Güneşli bir gündü. Otelimizin havuzunun yanı başında hafif bir esinti eşliğinde, aşırı harika bir havuzbaşı partisi vardı. Depodan arada sırada çıkarttığımız ama her çıkarttığımızda da müşterilere eşsiz bir eğlence şovu verdiğimiz köpük makinesi meydandaydı. Havuzdakiler eğleniyor, havuzbaşındakiler daha çok eğleniyordu. Bir kişi hariç: Jennie.
Kızlarla şezlongta güneşleniyor ve partinin tadını çıkarmaya çalışıyorduk. Bambam yine DJ kabinindeydi ve ortamı harika bir moda sokmuştu. Son zamanlarda yaşadığım onca saçma olaya rağmen benim bile keyfim yerindeydi ama Jennie neden bu haldeydi, hâlâ bilmiyorduk.
"Hâlâ konuşmadı mı?"
Chaeyoung elindeki kokteyl bardaklarından birini bana uzatırken sol yanımdaki şezlonga oturmuştu ve göz ucuyla sağ tarafımda uzanan Jennie'ye bakmıştı.
Chaeyoung'un bana getirdiği kokteylden bir yudum alırken ben de göz ucuyla Jennie'ye baktım ve omuz silktim. "Nope."
"Bence konu Yoongi. Kesin yine kavga ettiler."
Chaeyoung bana doğru eğilip fısıldadıktan sonra yeniden Jennie'yi gösterince ben de yeniden Jennie'ye baktım ve bir süre bakışlarını inceledim. Açıkçası, kızgından çok düşünceli gibi görünüyordu. Hatta kafası karışık gibiydi.
"Bana pek öyle gelmedi Chaeng. Baksana şuna, kızgın değil ki?"
Chaeyoung da benim gibi küçük bir inceleme yaptıktan sonra başını aşağı yukarı salladı ve "Galiba haklısın," dedi.
"Hey, naber?" Jisoo tüm ihtişamıyla yanımıza süzülerek geldiğinde yüzündeki mutluluğu fark ettim ve "Vay vay, bu ne mutluluk Miss Jichu?" dedim merakla. Jisoo da ayakucuma otururken güldü ve "Şef Kim ile biraz sohbet ettim," dedi.
"Ah, yine mi? Bu adam neden senden umudunu kesemiyor bir türlü?" Gözlerimi devirerek onu ve Şef Kim'i kınadığımda Chaeyoung gülmüş ve "Öyle deme, ben JinSoo shipliyorum," demişti.
"Ne? Senin NamSoo shiplediğini sanıyordum."
"Sen deli misin? Seokjin'in omuzlarını gördükten sonra mı? Asla!"
Chaeyoung ve Jisoo'nun konuşması onları kınamama sebep olurken gözüme Jennie çarpmıştı yeniden. Çaktırmadan bizi dinliyor gibi görünüyordu. Bu hareketini görünce istemsizce kaşlarım çatıldı ve Jisoo'yu dürttüm hafifçe. "Jichu, Jendeuk'ın nesi var, sen biliyor musun?"
Jisoo omzunun üzerinden Jennie'ye baktığında Jennie hızlıca kafasını çevirdi ve havuzu izlemeye başladı. "Jennie mi? Dün akşamüzeri Yoongi'yle ayrıldılar."
"NE?"
"NE?!"
Chaeyoung ile şaşkınlıkla Jennie'ye baktığımızda Jennie de kaşlarını çatmış bize bakıyordu. "Bakmayın öyle. Ayrılan benim."
Jennie tiksintiyle yüzünü buruşturduktan sonra ayaklandı ve pareosunu giyip yanımızdan uzaklaştı.
"Ayrılan o ama yine de bir garip davranıyor, değil mi? Acaba hata yaptığını falan mı düşünüyor?"
Kendi kendime sesli bir şekilde düşünmüştüm ama Jisoo, düşünceme karşılık bana cevap verme gereğinde bulunmuştu. "Sanmıyorum, baya küfretti arkasından."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Summer ✔
ЮморHayatımda ilk defa, sırf Kim Taehyung beni fark etsin diye süslendim, makyaj yaptım. Ama ne mi oldu? Kim Taehyung yanlış kişiyi fark etti. story by imyourcherry cover design by imyourcherry