----Rihanna'nin bir fotografinda t-shortünde ülke bayraklarının resmi vardı Türkiye omuz tarafindaydi çünkü Türkiye masonlar için çok önemli çünkü Asya'ya geçiş kapısı olarak düşünürler.
--- Galileo Galilei bir illuminati üyesiydi
---Area51 veya nasa da olabilir süren kuş bakışı görüntüsünde üçgen şeklinde tasarlandığı ortaya çıkmıştır.--- Marilyn Manson satanisttir.(tam bilinmiyor)
-- Dan Brown Papa nın mezarına inip zehirden dilinin siyahlaştığını dudaklarının morlaştığını söylemiştir. Papa yı illuminati zehirlemiştir.
---satan ıngilizce seytan iblis demektir. Şarkılarda natas olarak geçer düz okununca fazla bişey anlaşılmaz ama tersten okununca şeytana taptiklarini açıkça itiraf etmiş olurlar.
---vodafone kkk ürünüdür. ( klu klan klax )
---kkk masonlukta en üst seviyedir.
---İlluminati (kkk) siyahi insanlardan nefret ettikleri için MJ ye vitiligo hastalığını bulastirdilar bir siyahinin king of pop olmasını istemediler onu bir siyah değilde beyaz olarak hatırlamak istediler.
---kkk ırkçı bir örgüt siyahları sevmezler onlar için beyazlar kutsaldır.
---kelebek üçgen göz üçgenin içinde göz. Birden fazla kişiliğin olması mesela miley cyrus hanna montana kediler monarch projesi.
---Tek göz simgesi deccalin tek gözünün kör olmasından dolayidir.
---Nazar boncuğu önceden sadece mavi bir boncuktu illuminati kurulduktan sonra beyaz ve siyah eklendi tek göz haline geldi ve nazar boncuğu cinleri kendine çeker.
---illuminati cezalarını daha önce yazdım biri kendi idrarini icmekti ve kesha bunu yaptı
---Suanda illuminatinin başında David Rockfaller var
---D. Rockefeller: "Eğer Türkiye ye Atatürk gibi bir adam gelmeseydi Türkiye üzerinde bir sürü planımız vardı o geldi planlarımız yarım asır ertelendi Suanda devam ediyor planlar." demiştir
---powerturk kral tv mtv mason kanallarıdır .
---Masonlar deccalin geldiği gün ona yardım edecekler.
---Ulluminati tersten yazınca (itanimulli ) nasa nin sitesi açılıyor
---Apple store'n sahibi illuminatiye mensuptu. Resimde gördüğünüz elma, Adem peygamberin yediği yasakli elmayı sembolize eder. İlluminatinin birçok tuzağından. Biri bu ama kimse bilmez
---Rihanna bir klibinde cinlerle dans etmiştir cin illuminati için önemli kaynak
--- warren buffet gibi zenginlerin illuminati ile bir bağları yoktur. bu insanlar basit zenginlerdir. muhtemelen bir kaç kuşak sonra kimse gates, buffet gibi soyadlarını hatırlamayacaktır. ama rockefeller, rothschild gibi bir kaç ailenin fertleri ise sadık kalmaları koşulu ile nesilden nesile bu örgüt içinde yerlerini garantilemiştir...
---Testere filmi final filmine kadar toplam 666 dakikadır
---Beyonce ünlü olmadan önce kayıt yapıp bir kactane göndermiş ama hepside şarkıların hit olmaz demiş sonra illuminati..
---Nirvana hariç bütün rock grupları İlluminati
--- jay z bir şarkısının sözlerinden : tanrım merak ediyorum beni kurtarabilirmisin ? illuminati zihnimi ruhumu ve vücudumu istiyor tanrım merak ediyorum beni kurtarabilirmisin? gizli örgüt gözlerini üzerimden ayırmıyor
---Disney 33.Derecedir. (son derece)
--- MTV nın açılımı masonic temple olarak açılır.
---Murk zuckenburg zekâsından dolayı İlluminatiye alınmıştır.
--Bruno Mars İlluminatiye hiç bulaşmamış ünlülerdendir.
Aldığı ödüller kendi başarısındandır.
--Chris Brown Rihanna'ya şiddet uygulamamaıştır . Rihanna İlluminatiye karşı geldiği için illuminati ona şiddet uygulamıştır. Daha sonra Chris Brown Rihannayi dövdü diye iftira atılmıştır.
--Camilla Paglia: Lady Gaga nin geçmiş yıllara bakılarak başarılı müzisyen lere bakılarak dikkatle yapılmış yapay bir imajı var.
--Amy Winehouse " Bir piramitin
önünde diz çökecek değilim ve onlar benim hayatımı duzenleyemez " söylediğinden 3 gün sonra ölmüştur.
--Amerika yi kesfen kişi masondu o yüzden amerikanin %90ı mason .
O yüzden diğer ülkelere göre ordaki sanatçılar daha çok ün kazanıyor.
--Mardin in Midyat ilçesinde Michael Jackson için ramazan ayında iftar yemeği vereli 2 yıl oldu.
--Çin de Atatürk ün hayatı zorunlu derstir.
--Johnny Deep in ödül alamama sebebi İlluminatiden olmayışındandır.
--Gumball çizgi filminin bir tane bölümünde bi imza ile ruhunu satan ve köle haline gelen rocky nin ruhunu geri alması ile ilgiliydi.
--- Marlyn Mansonın Born Willain şarkısında illuminatinin yaptığı bazı işkenceler göstermektedir.
--- Bill Gates özgür masondur.
--- Movie Star Planet oyunu İlluminatidendir. Zaten Disney oyunu.
--- Stardoll illuminati oyunudur.
---Michael Jackson ın ününü düşürmek için 17 yıl uğraşmışlardır ve hala düşürememişlerdir hala büyük bir hayran kitlesi vardır.
--- 666 sayısı ibranice WWW diye yazılır ve html yi bulan kişi bunu bilerek 666 yı sembol etmek için ibranice yazmıştır. Html yi bulan kişi masondu .
---Babhoment hıristiyan folklorunun ürettiği hayali bi pagan tanrısı. 19. Yüzyılda satanizmin sembolü olmuştur.
-- okült kelimesi, şeytan tapmakla ilgili görüntüler çağrıştırsada aslında 'gizli' yada 'anlaşılmaz' demektir. Dini baskının yaşandığı dönemlerde öğretilere aykırı bilgilerin saklı yada okült kalması gerekiyordu ve kilise bunu tehdit algıladığından 'okült' olan herşeyi şeytani olarak tanımladı ve bu yargı böylece kaldı.
-- Eastern Star ın anlamı doğu yıldızı : kadın mason topluluğu demektir.
--- John F.Kenndy bin altı yüz yıl önce yapılmış olan Bizans sularının yanından ilerliyodu ABD başkanı yıkılan imparatorluğun küllerinden bir Türkiye Cumhuriyeti kuran ATATÜRK'ÜN hayranıydı.
---David Rockefeller'dan sonra İlluminatinin diğer lideri Kraliçe Elizabeth'tir. Michael Jackson'un ölüm emrini veren kişidir ayrıca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLLUMİNATİ
NonfiksiSiz sadece bizi , bizim bilmenizi istediğimiz kadarını biliyorsunuz.Fazlasını değil!