Maaaf yeee part nie tertiba hilang😪😭macam mana nak buat siapa boleh tolonggg. Tak ingat apa yg saya tulis😢saya akan buat yang baru. Dan cuba yg terbaik okkk.
Huhu....
$$$
Mingyu memandang Tyuzu yang sedang menuang ice bags di dahi. Sekali dia membelai rambut Tyuzu yang baring diatas ribanya.
" Macam mana? Dah okkk sikit dah. Haish macam mana lah boleh berdarah hidung awak nie. Risau saya tadi tau tak. Sampai tak sengaja marah yuju tadi." Jujur Mingyu. Dia mula rasa bersalah pada gadis itu. Bukan dia sengaja marah pada yuju tetapi demi untuk satukan Jungkook dan Yuju, dia terpaksa berlakon seperti itu.
" Tulah awak suka sangat melulu. Sian Yuju. Mesti terasa dengan awak." Balas Tyuzu. Dia ingin bangkit namun dihalang mingyu.
"Siapa suruh awak bangun. Baring situ diam diam. Yee saya tau tu." Marah Mingyu kerana Tyuzu degil mahu bangkit juga.
" Eee marah je tahu. Tahu lah saya bukan sesiapa pada awak." Rajuk Tyuzu.
" Siapa cakap awak bukan sesiapa dalam hidup saya. Awak penting tahu tak lagi..." Mingyu mula mengunci kembali mulut setelah sedar bahawa dia sudah terlepas kata. Tidak ke malu jika Tyuzu tahu perasaan sebenar dia pada gadis itu.
" lagi apa?? Awak nie kan suka bagi ayat tergantung lah." Marah Tyuzu. Hatinya sudah makin berombak kencang. Bila berada di sisi Mingyu. Perlu ke dia berterus terang sahaja tentang perasaannya.
" Mingyu, saya cintakan awak." Terluah juga ayat itu. Pipinya mula memerah memandang anak mata mingyu.
" Hah?" Bingung Mingyu betul ke apa yang dia dengar ni tidak salah?
" Saya tahu saya melampau sebab confess perasaan saya ini pada tunang orang tapi itu yang saya rasa." Luah Tyuzu lagi. Dia sudah bangkit dan duduk seperti biasa. Wajah mingyu lansung tidak dipandangnya. Dia tahu pasti hati nya akan terluka lepas ini tapi asalkan dapat luahkan dia tidak kisah lagi.
" Tyuzu..." kata Mingyu tergantung kerana Tyuzu terlebih dahulu potong ayat dia.
" Jangan cakap apa apa lagi. Saya sedar saya tak layak dapatkan cinta awak. Saya cuma nak awak tahu je. Saya suka kan awak sejak dulu lagi. Terima kasih ambil berat pasal saya selama ni. Saya saya hikhik saya tak kuat nak tahan perasaan saya bila bersama awak." Guman nya mendatar. Dia menahan sebak didada. Dia sanggup lagi berdepan dengan lelaki itu.
" Shuttt... Awak tak perlu rasa macam tu. Sebab awak memang layak pun. Saya pun cinta awak juga. Cuma saya malu nak cakap je. Awak dah lama bertakhta di hati saya lebih dari Yuju lagi. Thanz sebab sayang kan saya juga." Mingyu menarik yuju ke dalam pelukan nya.
" Tapi kenapa awak tunang dengan yuju? Awak tipu saya kan?" Tyuzu menolak pelahan tubuh mingyu. Dia merenung ke dalam anak mata lelaki itu mencari jawapan.
" Saya tak pernah tipu awak. Semua perhatian yang saya beri pada awak ikhlas. Apa yang saya ucapkan pada awak selama ini pun semuanya ikhlas. Percayakan saya please." Terang Mingyu. Dia meraih jemari yuju dan di bawa ke dadanya.
" Awak rasa tak? Setiap kali awak ada disisi saya jantung saya akan jadi macam nie. Semua tingkah awak saya perhatikan dari jauh. Pasal saya dan yuju nanti ada masa saya cerita kan pada awak."
YOU ARE READING
MCIME 1@2 (Ff Jungkook)
FanfictionBaru sahaja gadis bernama Choi Yuju pindah ke sekolah baru, dia sudah di ganggu oleh seorang lelaki nakal . Dia adalah Jeon Jungkook , lelaki itu juga yang mencuri frist kiss nya. Lelaki itu juga ialah teman masa kecil Yuju. Lelaki itu juga yang...