İLLUMİNATİ'NİN BEYİN YIKAMASI

4.3K 82 51
                                    

İlluminati çocukların beynini küçük yaşta yıkıyor. Her çizgifilmın bir sonu vardır ve güzel biter ama orjinali öyle değildir. Televizyonlarda yayınlanmayan. Onların beynini çizgifilmlerle yıkıyor. Sadece çizgifilm değil filmlerle de.

Bildiğim bir kaç çizgifilmın ve filmin sonunu yazicam bu bölümde

** Sungerbob eşcinseldır ve çizgifilmın sonunda patric ile evlenirler. (patric yıldız olan en yakın arkadaşı)

**Adventure time çizgi filmi İlluminatinindır.

**Ölümsüz filmindeki Elli Goldman'nın mezarında yahudi yıldızı vardır.

**Ölüm Yarışı filmi damalı zemin.

**Batman arabasını saatte 300km ile suruyordu.

**Pamuk prenses 7 herifle birlikte yaşıyordu.

**Pinokyo yalan söylüyordu.

**Winx club üyelerinin kendi aralarında gizli ilişkileri vardı.

**Uyuyan güzel'de prens onu öpüp uyandirmiyor. Prens uyuyan güzele tecavüz ediyor ve uyuyan güzel dokuz ay sonra doğurarak uyanıyor.

**Powerpop Girls çizgifilmin deki buttercop lezbiyendir.

**Bugs Bunny ve Duffy Duck çizgifilminin de Duffy Duck Bugs Bunny'nın kafasını kesip bir göle atıyor.

**Johnny Bravo çizgifilminde johnny Bravo kızların ona bakmadığını anlayınca eş cinsel oluyor.

**Kırmızı başlıklı kız filminin sonunda kırmızı başlıklı kız ve kurt büyük anneyi birlikte yiyorlar.

**Red Kit'ın ağzında devamlı sigara var.

**Kül Kedisi eve gece yarisindan sonra gelirdi.

**Peter Pan gerçekte çocukların kanını içerek asla yaşlanmayacağına ınan biri.

**Cedrid Chen e tecavüz ediyor ve evleniyorlar.

İLLUMİNATİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin