Разпитът

205 10 0
                                    

Джонатан- Скъпа, искаш ли да излезем на вън?

- Не знам.

Джонатан- Искаш ли да намеря някой филм да гледаме?

- Не знам.

Джонатан- А искаш ли да викнем Рик и Клара?

- Не знам.

Джонатан- Тогава искаш ли да ти намеря нещо да хапнеш?

- Не знам.

Джонатан- Защо пък не се разходим краи фонтаните?

- Да, може.

Джонатан- Или пък да излезем на вън и си изберем няколко хора, за да пием от кръвта и.

- Да, може.

Джонатан- Защо ли имам чувството, че не ме слушаш?

- Не е така!

Джонатан- Ами как е?

- Притеснена съм, Джош.

Джонатан- За кое,принцесо?

- За баща ми.

Джонатан- Добре, ела седни до мен. Нека ти споделя някои неща.

Станах от кафяволъскавият под веднага се настаних до него и последва частта в, която нежно поставям глава на грубото му рамо.

Джонатан- Слушаш ли ме, принцесо?

- Да.

Джонатан- Онази вечер ти го запозна с гаджето си и двама от приятелите ти, може би да му е повлияло някак си,че малкото му момиченце пораства,защото аз замисля ли се над това, че някой ден мога да имам дъщеря и тя от изневиделица дойде в къщи и ми представи няк'ъв, който въобще не познавам, ще се притесня малко, а какво ли остава като започна да си мисля, че води и полов живот ЩЕ СЕ ПОБЪРКАМ.

Извика той.

-Да, но аз вече съм малка.

Джонатан- Именно любима, това го плаши.

- Ако някой ден имаме дъщеря, няма да позволя по никакъв начин да бъде наранена. Също така искам от сега да си обещаем, че независимо какви са отношенията между двамани тя няма да бъде замесвана. Искам всичко, което мислиш да ми кажеш да го направиш лично пред мен, а не чрез нея! Същото се отнася и за мен.

Джонатан- Обещавам!

- Обещавам!

Джонатан- Явно наистина, много искаш детенцето ни да живее идеален живот?

Влюбена във вампирTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon