti. Jack se ještě chvíli díval, jestli všichni rozuměli rozkazu a pak šel zpátky do kajuty. Sotva Jack vešel do kajuty, měl malém šok. Jedna lahev rumu byla prázdná a Stela seděla u stolu lehce se na židli houpala ze strany na stranu, v ruce maje druhou lahvi. Lehce zamíchala zbytkem rumu v lahvi a dopila ho. Lahev potom položila na stůl a škytla, jako kdyby měla škytavku. Pak se otočila na Jacka a usmála se od ucha k uchu. ,,Čaaau, tatíí!" pozdravila Stela opilecky. Jack nevěděl, jak toho byla schopna. Byl pryč ani ne dvacet minut a krom toho, když odcházel, spala Stela jako zabitá. Nevěděl, jestli ji má zabít, pomoct jí nebo se jí smát.

Stela se začala zvedat. Byla v tak opilém stavu, že vůbec necítila svou ránu na noze. ,,Potřebuju... si... s tebou... popovííídat," pronesla Stela a motala se směrem k Jackovi. Došla k němu a zabodla do něj prst, přičemž se lehce pohupovala ze strany na stranu. ,,Víš co? Popovídáme si, až budeš střízlivá," odpověděl Jack a chytil ji za ramena, aby nespadla. ,,Žádný takový! Já vůbec, ale vůbec nejsem opilá. Jo? Ty... se chceš pouze... z tohoto našeho rozhovoru vyvlíknout! Já... jsem plně střízlivá!"
,,Jasný, to vidím. A pak že piju už od rána".
,,Nepřerušuj... a poslouchej, jo? Ty... jseš pěkně zlej a lezeš mi na nervy... ale... to je všechno."
,,Hodná holka, teď si ale půjdeme lehnout, jo?"
,,Ne. Už jsem se dlouho nekoupala. Jdu si zaplavat." řekla Stela a otočila se směrem k oknům v kajutě. ,,Ne, nikam nejdeš. Teď půjdeme spinkat," řekl Jack a přitáhl si ji za paži zpátky.
,,Sotva jsem vstávala."
,,Ale už jsi určitě unavená," snažil se jí domluvit Jack. Stela tam chvíli stála, no... stála je silné slovo. Lehce se houpala ze strany na stranu a snažila se nespadnou. Naštěstí ji Jack furt držel za paži, protože věděl, že by jinak spadla. Stela pokývala hlavou. Jack ji pomalu dovedl k posteli.

Piráti z Karibiku - Návrat Krakena Kde žijí příběhy. Začni objevovat