V pátek večer byla u Adama party. Táta odjel na služební cestu už včera a máma dnes odpoledne. Dalo mi celkem práci ji přesvědčit, aby opravdu odjela, že se o sebe dokážu postarat a nic se mi nestane.
Oblékla jsem si tmavě modré přiléhavé šaty a černé střevíčky. Měla jsem ráda příležitosti, kdy jsem si mohla vzít šaty, protože mi připomínaly moje dětství, kdy jsem si v nich připadala jako princezna. Do školy jsem však nosila jen kraťasy.
Sára snad poprvé v životě nestíhala a já jsem přišla do parku dříve než ona.
„Jsi v pohodě?" Zeptala jsem se smíchem místo pozdravu.
„Haha!" Řekla ironicky a vlepila mi kamarádskou facku, ale potom jsem stejně skončila v jejím objetí. Prohlédla jsem si ji. Byla výrazně namalovaná a hrozně jí to slušelo.
„Ále? Jdeš balit nějakého kluka? Sluší ti to." Pochválila jsem ji.
„No jasně že jo, když tam bude Adam!" Odpověděla. Významně jsem povytáhla obočí a zasmála se.
„Tak jdeme," řekla a táhla mě za ruku k Adamovi.
Došly jsme tam, když už byl dům plný lidí. Úplnou náhodou jsem si všimla Lass, jak stojí na kraji davu s nějakým klukem. Nevím, kdo to byl, ale byl to ten samý kluk, co s ní byl i na minulé party. Očividně byl starší než ona, ale v jeho přítomnosti se chovala nějak divně. Najednou jsem na ni byla hrozně naštvaná, i když jsem ani neměla důvod.
„Tak se jdem opít a jdeme lovit, ne?" Zatáhla jsem Sáru ke stolu s alkoholem.
„Ty? A lovit? Cože? A co..." Zasekla se v půlce věty.
„Nic! To mě nezajímá, jdem!" Rázně jsem chytla první kelímek s průhlednou tekutinou a na ex jej vypila. Očividně to bylo něco dost tvrdého, protože se mi nahrnuly slzy do očí, z toho jak to pálilo. Bez rozmyslu jsem chytla druhý a zase jej vypila.
„Tak dost! Takhle teda ne Ally!" Vykřikla Sára a zabránila mi v sebrání třetího kelímku. Vrhla po mě vyčítavý pohled a já jí ho oplatila svým provinilým.
„Vím, že je to kvůli ní! Nemusíš si přede mnou na nic hrát! Ale takto by to nemuselo dopadnout dobře." Rukou mi setřela slzu, o které jsem sama ani nevěděla.
„Dobře, promiň. Tak jdeme tančit?" Navrhla jsem a Sára souhlasila. Ani ne za pět minut mi Sáru přebral Adam a já se mohla nenápadně vytratit pro další drinky.
„Ahoj, jsem Jonatan," ozval se za mnou cizí klučičí hlas, když už se mi celkem motala hlava.
„Čau, Ally." Pozdravila jsem a otočila se.
„Co piješ?" Usmál se na mě vysoký hnědovlasý kluk.
„Asi všechno." Ušklíbla jsem se a chytla se ho za rameno, abych nespadla. Asi to bral jako dobrou příležitost, a tak do mě dostal další kelímek, tentokrát už něčeho slabšího a vzal mě na parket.
Tančil se mnou dobrou půlhodinu a já za tu dobu celkem vystřízlivěla. Nebo spíš už jsem nebyla tak mimo. Uvědomila jsem si, že mě celou dobu držel za zadek.
„Nechceš jít ven?" Zeptala jsem se a on souhlasil. Stoupli jsme si na trávník před dům a já ho z ničeho nic objala. Kousek se odtáhl a podíval se mi do očí. Potom už jsem jen cítila jeho rty na mých. Hlavou mi proletěla myšlenka na Lass, ale hned jsem ji zahnala. Začala jsem spolupracovat. Usmál se do polibku a pokračoval.
Najednou se ode mě nečekaně odtrhl. Zmateně jsem se podívala, co se děje. Lass držela hnědovláska za tričko podobným způsobem jako já tehdy Martyho, když líbal ji. „Vypadni!" Sykla a Jonatan ji hned poslechl. Lass měla prostě autoritu u všech lidí ve škole.
Vyjeveně jsem na ni koukala. Udělala pár kroků ke mně, aby stála těšte přede mnou. „Nebudeš se líbat s cizíma klukama!" Vraždila mě pohledem, ale v jejích očích bylo ještě něco. Bolest? Ne, ta to být rozhodně nemohla! U ní ne. Nedokázala jsem potlačit škodolibý úsměv. A to jako proč? Proběhlo mi hlavou, ale nedokázala jsem nic říct. Asi jsem ji tím ještě víc naštvala. Čekala jsem, že mi dá facku nebo jen tak odejde, ale pak jsem ucítila její dlaně a mých bocích. „Protože to můžu dělat jen já!" Zašeptala, jako by znala mou nevyřčenou otázku a naprosto nečekaně mě pevně objala.
Když se odtahovala, pohladila jsem ji po vlasech.
„Jestli o tom někomu řekneš..!" Procedila mezi zuby a odešla. Byla jsem hrozně zmatená a ani jsem se nechtěla vracet dovnitř. Nakonec mě však počasí donutilo, protože začalo pršet.
Když se na to dívám zpětně, nevím, jestli to byl dobrý nápad...
Ještě chvíli vás budu napínat. Co se stalo potom na party? A proč se Lasslie chová tak divně? Snad se vám příběh líbí. 😇🌷
ČTEŠ
🦋Nedosažitelná🦋
Teen FictionDOKONČENO! (Probíhá korekce)🦋 Ally je jedna z těch celkem obyčejných holek, dalo by se taky říct, že ničím výrazně nevyčnívá, je to ale opravdu tak? Naprosto nečekaně se zamiluje a její život se obrátí vzhůru nohama. Všechno se zkomplikuje a ona...