Anti nın ne olduğunu bilmeyen yoktur herhalde ama ginede ben yazıyım karşı olmak anlamına gelir mesela testere filmi anticileri var antitestere testere filmine karşı olanlar antiİlluminati illuminatiye karşı olanlar .İlluminatiye karşı olupta hala içinde olan ünlüler var çünkü çıkamıyorlar. Kanıyla attığı o imzanın geri dönüşü yoktur. Kanla girersin kanla çıkarsın. Kanla çıkmak yani ölüm illuminatiye bir kere girdiniz mi bidaha çıkamazsınız. Bir sürü haber var şu ünlü illuminati den çıktı felan diye kimse çıkmamıştır. Çıkmak isteyenlerin hepsi ölmustur.
Mesela MJ bu illetten tamamen kurtulmayı başaran tek ünlü black ot white klibinde bütün simgeleri kiriyor sadece İlluminatinin anlayabilecegi hareketler yapıyor.
Anti İlluminaticilerin simgesi ters pramittir ucgendir.
Justin timberlake magic albümü
gördüğünüz kişi Justin ama 666 işaretini isteyerek yapmıyor tehdit alıyor.Justin şöhretin adımlarını kandıralarak Disneye girerek attı Disneyde zaten masonların şirketi bildiğiniz gibi.Anca Justin Timberlake savaş açtı bu illete.Çıkmak istedi çok uğraştı ama pes etti çünkü sonunun acı içinde kan vererek olacağını biliyordu.
Kısacası anlattım Justin'i sırada gerçek bir anne var Brithney Spears.
O da Justin gibi bu illetle Disney'de tanıştı.Sonra Justin ile beraber savaş açtı.Justin dayanamadı ve pes etti eni sonunda ama Brithney hayır dedi pes etmek yok dedi ve yoluna tek olarak devam etti.Eni sonunda hedefine ulaştı o illetten çıktı.Hatta eşi onu hamile bırakarak terketti ve İlluminati yüzünden saçını kestirdi medyadan uzak kaldı.Ama bir sorun vardı.İlluminati onu çocuklarını öldürmek ile tehdit etti.Britney Spears uzun zaman medyadan düşmüştü.İntiharlara kalkıştı ama eni sonunda çocuklarını çok sevdiği için o illete tekrar döndü.Ve medyaya da tekrar dönmek zorunda kaldı.Hatta MTV 2011 Awardsta Lady Gaga'ya güç vermekten yani öpmekten vazgeçti eyer öpseydi tekrar medyadan düşçekti.Britney bunu daha önce yapmıştım demişti.Lady Gaga'da şöyle dedi ''Kızdırılmış bir Lady Gaga görmek istemezdiniz değilmi?''Herşey bir senaryo aslında MTV de.
Lil Wayne
Lil Wayne tam bir İlluminati köpeğidi ama sonunda doğruluğu buldu.Eni sonunda bunun kötü bir yol olduğunu anladı ve savaşmaya karar verdi.Mirror klibi çok şaşırttı. Klip :
"Fear God" yani "Tanrı'dan Kork" diyor. Içinde bulunduğu endüstride etrafında kendisini para ve şöhret için şeytanın kuklası haline getirmiş arkadaşlarına ve diğer bu yoldaki insanlara ince bir mesaj yolluyor.
Lil'in "666 Hand Sign" hareketini görüyoruz ardından;
Orta parmağını kaldırıyor.
666 hareketini yaparken...
Elini sıkıyor ve gözünde Tanrı yazısı görüyoruz.
Kırmızı bez İlluminati'yi temsil ediyor ve İlluminati'ye çok bağlanmış iken...
Bezi kameraya atıyor.
Kafaya silah dayama hareketi yapıyor.
Ve kırmızı boya yı duvara atıyor.
Ve bu işaret ile içindeki Şeytan Lil Wayne'yi çıkarıyor.
Hatta sonlarda MJ bunu bana öğretti diyor.
Lil Wayne biraz uzun oldu sırada Rap'in kralı Tupac var.
2Pac bu illet ile çok savaştı fazla anlatmama gerek yok siz biliyorsunuz zaten.Ama bir türlü başaramadı ve kaçırıldı tam bilmiyorum ama ceseti sahte çıktı sanırım belki gerçekten de ölmüş olabilir ama bence şu anda korunuyor ve bir yerde saklanıyor çünkü eyer onu İlluminati yakalarsa öldürecek ya da İlluminati onu saklıyor.Göz göre göre meydan okudu Killuminati diye bir şarkı bile yaptı yani.
Neyse Pop'un kralı MJ'ye geçelim. Asla eşi benzeri gelmeyecek. Gerçek bir savaşçı onun yaptı
MJ
MJ'de bu illete girdi ama sonradan savaş açtı.Çok suç atıldı üstüne MJ'nin.Ama MJ hiç pes etmedi.Ve MJ de eni sonunda Killuminati oldu ama ölmedi diyorlar tam bilmiyorum çünkü ailesi cenazesinde gülüyordu ve MJ nin baya borcu vardı 2012 de MJnin girdiği kılıklar bile var ama belki gerçekten ölmüş olabilir.
Sırada gerçek bir savaşçı ya geçelim Eminem;
Eminem şöhrete ilk girdiği zamanlar bu pis yerdeydi.İlk başta memnundu aslında ama sonra çok değişti.Arkadaşlarının Müslüman olması ve Kızının olması Eminem'i çok değiştirdi Eminem bir anda savaş açtı bu illete.Şu anda hala savaşıyor.Eminem çoğu şarkısında God diyor yani Tanrı yaratıcı.Aslında oda arkadaşları gibi Müslüman olmak istiyor Bad Meets Evil'de grup arkadaşı olan Royce sayesinde.Ama olamaz bildiğiniz gibi anca gizli Müslüman olabilir.Belki nerden biliyorsunuz gizlice Hristiyan'lık yapıyor?Olamazmı yani.
Bad Meets Evil'in Above The Law şarkısında.Eminem ''Her geceye yatmadan Tanrı'ya dua ediyorum,Royce''Kavgayı bırak ve Allahu Ekbere dua et'' diyor.Sizcede ilginç değilmi?Eminem Not Afraid Şarkısında tüm herkesi savaşa çağırmıştı ancak MTV ödülünde öyle birşey olduki;
Sizce Eminem Lady Gaga'nın iğrenç makyajındanmı korkuyor hayır tabi.Lady Gaga onda geleceğini gösterdi mesaj verdi sonunun MJ gibi olacağını belli etti.
İlluminatiden çıkmak isteyen ünlüler bunu halka , insanlara karşı açık açık belirtirlerse kesinlikle öldürülüyorlar ve bu ölüm her şekilde olabiliyor.Çünkü kişi illuminatiye , RA'ya karşı çıkmış oluyor .İlk olarak Michael Jackson illumnatiye karşı gelmişti ve bunu açık açık belirtmişti , öldürüldü.Sıralama üzerine kurulmuş bu düzenin tahmin edilen şekli şu , (şuanlık sadece bunlar tahmin ediliyor)
1-Michael Jackson
2-Madonna
3-Britney Spears
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLLUMİNATİ
Não FicçãoSiz sadece bizi , bizim bilmenizi istediğimiz kadarını biliyorsunuz.Fazlasını değil!