კოცნა

830 59 4
                                    

"მზად ხარ?" მკითხა ჯენიმ.

სიმართლე, რომ გითხრათ ჯერ ამისთვის მზად არ ვარ. არ მინდა იქ წასვლა.

Flashback

"ლალისა" ჯენიმ დამიძახა. საწოლიდან ძლივს ავდექი და მისაღებ ოთახში თვალდახუჭული შევედი. ახლახანს გავიღვიძე.

"რა ხდება?" მისაღებში შევლისას თვალები აუჩქარებლად გავახილე. წინ კი შვიდი ბიჭი დამხვდა.

"გამარჯობა" მომესალმა ჯიმინ ოპა.

"უკაცრავად" ვთქვი, ჩემს ოთახში დავბრუნდი და სარკეში ჩავიხედე. საშინლად გამოვიყურები.

თმა ავიწიე და პიჟამო გავიხადე. მისაღებში დავბრუნდი, სადაც ბიჭები და გოგოები იყვნენ.

თავი დავუკარი, "ბოდიში, თავის მოსაწესრიგებლად შევედი, არ ველოდი სტუმრებს, მაგრამ არა უშავს"

ბიჭები ადგნენ და მომესალმნენ. "და აქ რამ მოგიყვანათ?" ვთქვი და როჯეს მივუჯექი.

იუნგი ოპამ ტელეფონი გამომიწოდა.

"შეხედე"

გაკვირვებულმა შევხედე და შემდეგ ტელეფონი გამოვართვი. ეკრანს შევხედე და თვალები გამიგართოვდა. "რა ჯანდაბაა"

ჩემი და ჯონგუკის ფოტო იყო Inkigayo-დან. მას ჩემი ხელი ეჭირა, მე კი მას ვუყურებდი. ისე ჩანდა თითქოს ჩახუტება უნდოდა და რამდენიმე წამით ადრე იყო ეს ფოტო გადაღებული.

"ხუმრობთ, ხომ?" ვთქვი და იუნგი ოპას ტელეფონი დავუბრუნე.

"იანმა და ბანგმა ისაუბრეს" დაიწყო საუბარი ნამჯუნ ოპამ. "თქვენ ორი ხვალ 'after school club'-ში მიდიხართ"

რააა?

"იუნგი ჰიონი და მე ნამჯუნს წავყვებით. შენ ვინ წამოგყვება?" მკითხა ნამჯუნ ოპამ.

ყველა ჩვენგანმა ჯენისკენ გაიშვირა თითი.

"მე რატომ?" იკითხა ჯენიმ.

"იმიტომ, რომ ძლიერი ატრიბუტი გაქვს" ჩაიცინა როჯემ.

"კარგი" დამეთანხმა.

S T A Y / LisKook (Editing) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang