hani pov.
setelah masuk kedalam rumah, qisya terus berlalu kedalam biliknya, katanya mahu mandi manakala aku berlalu pergi ke bilik fiez, walaupun ada bilik tetamu tapi aku tetap nak tidur dengan fiez haha takut punya hal.
"Kamu taknak mandi ke?" Soal fiez kepada aku sambil baring menghadap telefonnya chat bf lah tu siapa lagi kan?
"Orang mana bwk baju" kata aku.
"Pinjam baju orang dulu la ei? Nak tak? Kalau nak orang nak gi amik ni" katanya duduk pula sambil bersila.
"Em boleh lahh" kataku.
Lalu dia berlalu pergi ke almari, diambilnya seluar track yang di fitkan mengikut bentuk kaki dan baju berlengan panjang yg bahagian lehernya lebar? ptff seksi😂 dan memberikannya kepada aku.
'Gila ke suruh aku pakai baju ni? Leher baju ni pun nak nampak dada aku..tali bra? Apetah lagi 1 keje aku nak tarik bagi tak nampak haih taguna itu orang' kata aku didalam hati saat aku sedang memakai baju didalam tandas. Imagine apa? Aku akan keluar berkemban? Oh no!!
Setelah selesai memakai baju, aku terus berbaring disebelah fiez, btw katil fiez adalah katil jenis single so yah, nasib lah dua dua kurus kalau tak? Patah ler katil tu😂😂
Jam pula sudah berginjak ke pukul 12:30 pagi, aku dan fiez? Yah masih belum tidur.
"Dear jum tengok movie dekat youtube nak?" Soal fiez.
"Ha boleh juga tu" kata aku.
Lalu dia terus membuka aplikasi youtube dan search cerita yang menyeramkan.
"Aik laju semacam je data fon kamu, pakai hotspot orang eii???" Soal ku hairan.
"Haah hehe" katanya gelak manja eyek gedikk.
Lalu fiez bangun dan menutup lampu dan baring secara menelentang dan suakan earphone padaku dan sebelah lagi di pakai olehnya.
"Ish bosan do cerita ni" katanya lalu men-skip sehingga sampai part hantu.
" dear taknak tidur lagi ke? Orang ngantuk la hm" katanya, terlihat matanya yang sudah kuyu di terangi samar samar cahaya telefon.
"Ish jangan la tido lagi orang takuttt pi bukak watpe citer hantu ni orang dah takley tido dah tahu tak?" Kata ku kepadanya berbisik.
"Emm nah amik lah fon ni orang nak tido tengoklah citer apa apa" katanya lalu baring membelakangkan aku menghadap dinding.
"Masalah nya nak tengok apaaa!!" Kata ku fuh rasa nak nangis tau dahla gelap hm.
Seketika itu, fiez bangun semula, "mana bantal busuk orang ek?" Soalnya mencari.
"Ha ni hahhh orang takley tido tanpa bantal ni tauu" katanya sambil memeluk 2 batal kecil. Macam budak budak hahaha
Lalu aku menarik salah 1 bantal tersebut lalu memeluknya erat. "Hani!!! Bak la bantal orangg orang takley tido lahh tanpa bantal tuu" kata nya separuh menjerit.
"Mana bolehh kamu taknak teman orang kan? Bia orang amik bantal ni, lagipun kamu ada 2 kan? Bagi la orang 1" kataku padanya.
"Nanakkk nak dua ii...." rengeknya
"Tak boyeh wekk" ejekku lalu kembali memeluk bantal tersebut.
"Dear baik kamu bagi kalau tak orang sepak kamu jatuh katil" katanya..
"Try la kalau berani wekk" kataku lalu merengkok membelakangkannya.
'Buk' disepaknya aku betul betul,aku terjatuh terlentang sambil memeluk bantal busuk nya haha
YOU ARE READING
DIA [GxG] [Completed✅]
RomanceHani & fiez hani seorang perempuan yang ayu, matanya yang sedikit sepet, bibirnya yang munggil dan hidungnya yang mancung. hani seorang murid yang pandai dan rajin apabila belajar didalam kelas, namun hani terpaksa berpindah sekolah kerana bapanya y...