01 - aptal bir ikize sahip olmanın zorlukları

4K 312 215
                                    

Lalisa: *görüntü*

Lalisa: Bugün otelde bununla gezeceğim haberin olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lalisa: Bugün otelde bununla gezeceğim haberin olsun.

Lalisa: Soran kızlara da açık açık "Her gün salya akıttığınız o mankafanın gerçek hali," diye dürüstçe anlatacağım.

Lalisa: Yani ağlayabilirsin.

Mankafa: 🖕🏻

Lalisa: Bunu hemen Jeon Jaesang'a iletiyorum.

Lalisa: Daha çok ağla.

Hiç zaman kaybetmeden Jeongguk'un mesajını babama ilettim ve onu zevkle şikayet ettim. Hemen ardından da yatağımın yanı başındaki komodinden telsizimi alarak babamın Jeongguk'a ulaşmak için yapacağı telsiz anonsunu beklemeye başladım.

Tam 10'a kadar sayma kararı aldığımda, telsizden babamın sesi duyulmuştu.

"Jeon Jeongguk'u gören ilk kişi onu odama yönlendirsin."

Kendi kendime kıs kıs gülerken birkaç otel görevlisinin "Jeon Jeongguk yemek bölümünde değil," ya da "... lobide değil," tarzındaki anonslarını dinlemiştim. Çok geçmeden, beklediğim anons geldi.

"Jaesang babacığım, Jeongguk yanımda." Konuşanın Bambam olduğunu duyunca yüzümdeki gülümseme ile şovun devamını bekledim. Ki çok geçmeden şov devam etmişti de.

"Hayır, yalan söylüy- VER O TELSİZİ BANA!" Jeongguk'un bağırışının hemen ardından tekrar Bambam'in sesi duyulmuştu. "Yakaladım onu, hemen getiriyorum Jaesang babacığım."

Kendi kendime gülmeye devam ederken ayaklandım ve keyifle altıma bir kot şort geçirdim. Üzerime de Jeongguk'un en çirkin hallerinin bulunduğu tişörtü giydiğimde yüzümde en parlağından bir gülümseme oluşmuştu.

Keyfimden gram ödün vermeden babamın odasının olduğu kata çıktığımda, daha koridora girdiğim anda Jeongguk'un bağırışlarını duymaya başlamıştım.

"AMA BABA O DA BENİM YAKIŞIKLILIĞIMI LEKELEMEYE ÇALIŞIYOR!"

Kapıyı tıktıklayıp yavaşça açtıktan sonra, kafamı kapı aralığından soktum ve ilk olarak ikizimin öfkeli bakışları ile karşılaştım. Kafamı bulunduğum kapı aralığına sıkıştırmak istiyor gibi görünüyordu.

"Gel Lalisa, ben de şu meşhur tişörtü görmek istiyordum." Babam beni içeri davet edince gülerek içeri girdim ve etrafımda bir tur dönüp babama yeni tişörtümü gösterdim. "Nasıl baba? Harika, değil mi?"

Forever Summer ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin