14 - kafa karışıklığı

2.1K 279 175
                                    

İşler çığrından çıkmıştı. Jaewon her gün benimle daha fazla ilgileniyor ve Taehyung da Jaewon'u her gördüğünde yönünü değiştirip gidiyordu. Jaewon da her dakika benim yanımda olduğundan, Taehyung'la haftalardır konuşamamıştım bile.

Jaewon otele geleli neredeyse 3 hafta oluyordu. Az buçuk yüzmeyi öğrendiğimden artık havuzun çok da derin olmayan kısımlarına girebiliyordum. Ama havuza her girdiğimde aklıma Taehyung geldiğinden, bunu yapmayı pek de istemiyordum.

Güneşli ve oldukça sıcak bir gündeydik. Jaewon sabah saatlerinde otel dışındaki bir işini halletmeye gitmişti ve biz de kızlarla havuzda takılıyorduk. Daha doğrusu kızlar havuzda takılıyordu, ben yine şezlongumdaydım. Jennie ve Jisoo oldukça samimilerdi ve bunu yansıtmaktan da çekinmiyorlardı. Aralarında bir aşkın doğmak üzere olduğuna -belki de çoktan doğmuştu- yemin edebilirdim.

"Lisa-ya! Sen de gelsene!" Chaeyoung üzerime su atınca güldüm ve ayaklarımı şezlongtan indirip ona baktım. Havuzun kenarına kollarını yaslamış bana bakıyordu. "Deve güreşi yapalım diyoruz, hadi gel sen de. Lüüüüütfen."

Gözlerimi kısarak bu fikri değerlendirmeye çalışmıştım. Hâlâ tam olarak havuz korkumu yenememiştim ve olası bir suya düşmem durumunda bütün oteli başıma toplayabilirdim. Ancak Chaeyoung bu düşüncelerimi okumuş olacaktı ki "Söz veriyorum, düştüğün an seni sudan çıkaracağım," dedi. Böylelikle deve güreşi fikrine ikna oldum.

Yine ve yine Jennie'den çaldığım kırmızı-beyaz çizgili bikinimin üzerine giydiğim bol tişörtümü çıkarttım ve şezlonga bıraktıktan sonra havuzun başına ilerledim. Kızlar bikinimi görünce heyecanlı tepkiler vermiş ve beni utandırmışlardı.

Hevesle suya girip biraz ısınmaya çalıştıktan sonra derin olmayan kısımda olduğumuz için rahatça kızların yanına ilerledim ve "Kimle kim takım?" diye sordum.

"Jensoo vs. Chaelisa yapalım diyoruz." Chaeyoung bana göz kırparak konuştuğunda güldüm ve "Bana uyar," dedim.

"Ama Lisa, biraz daha derin kısıma ilerlememiz gerekiyor. Burada tüm yük omuzlarımıza biner." Jisoo biraz daha ileriyi gösterince hafifçe tırssam da ona hak verdim. Hepimiz zayıf olsak da bu derinlikte birbirimizi omzumuza aldığımızda suyun kaldırma kuvvetinden yararlanamazdık.

Jisoo'yu onaylayıp biraz daha ilerledikten sonra ilk tur için Chaeyoung'un omzuna çıktım ve korkarak Chaeyoung'un kafasını tuttum. Bu halimize gülmeye başladığımızda Jennie de Jisoo'nun omzuna çıkmıştı. Tam bu sırada, DJ kabinindeki Kunpimook'un sesi tüm havuzu doldurdu. "Evvvvet, deve güreşi yarışmamız başlıyor! İlk tur için Chaeyoung ve Lalisa'ya karşı Jisoo ve Jennie'yi görüyorum!"

Kunpimook eğlencemizi tüm otelin eğlencesi haline getirmeye çalıştığında şaşkınlıkla ona baktık ve gülmeye başladık. Ama o an, yüzümdeki gülümsemeyi donduran bir şey oldu: Taehyung'u gördüm.

"LISAAAAA!" Ben şaşkınlıkla DJ kabininin hemen yanında duran Taehyung'a bakarken Jennie sevimli bir çığlık eşliğinde bana saldırmış ve beni omuzlarımdan iterek suya düşürmüştü. Taehyung yüzünden kaybetmemin siniriyle hızla sudan çıktım ve "CHAEYOUNG!" diye bağırdım. "BURAYA GEL!"

Anlık sinirim ve hırsımla yüzme korkumu unutmuşken Kunpimook yeni bir anons yapmıştı. "Evvvet, ilk turun galibi Jennie oluyor! Ama durun- O da ne? Lalisa oldukça hırslanmış görünüyor!"

Chaeyoung'un omuzlarına çıkmaya çalışırken "EVET HIRSLANDIM!" diye bağırdım ve Chaeng beni kolayca omuzlarına aldığında yumruğumu diğer elime vurarak "ASIL TUR BAŞLASIN!" dedim Jennie'ye bakarak. Bu sırada kendisi de Jisoo'nun omuzlarına çıkmaya çalışıyordu.

Forever Summer ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin