00 - en azından iyi bir son

8.3K 324 125
                                    

"LANET OLSUN!"

Telefonumu sinirle önümdeki masaya attığımda havuz başında eğlenen birkaç otel müşterisi dönüp bana ters ters bakmıştı. Üzerimdeki bakışları fark edince hemen bulunduğum balkondan hafifçe sarktım ve "Özür dilerim, lütfen güzelce eğlenmeye devam edin!" diye seslendikten sonra tekrar yerime oturdum.

Otelin lobiye bağlı olan balkon kısmında, köşedeki bir masada oturuyordum. Hemen aşağıda otelin havuzu ve yanında bulunan şezlonglar vardı. İnsanlar güneşin tadını çıkarıyordu ve aquapark'ın uzun kaydıraklarından çocukların çığlıkları yükseliyordu.

Evet, mükemmel bir yaz havası vardı ve bir oteldeydim ama oturmuş PUBG oynuyordum. Üstelik, PUSUYA YATMIŞ BİR OYUNCU TARAFINDAN AZ DAHA BİRİNCİ OLACAKKEN ÖLDÜRÜLMÜŞTÜM!

Şimdi hepinizin aklında aynı soru oluştu, değil mi? Bu kız kim ve DELİ Mİ? Merak etmeyin, size her şeyi teker teker anlatacağım ama bu hikayenin normal bir hikaye olmayacağını bilmenizi isterim. Zira içinde bir adet ben, bir adet aptal ikizim, üç adet en az benim kadar deli arkadaşım, otel ortamı, sıcak mı sıcak bir yaz havası ve bir de platonik olduğum müthiş yakışıklı biri var.

Böyle söyleyince basit bir yaz hikayesi gibi görünebilir ama işler düşündüğünüzden daha karmaşık. Maalesef, aşık olduğum çocuk yan otelin sahibinin oğlu ve benim varlığımdan haberi bile yok.

En iyisi size her şeyi en baştan anlatmak:

Ben Lalisa Manoban. Jeon Luxury Hotel'in sahibinin kızıyım. Otelimiz, Güney Kore'nin en ünlü ve en büyük otellerinden biri olduğundan yazın birçok yerli ve yabancı turistten ilgi görmekte. Üstelik hemen sağ tarafımızdaki, eskiden rakibimiz olan şimdiyse ortak olduğumuz Kim Palace Hotel sayesinde de her sene otelimizin kazancı artmakta.

Anlayacağınız, ben ve yarı-ailem bir otelde yaşıyoruz. Bu yarı-ailem ise babam, ikiz erkek kardeşim Jeongguk ve kuzenim Kunpimook'dan oluşuyor. Bu yarı-ailenin nasıl oluştuğu kısmını tamamen es geçiyorum, malum, daha önemli bir konumuz var:

Kim Taehyung!

Kim Taehyung, Kim Palace Hotel'in sahibinin oğlu ama onu bu kadar önemli yapan şey, ona neredeyse küçüklüğümden beri aşık olmam. Ne yazık ki, onun benim varlığımdan haberi dahi yok. Daha önce söylemiştim, biliyorum ama tekrarlamamak elimde değil. Bu gerçeği kendime hatırlatıp durmadığım sürece gereksiz ve imkansız hayallere dalıp duruyorum.

Her şeyden bir parça anlatarak sizi merakta bırakacağım ki, hikayemin geri kalanını benimle birlikte öğrenmeye hevesli olun. Yoksa, bu otelde hikayemi dinleyecek birilerini bulmak çok zor olduğundan, içime atmaktan yakında patlayacağım. Kim Taehyung duymasa da, birilerinin sesimi duyması gerekiyor artık.

Tek isteğim, size mutlu olmasa bile en azından iyi bir son anlatabilmek.

ㅁㅁㅁ

Tamamen can sıkıntısından yazmaya başladığım bir kurguydu ve 2 aydır taslaklarda mışıl mışıl uyuyordu. Hem 1000FOM'yi hem de NEF'i geciktirdiğim için, biraz da rahat ve eğlenceli bir hikayeye vereceğiniz tepkileri merak ettiğim için artık Forever Summer'ı da umuma açık hale getiriyorum. 👏🏻👏🏻👏🏻

Bugüne kadarki en başarılı eserim (Beast's Whatsapp) mizah kategorisindeydi ve bu yüzden yeniden bir mizah kitabı yazmak istedim. Yani, bu ficten çok ciddi şeyler beklemeyin. Ama ciddi sahneler olmayacak demiyorum tabii ki. 👀 Hem Taelice mizah fici de çok görmedim, belki sizin için de biraz değişiklik olur. 🙊

Neysem, tabii ki önceliklerimin 1000FOM ve NEF olduğunu belirtmek isterim. Bu nedenle bu hikayeye sınır koyacağım. Zaten sınır dolana kadar ben birkaç bölüm yazmış olurum diğer bebeklerime (diye düşünüyorum, inşallah yanılmıyorumdur jsfjgk).

O halde kapak için pinarKaraca413 'e de teşekkürlerimi sunayım, 00,5. bölümü de yayınlayayım ve sınırı verip kaçayım.

Loves,
Cherry 🍒

[Sınır: 20+ oy , 10+ yorum]

Forever Summer ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin