Další den jsem se konečně dovolala Sáře a domluvila se s ní, že u mě přespí. Rodiče se měli vracet až v pondělí odpoledne, a tak u mě Sára mohla z neděle na pondělí přespat.
„Jak to, že mi nebereš mobil?! A co Adam? Musíš mi všechno říct!" Vychrlila jsem na ni, jen co jsem jí otevřela dveře.
„Tak mě pusť dovnitř, ať ti to můžu říct." Zasmála se a protáhla se kolem mě do našeho domu. Věci si položila do mého pokoje, rozhodly jsme se si objednat pizzu a šly se koupat do bazénu, protože bylo hrozné horko.
„Tak to vyklop!" Povzbudila jsem ji, když jsme plavaly v bazénu.
„No tak dobře." Obrátila oči v sloup a začala vyprávět.
„Víš, jak za mnou došel Adam, když jsme tančily spolu? No tak od té doby se ode mě netrhl ani na krok. Tancovali jsme spolu, pili, prostě jsme se bavili. Seznámil mě se svými kamarády. Chtěla jsem jim představit tebe, ale pak jsem tě viděla s Jonatanem..." Odmlčela se, „to mi ještě taky řekneš! No, tak jsem tě nechala být. Když už jsme byli celkem dost opilí, to bylo tak ve tři ráno, políbil mě a rozhodl se, že už všechny vyhodí, abychom mohli být sami. Takže asi ve čtyři jsme dostali ven poslední kluky no a on mě vynesl do svého pokoje. A dál si dokážeš představit, co se asi stalo." Začervenala se.
„Jo, to mi popisovat nemusíš. Ale waau!" Zasmála jsem se, pak jsem uslyšela domovní zvonek a rozběhla se k domu, abych si vyzvedla pizzu. Když jsem otevřela, nestál tam nikdo s pizzou, ale Adam a Jonatan.
„A..ahoj," zakoktala jsem se.
„Ahoj. Můžem dál?" Zeptal se směle Jonatan.
„Ehm, jo jasně. Sára je v bazénu." Pustila jsem kluky dovnitř, aby mohli projít do zahrady. Pár minut na to nám dovezli pizzu. Rozložila jsem ji na stůl do altánku a sedla si na kraj bazénu.
„Tak jak ses měla, krásko? Doufám, že jsem ti chyběl." Povytáhl obočí Jonatan a sedl si vedle mě.
„No jo." Odbyla jsem ho, protože jsem nevěděla, co mám říct. Utápěla jsem se v myšlenkách na páteční večer, ale ne na Jonatana, ale na Lass.
„To nebyla moc hezká odpověď!" Zamračil se a ve vteřině jsem byla potopená v bazénu.
„Hej!" Naštvaně jsem se vynořila a snažila se ho najít pohledem. Nenašla jsem ho. Místo toho jsem jen ucítila jeho ruce na mých bocích a pak se na mě přitiskl celým tělem. Asi se mi to nelíbilo. Dostala jsem se z jeho sevření a vylezla na břeh. Sára s Adamem se zase líbali.
Kluci s námi byli skoro do večera. Sice jsme dělali blbosti, ale stejně jsem byla naštvaná. Chtěla jsem si užít den jen se Sárou.
Kolem šesté se mi je podařilo konečně vyhnat. Vyčerpaně jsem skočila na pohovku v obýváku.
„Jsi naštvaná?" Zeptala se opatrně Sára.
„Ne, nejsem, to je jedno." Usmála jsem se na ni, „jen jsem si chtěla užít den jen s tebou."
„Teď už mě máš jen pro sebe!" Skočila vedle mě a objala mě. Usmála jsem se na ni.
„Tak co, povíš mi, co se stalo v ten pátek? Já si totiž vůbec nic kromě Adama nepamatuju." Přiznala rozpačitě.
„Nic s ním nemám. No..." Zasekla jsem se.
„Uděláme si něco na večeři a pak mi to povíš jo?"
„Dobře," souhlasila jsem.
Zhruba kolem desáté jsme si lehly do postele a Sára mě přesvědčila, abych jí řekla všechno o té party.
Ahoj, dnes zase o něco kratší část. Doufám že se bude líbit. 😇🌷
ČTEŠ
🦋Nedosažitelná🦋
Novela JuvenilDOKONČENO! (Probíhá korekce)🦋 Ally je jedna z těch celkem obyčejných holek, dalo by se taky říct, že ničím výrazně nevyčnívá, je to ale opravdu tak? Naprosto nečekaně se zamiluje a její život se obrátí vzhůru nohama. Všechno se zkomplikuje a ona...