Jennie'nin eşcinsel olduğunu öğrenmemizin üzerinden yaklaşık bir hafta geçmişti. Jennie ve Jisoo hâlâ birbirlerine mesafelilerdi ama açıkça ortadaydı ki, Jisoo'nun kafası her geçen gün daha da karışıyordu. Eh, yıllardır ortalıkta bütün erkekleri ağına düşüren bir karadul gibi gezen Kim Jisoo'nun durulmasının başka bir açıklaması olamazdı herhalde?
Bu sırada Taehyung da durulmuştu – KIYAMET ALAMETLERİ?! – ve sessiz sakin bana yüzme dersleri vermeye devam ediyordu. İlginçtir ki, bu süre zarfında onunla olan ilişkimiz neredeyse "normal" bir arkadaşlığa dönüyordu. Tabii siz sevgili okurlarım benim lügatımda "normal" ne demek daha iyi bilirsiniz.
Yine Taehyung önderliğinde bir yüzme dersindeydim ve artık suya olan korkumu çoğunlukla yenmiştim. Birkaç ay önce suya ve yüzmeye karşı olan korkumu yok edecek kişinin Kim Taehyung olacağını söyleseler, afedersiniz ama bir taraflarımla gülerdim. Ancak durum öyle bir gerçeklikle karşımda duruyordu ki, bırakın bir taraflarımla gülmeyi normal olarak gülemiyordum bile.
"Evet, gayet güzel."
Taehyung bana ters yüzmeyi öğretmeye çalışırken dalıp gitmiştim birden. Bir kulağım hâlâ ondaydı ve sorgulamadan dediklerini yapıyordum, ancak aklım başka bir diyardaydı.
"Ayaklarını suyun altına indirme, su seviyesinde çırp."
Ayaklarım suya düştükçe tekrar tekrar onları kaldıran Taehyung, en sonunda aklımın başka bir diyarda olduğunu fark etmiş olacak ki "Hey," dedi sakince. "Dinliyor musun?"
Taehyung'un kalın sesi beni hayal dünyamdan çıkardığında başımı hızla iki yana salladım ve ifadesiz bir yüzle ona baktım. "Üzgünüm, bir an daldım."
"Demek dalış derslerimiz gayet rahat geçecek. Baya iyisin bu konuda."
Taehyung, dersini dinlemeyen ortaokul öğrencisine trip atan öğretmen ifadesiyle suratıma bakarken gözlerimi devirdim ve "Üzgünüm dedim ya," diye mırıldandım.
Bir şeylerin ters gittiğini anlayan Taehyung hafifçe kaşlarını çattığında, ondan assssssla beklemeyeceğim bir duyarlılıkla elini omzuma koydu ve "İyi misin?" diye sordu.
"Heey heeey! Orada dur! O kadar yakın değiliz." Ellerimi havaya kaldırıp geriye çekildiğimde Taehyung gözlerini devirdi ve "İşte normal Lisa geri döndü," dedi.
Bir an için gerçekten benim adıma endişelendiğini düşünmek gibi bir yanılsamaya aldandıktan sonra başımı iki yana sallayarak kendime geldim ve tekrar ters yüzme pozisyonu almadan önce "Devam?" diye sordum. O ise hiçbir şey demeden eski pozisyonuna geri dönmüştü.
Dersimizin kalanı benim JenSoo ikilisi hakkında düşünmem ve Taehyung'a dair hislerimin nasıl bir boyuta oturduğundan emin olmaya çalışmamla geçtikten sonra sonunda dersi bitirdik ve eşyalarımızı bıraktığımız şezlonga gidip üzerimizi kurulamaya başladık. Bu sırada Chaeyoung, tüm neşesiyle yanımıza geldi ve dünyada hiçbir dert yokmuşcasına çiçekler açarak konuşmaya başladı.
"SELAM! DERSİNİZ NASILDI?"
Taehyung ile, Chaeyoung'un bu neşesine anlam veremesek de ağzımızda bir şeyler geveledik ve iyi geçtiğini anlattık. Ancak Chaeyoung bu şaşkınlığımıza rağmen neşesini sürdürmüştü.
"Neden bu kadar neşesizsiniz? Bugün hava mükemmel ve insanlar da oldukça eğleniyor. Bugün, sonsuza dek yaz mevsiminde kalmak isteyeceğiniz kadar güzel bir gün!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Summer ✔
HumorHayatımda ilk defa, sırf Kim Taehyung beni fark etsin diye süslendim, makyaj yaptım. Ama ne mi oldu? Kim Taehyung yanlış kişiyi fark etti. story by imyourcherry cover design by imyourcherry