İyi eğlenceler

2K 145 189
                                    

Bayağıdır sevişme sahnesi yazmıyorum hikayelerime, buna yazayım dedim biraz ayarı kaçırmışım haberiniz olsun ajsnksks

FiaLea

3. Kişi Ağzından:

Simon elindeki poşetleri tezgaha koyarken Raphael hızlıca onun yanına gelmişti. Simon hala bu olayla ilgili kavrama sorunları yaşasa da Raphael'e olan sevgisi yüzünden onlara yardım ediyordu işte.

"Hepsini aldım, odama gidiyorum ben."

Raphael anında onun önünü kestiğinde Simon sırtını tezgaha yaslamıştı.

"Benden kaçıyorsun."

"Düşünmem lazım."

"Sürekli yalnız yatıyorsun ve benden uzak duruyorsun. Sana düşünmen için yeterince zaman verdim Simon."

"Demek ki daha fazla zamana ihtiyacım varmış." Deyip geçmeye çalıştı Simon ama Raphael izin vermemişti.

"Seni özledim." Diyerek ona yaklaştı iyice. Eliyle yüzünü kavradığı zaman Simon gözlerini kaçırdı. "Sana her şeyi anlattım. Bunlar seni korkuttu biliyorum ama içine düştüğüm şey yüzünden beni suçlayamazsın. Seni uzak tutmaya çalıştım ama başaramadım. Özür dilerim."

"Bu işler bitince senden uzak duracağım. Sadece... şu an seni yalnız bırakmak istemiyorum ama bana her konuda yalan söyleyen bir adamla birlikte olamam."

"Ne?" Raphael'in yüzüne şaşkın bir ifade otururken eli yana düşmüştü. "Yapamazsın."

"Senin sevgilinim, bana dürüst olmalıydın."

"Seni uzak tutmaya çalışıyordum. Ayrıca benim meselem değildi, Magnus'un meselesiydi. Olaya ben de bile isteye dahil olmadım kısaca."

"Başına onlarca bela açarken ben sadece yalanlar dinledim Raphael. Bu iyi hissettirmedi."

"Sana yalan söylemek ister miydim sence?"

Simon hamle yaptığında Raphael onu daha sert bir şekilde tezgaha yaslamıştı.

"Seni bırakmam Simon. İstediğin kadar dene, beni bırakmana izin vermem."

"Ne yazık ki bunun farkındayım ve farkında olduğum diğer şey de ne olursa olsun ben de seni bırakamam."

Raphael duyduğu şeyle hafifçe gülümserken Simon sinirle soluk alıp verdi.

"Ama bundan sonra tek bir yanlışın dahi olursa Raphael Santiago, benim için her şey biter."

"Öyle bir şey olmayacak."

"Sana inanmak istiyorum."

"Olmayacak sevgilim." Diyerek elini Simon'ın yüzüne tekrar çıkardı Raphael. "O zaman, bu gece seninle yatabilir miyim?"

"Yatabilirsin."

"Güzel." Dudaklarını hızlıca sevdiği adamın dudakları üstüne kapadı Raphael. Ondan uzak kalmaya alışık değildi. "Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum."

....

Magnus:

"Bu şekilde boş boş oturmak beni sıkmaya başladı. Onların hepsini öldürmek istiyorum."

Raphael ile birlikte bir çözüm ararken Alec'i uslu durmaya ikna etmek son derece zor oluyordu.

"Sabırlı olmayı öğrenmen gerektiğini söylemiştim."

Kod: 18 Deney BaşarısızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin