Bilindiği gibi İlluminati 90 lı Yıllarda piyasaya oyun kartı olarak sunduğu kartları gün geçtikçe yaklaşan tehlikenin habercisiymiş. İşte Gerçekleşmiş ve gerçekleşmesi yakın olan bazı İlluminati kart kehanetleri.
Acil Durum Güçleri
düşük rütbeli bir asker koyu tenli bir adama kabaca davranıyor.
Unutmayalım ki illuminati savaşlar,doğal felaketler,kentsel hukuksuzluk getirmekte.Eylem ve ayaklanma çıkarmakta ve bunları kontrol adı altında şiddet ortaya çıkarmaktadır.
Terrorist Nuke
adı Terrorist Nuke çoğumuzun bildiği bir olay ikiz kuleler saldırısı bu saldırılar yıllar önce planlanmış olması insanın içini ürperten cinsten.Suç Usame Bin Ladine atılmıştır. Ama bazı veriler bunun tamamen bir komplo olduğunu ve Bin Ladine atılan suç olduğunu öne sürmüştür. Binaların kendiliğinden patladığını ve aslında oraya çarpan hiçbir uçak olmadığı söylenmiştir. İnanması zor ama küçük bir ayrıntı Enkazda uçak kalıntıları bulunamamıştır. Ve bu sır gibi saklanmış ama sonradan ortaya çıkmıştır.
Enerji Krizleri
Amerika sahte bir enerji kriziyle dünya ekonomisine büyük bir darbe vurabilir. Kendi de biraz etkilenecektir. Amerika'nın yöntemi bu. Ayrıca Doların etkinliği azalacak ve ileride yok olacaktır. Doların yok olması demek tüm kağıt paraları da ardından yoketmek demektir.Bunun ne olduğunu hepimiz az çok tahmin edebiliyoruz.Artık kağıt para olmayacak sanal paralar hüküm sürecek demektir. Peki dünya üzerinde bankacılık ve sanal para sistemleri kime ait ? Sionizme ait. Artık ABD'nin dolarla yaptığını Yahudiler Sanal paralarla yapacaktır.
Meteor Saldırıları
Kartın üzerinde ülkeyi hızla yok edin gibi safsatalar yazıyor. Ama biz bu kartın günümüze göre yorumunu yapalım. Şuan büyük ülkeler doğrudan birbirine saldırı yapamaz. Çünkü birçok savunma teknolojisi ile bu saldırılar püskürtülebilir ve sonuç olarak yeni bir dünya savaşı ortaya çıkabilir. İşte bu yüzden illuminati dediğimiz örgüt gelişmesini istemediği ya da dünya genelinde tehdit olarak gördüğü bir ülkeyi doğrudan ateşe atmaz. O ülkeye zarar vermek ve gelişimini kısa da olsa bir süreliğine durdurmak için kendi eli dışından şeyler kullanabilir. İşte meteor saldırıları bunu simgeler. Dışardan bakınca doğal bir olay ama aslında illuminati eliyle yapılmış bir terör. Sonuç ülke gerilemeye başladı. Tehdit ortadan kalktı ve illuminati mişyın kompleyt.
HackerlerHacker
günümüz teknolojisine paralel olarak çok popüler olan ve ileri düzeyde bilişim bilgisine sahip programlama bilgisine sahip ve sisteme sızabilen sanal korsanlardır.Genelde antivirüs şirketlerinde çalışırlar. Bilgisayarlara sızarlar ve piyasada antivirüs ihtiyacı doğar.İlluminatinin kendi kontrolünde hacker grupları da vardır.Bunlar ise ülkelerin gizli bilgilerini bulmak için kullandıkları sanal çetelerdir.Anonymous dünya üzerinde bulunan en gizli hacker grubudur.İyi amaçları var ama asıl planlarını kimse bilemez tabi.Wikileaks'a bilgileri Anonymous'un ulaştırdığı bazı kesimler tarafından iddia ediliyor. Anonymous birçok ülke hakkında önemli bilgilere sahip.
H.A.A.R.P
Kart da görüldüğü gibi bu kartın amacı bazı dalgalar yayarak depremler yaratmaktır. Bu teknolojinin adı H.A.A.R.P dır. Van depreminde kullanıldığı söylentisi vardır. Bu kartın amacı depremler yaratarak ülkeleri yardımlara muhtaç bıraktırmak. Japonya ve Endonezya depremlerinin bu teknoloji sayesinde yapıldığı söyleniyor. Bu teknoloji doğaya aykırı olduğu için kullanıldığı zaman gökyüzünde değişik renklerde ışıklar ve toprak altında hareketlenmeler görülmektedir. Van depreminden sonra toprak altından dumanlar çıkmıştır ve toprak kendiliğinden hareket etmeye ve ısınmaya başlamıştır.Haberlere dahi çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLLUMİNATİ
No FicciónSiz sadece bizi , bizim bilmenizi istediğimiz kadarını biliyorsunuz.Fazlasını değil!