,,Kde je?!" zeptal se naštvaně Jones. ,,Kdo?" odpověděl otázkou Jack, který dělal, že neví o koho se jedná, i když moc dobře věděl, že Jones mluví o Stele. ,,Ten spratek, který má prý zastavit krakena. Tak kde ji máš?!"
,,Jo tahle. Zůstala v Port Royal. Už mi lezla na nervy. Vykašlal jsem se na ní a nechal ji tam," řekl Jack a usmál se.
Jones se podíval na kajutu a pak zase na Jacka. ,,Myslíš si, že jsem hlupák?!"
,,Ale kdepak... je v Tortuze." Jones rozkázal dvou mužům ze své posádky, aby se šli podívat do Jackovi kajuty.
Jack věděl, že Stela bude dobře schovaná, ale přesto měl o ní strach.Piráti z Jonesovi posádky vešli do Jackovi kajuty. Podívali se pod stůl, do skříně, pod stůl s mapami a všude možně.
Stela byla schoulená pod postelí zhluboka dýchala a zakrývala si pusu, aby nekřičela, nebo nebrečela, když viděla jejich tváře. Vypadali opravdu odporně, ještě hůř než opilý Jack po ránu. ,,Není tady!"
,,A díval ses pod postel?!"
,,Je moc nízká, tam by se nevešla!"
,,Jak říkáš!"Piráti už chtěli odejít a přinést Jonesovi smutnou zprávu, že Stela není k nalezení. Stela si chtěla oddychnout a uklidnit se, když se najednou ozvalo její hladové břicho. Piráti se okamžitě otočili na patě a přejeli Jackovu kajutu pohledem. Najednou se začali nahlas a ďábelsky smát. ,,Tak přece jen pod tou postelí něco je!" řekl jeden z nich a přišel k posteli. V tu chvíli Stela věděla, že je to její konec.
Pirát přišel až k posteli, vytáhl Stelu za vlasy a postavil na nohy. ,,Ty sis myslela, že se nám schováš?!" zeptal se a spolu s druhým pirátem se ďábelsky smál.
Stela už toho měla dost! Nejdřív šikana v mládí, za její oči pak ztráta matky a domova, Jack, hromada úchylů, vězení a mučení, značka, Beckett a teď tohle! Tohle byla poslední kapka. Steli pohár trpělivosti přetekl a vyléval se všude, jako potopa. Obří potopa vzteku která lze zastavit, pouze jediným způsobem. Dostat ho ze sebe jakoukoliv násilnou cestou! Stela cítila divný pocit. Měla motýlky v břiše, všechno se to v ní svíralo a zároveň uvolňovalo. Cítila se spoutaná v nezničitelných řetězech, ale zároveň měla pocit, že je všechny roztrhala a rozmetala všude. Cítila v sobě bouři, která panuje na mořích. Obří Tajfun, který zničí cokoliv co mu přijde to cesty. Cítila, že má moc zničit cokoliv a kohokoliv. Měla divný pocit v ústech i na kůži. Její špičáky byli ještě ostřejší a špičatější a celá její kůže ji brněla, jako by do ní někdo vpíchnul silný elektrický výboj. Její tělo začalo přijímat mořskou pannu, kterou ukrývala v sobě.
Na nic nečekala a ani nezaváhala. Zasyčela na piráta, čímž mu ukázala její ostré špičáky a zakousla se mu do krku. Pirát začal křičet nesnesitelnou bolestí a hodil se Stelou o zem, ale nijak to nepomohlo. Stelu nezajímal jeho uširvoucí křik, nebo to, že tam je ten druhý pirát, který ji může kdykoliv oddělat. Vrhla se na na zemi svíjejícího se piráta a zakousla se mu tentokrát na druhou stranu krku. Pirát opět začal křičet nesnesitelnou bolestí a začal Stelu mlátit pěstí do čela, ale Stela stále držela. Teď v sobě měla ničící Tajfun vzteku, který proudil ven a nehodlala ho nijak zastavit. Teď byla naštvaná a teď to ze sebe potřebovala dostat.
Bohužel pro její smůlu v kajutě byl ještě ten druhý pirát, který byl Stele úplně volný. Vzal Stelu za pas a odtrhnul ji z piráta. Byla celá udýchaná a čelo měla od krve, když ji mlátil pirát, (mezi jejími jizvami a škrábanci to nebyla žádná novinka). který si držel obě dvě rány na krku Přišel ke Stele a chytil ji pod krkem. ,,Za tohle mi ještě zaplatíš ty mrcho!" zaklel a pustil Stelu ze svého sevření.
Piráti vyvedli Stelu na palubu a ta se ocitla v tváři tvář Davy Jonesovi. ,,Takže, tenhle malý spratek má stát za Krakenovou zkázou?! To je opravdu špatný vtip, Sparrowe!" zasmál se Jones a natáhl ke Stele své chapadlo, které měl místo jedné ruky, místo druhé měl obří, krabí klepeto. Stelu tentokrát přepadl strach. Čekala cokoliv, ale tohle ne. Zasyčela na Jonese úplně stejně jako na piráta, načež Jones dal ruku dolů a podíval se na Stelu opravdu naštvaným pohledem. ,,Ty se mi chceš vzpírat?! Jsi jen hnusná, mořská zrůda!"
,,Chobotnice odporná!" vrátila Stela úder. To se ale Jonesovi nelíbilo. Vzal Stelu pod krkem svým velkým, krabím klepetem, strhnul ji na zem k nohám a zabodl jí lehce do ramene svůj kord.Stela sykla bolestí a do očí se jí draly slzy. Jones se, i se svou posádkou, ďábelsky zasmál, což se tentokrát nelíbilo Jackovi. Vytasil svůj kord a namířil ho na Jonese, ale ten jen zabodl kord Stele hlouběji. ,,Být tebou, tak dám ten kord pryč," začal se opět vysmívat Jones. Jack dal kord dolů, ale držel ho tak silně, až mu zbělely klouby. Stela vydávala tlumené výkřiky a vzdechy, ale od bolesti jí to stejně nepomáhalo.
Davy Jones se jenom zasmál a podíval se na Jacka. ,,Tu malou mrchu vezmeme s sebou! A přece nebudeme trhat rodinu! Ty jdeš s námi, Sparrowe!" křikl Jones a vytáhl ze Steli kord. Jack se podívá na pana Gibbse. ,,Plujte do nejbližšího přístavu, sejdeme se tam," řekl mu Jack. ,,To je ale Zátoka Vraků!"
,,Tak plujte tam."Stela se zvedla ze země a chytla se za bolavé a zakrvácené rameno. Jeden z mužů z Jonesovi posádky vytasil kord a namířil ho na Stelu. ,,Ty první, mrcho!" zaburácel. Stela mu věnovala naštvaný pohled a šla na prkno. Hned, jako ocásek, za ní Jack.
Krev ze Steli ramene tekla po celé paži, vsakovala se po stranách do košile, obvazů a nechávala za sebou krvavou cestičku. Stela měla v očích slzy, ale snažila se je mrkáním rozehnat. Byla to pro ni nesnesitelná bolest. Větší snad zažila jen když jí drtily ve věznici palce, nebo když jí Beckett vypálil značku. Začalo se jí dělat bílo před očima, bylo jí špatně, motala se jí hlava, zalehly jí uši, ve kterých ještě ke všemu pískalo.
,,Dobrý?" zeptal se Jack, když se naklonil k jejímu uchu. Stela místo odpovědi jen pokývala hlavou, i když to vůbec v pořádku nebylo. Jack si toho byl naprosto vědom, ale v této chvíli nebyl čas to řešit.
Pirát je odvedl do cely a zamknul je. Stela zhluboka dýchala a snažila se nezkolabovat, ale bylo to k ničemu. Uši jí zaléhaly víc a začalo v nich víc pískat. Bílo před očima se měnilo na černou a Stela se sesypala na zem.
Zdar vy suchozemská chátro! Jop, je tu další kapitola! Sry, že jsem delší dobu nevydala kapitolu, ale... prostě jsem nějak neměla náladu a nešlo to. A hlavně jsem musela spravovat svou fanpage na PotC a Johnnyho Deppa. Jmenuje se potc_captain.jacksparrow_cz, kdyby jste měl někdo zájem. Mám takovou novinku (možná ji už někdo zná) ohledně PotC.
Kdo sledoval novinky, jistě ví, že Johnny Depp se původně v šestém díle objevit neměl. Filmaři ho vyškrtli kvůli obvinění, které proti němu vznesla Amber Heard (Ambitch). Ukázalo se, že to nebyla pravdivá fakt a tak se ukázalo, že je Johnny nevinný. Disney ještě neví, jak velkou roli tam bude hrát, ale měl by se objevit. Fanoušci hlavně vyhrožují, že do kina nepůjdou 😅😅.
Co říkáte na nový Dark mode? Mně se ze začátku nelíbil, ale když třeba někdy později v noci píšu kapitolu, je to mnohem příjemnější pro oči.
Teď nejméně do šestnáctého června nebudu vůbec ani začínat novou kapitolu, takže se připravte na pauzu. Jak jistě víte, budu teď v pondělí psát přijímačky 😐😞😐. Všichni co je píší také, těm přeji hodně štěstí a ať se dostanete na školu jakou chcete a ať se vám to hlavně povede☺️.
Btw někdo z Varnsdorfu nebo z Litoměřic? Půjdu k vám možná na školu😀!
Rumu zdar!
Wolf-chan 🐺.
ČTEŠ
Piráti z Karibiku - Návrat Krakena
FanficDavy Jones i s krakenem je zpět a jde po Willovi a Jackovi. Jediné co může zastavit krakena je zpěv mořské panny. Jedna napůl mořská panna je Stela dcera Jacka Sparrowa, která žije se svojí matkou ve Španělsku. Je to Jackova a Willova poslední záchr...