,,Proč tu jsem?!"

389 18 9
                                    

Pirát se Stele díval hluboko do očí a Stela do těch jeho. Celkem nádherná romantická chvilka, ale Stela si uvědomila, že by se měla vrátit do hospody, nebo na loď. ,,Jak se jmenuješ," zeptal se pirát, čímž vytrhl Stelu z jejího přemýšlení. ,,Stela."
,,Krásné jméno."
,,A ty?"
,,Johnny," řekl pirát. ,,Také pěkné jméno."
,,Máš krásné oči. Jsou zajímavé," řekl Johnny a dal Stele vlasy na stranu, aby viděl lépe do jejích očí. ,,No, je to spíše prokletí."
,,Cože?"
,,Já... jsem napůl mořská panna!"
,,Co?"
,,Já vím, jsem hnusná mořská zrůda."
,,Možná že tvé tělo ano, ale tvé srdce ne. Jsi překrásná jako ony, ale tvé srdce je čisté," řekl Johnny a Stela se na něj usmála. Pak se k ní opět na klonil a chtěl ji políbit, ale ozval se nějaký hluk, který je vytrhl od jejich chvilky. Johnny vzal Stelu za ruku a rychle s ní utekl za nějaké staré bedny v uličce. Skrčili se a pozorovali, co bude dál.

Z hospody vylezl Jack a rozhlížel se kolem. ,,Co ten tady dělá?" zeptala se sama sebe Stela. ,,Kdo je to?"
,,Můj otec."
,,Tak už vím, po kom máš ty zlodějny," řekl provokativně Johnny, za což se na něj Stela zamračila. Oba dva se ale pak podívali zase na Jacka, který vypadal, že něco hledá. ,,Co to furt hledá?"
,,To nevím."
,,Nehledá náhodou tebe?
,,O tom dost silně pochybuji!"
,,Proč myslíš?"
,,No... to je na dlouho."
,,Když myslíš, lásko."

Jack ještě chvíli přešlapoval na místě, dokud k němu nepřišel nějaký divný muž s brašnou přes rameno. ,,Zdravím!" zvolal Jack.
,,Co mi chcete?!"
,,No... měl bych pro vás opravdu dobrý materiál," začal vyjednávat Jack. ,,O jakém materiálu to do háje mele?" zeptal se Johnny. ,,Tak to netuším," pokrčila Stela rameny. Cizí muž vzal do rukou Jackův dred a prohlížel si ho s divným pohledem. ,,O takovéhle zavšivené dredy zájem opravdu nemám! Tomuhle říkáte dobrý materiál?!" rozčiloval se muž.
,,Parukář!" vydechla Stela. ,,Co by dělal parukář v Tortuze?!" divil se Johnny. ,,Ne, ne, ne, mám pro vás mnohem lepší materiál," začal vysvětlovat Jack. ,,Bude se vám opravdu líbit."
,,Pokud nelžete, dobře vám zaplatím."
,,Jistě!" rozzářil se Jack. Pak vytáhl z kapsy kabátu dlouhé, hnědé, husté vlasy převázané nějakým provázkem. ,,Moje vlasy!" rozkřikla se Stela, ale hned zmlkla, protože jí Johnny věnoval naštvaný výraz. ,,Moje vlasy!" řekla Stela potichu. ,,Proč ti tvůj táta ostříhal vlasy?"
,,To je taky moc na dlouho!" dodala naštvaně. Parukář si vlasy prohlížel s radostným pohledem. ,,No tedy! Je to opravdu nádherný materiál," říkal parukář. Pak vytáhl z brašny dva měšce a dal je Jackovi.

,,Ten zmetek!" zaklela Stela. Johnny se na ni otočil a dvěma prsty ji nadzvedl bradu. ,,Běž si to s ním vyřídit a pak se vrať na loď."
,,A co ty?"
,,Neboj lásko, nechám se najmout jako člen posádky," řekl a dal Stele rychlý polibek. Pak se zvedl a zmizel v uličce. Stela se rozešla naštvaně za Jackem. Parukář i s Jackem se naráz podívali na Stelu. ,,Kde jsi byla?"
,,Na procházce po pláži!" řekla trochu podrážděně Stela. ,,Aha," odpověděl Jack jednoduše, protože ho to evidentně nezajímalo.

Parukář ze Steli nemohl odtrhnout oči. Přišel k ní blíž a začal se jí doslova hrabat ve vlasech. ,,Ta je vaše?" zeptal se Jacka. ,,Ano."
,,Kolik by jste za ni chtěl?"
,,Jak to myslíte?"
,,Myslím její vlasy."
,,Cože?!" křikla vyděšeně Stela. Jack ji vzal za ramena a přitáhl k sobě. ,,To nepřipadá v úvahu. Stejně jsou krátký."
,,To nevadí, mně to stačí," mlel si parukář svou a začal vytahovat nůžky. ,,To se musí rozhodnout ona," řekl Jack a dal ze Steli ruce pryč. ,,Nejsou na prodej!" řekla rázně Stela. ,,Ale no tak maličká, nedělej drahoty. Dobře ti zaplatím! Jen hezky drž a nehýbej se," řekl parukář a vzal Steli pramen do rukou, ale Stela se mu vytrhla. ,,Řekla jsem ne! A teď se ztrať!"
,,Zlatíčko, buď přece rozumná," otravoval parukář stále. Stela vytáhla dýku a namířila ji na parukáře. ,,Řekla jsem zmiz!" křikla Stela. Parukář schoval nůžky do brašny a odešel.

Piráti z Karibiku - Návrat Krakena Kde žijí příběhy. Začni objevovat