- Почакай Рик!
Рик. Спри се! Рик!Виках но той сякъш не чуваше нищо.
- Рик, хайде моля те, почакай ме!
Вървеше на пред и в един момент го изпуснах от погледа си.
Гласът в ума ми- Къде ли може да е?
И Какво по дяволите каза баща ми туко-що.
Не Елизабет! Съсредоточи се към това, къде е отишъл.Спрях се на едно място и започнах да мисля оглеждайки се наоколо да не би случайно бегнецът да се появи от някъде.
- Сетих се.
Измърморих.- Скрил се е в гората на нашето място.
Започнах да тичам и постепенно усилва скоростта и след броени минути бях при него.
Видях го седнал на земята, забил глава в краката си.- Ей... какво правиш тук?
Попитах плахо.Не отвърна.
Някак си не знаех какво точно да му кажа. Все пак самата аз не знаех, какво се случва.
Рискувах и попитах отново.- Рик. Как си?
Продължаваше да мълчи.
Доближих се и се настаних срещу него по същия начин. Гледах го и не смеех да направя нищо. Беше объркан. Личеше му, че е объркан. Хванах ръката му.
-Рик. Погледни ме!
Вдигна леко глава.
- Добре ли си?
Рик- Не знам.
Лепеха се устните му докато го казваше без глас.- Можеш ли да ми кажеш, какво се случва.
Продължавах да държа ръката му.Рик- Баща ти..... когато бях.... а сега еее.
Мърмореше.
Доближих се близо до него. Гледах го, как се мъчи да ми обясни какво се случва. Не можеше. Не намираше подходящите думи.
-Оо, Рик!..
Съжелявах го.Потече сълза от очите му, потече втора, трета, а аз с разбито сърце от неговия лик го прегърнах и тогава, тогава той истински заплака.
- Еййй! Не прави така.
Стиснах ръцете си, че прегръдката да бъде по силна.Рик- Не мога Елизабет. Не мога.
- Спокойно! До теб съм!
Рик- Не мога!
Плачеше.Рик- Иска ми се да имах истински живот,живот без разбито семейство, без кръв, без омраза.
Иска ми се всичко това да приключи.
CZYTASZ
Влюбена във вампир
WampiryМомиче, на 16 от Лондон с кестенява дълга коса, с променливи очи и яко дупе.. Научете историята на Елизабет