Blue Beam

3.3K 69 2
                                    

Nasa'nın deşifre olan programlarından birisi Blue Beam (Mavi Işık). Temel amaç İlluminati adlı masonik örgütün Decal'in tek Dünyevi Devletini oluşturabilmektir.Bunun için tüm dünyadan görünecek bir ''HOLOGRAM'' oluşturulacak. Bu hologram o toplumun dini inancına göre figürler yine o toplumun diliyle hitap edecek şekilde Uydurulan HAARP tan casus uçaklardan faydalanarak bir gösteri yapılacaktır.

Bu sırada Düşük Frekans Yayın yaparak beyinleri etkilemeye çalışacaklar, gerçeği bilmeyenler bu aldatmacaya kapılacaklar!

Blue Beam uydudan yapılan frekanslardan yarlanarak hologramlar sayesinde istediğimiz yerden gözükebileceğiz.

İnsanların dinlerine ait Figürleri paylaşılarak onları akıllarını karıştıracaklar.

Ve Bir Çok Yalancı Uzay İstilarıda bunun içinde olacaktır.

Bir Peygamber hadisine göre ;

''Çoğu insan Deccal'in peşinden gidecek sadece işaretleri bilen ve taniyanlar deccali ayirt edeceklerdir.''

Ve Sergen Monast; Peki tüm bu bilgileri ve dahasını yıllar önce dışarı sızdıran Serge Monast'a ne oldu öğrenmek ister misiniz? Kendisi çalışmalarını sürdürürken alakasız bir sebepten tutuklanarak gözaltına alınır. 1 gününü nezarethanede geçirir ve hemen ertesi gün "kalp krizi"nden vefat eder. Tarih 5 Aralık 1996.

Tuhaf di mi?

Bunları ilk defa yıllar önce Serge Monast söyledi. Kendisi muhtemelen bir sebep uğruna öldü, fakat onun anlattıkları günümüzde "komplo teorisi" olarak anılıyor. Kaç delil daha lazım bilmiyorum, fakat şunu anlayın; teori yok, bu dünya üzerinde kurulan KOMPLOlar var...

Hologramik UFO görüntüleri eşltiğinde patlayıcılarla yerle bir edilen binalar... Bunu yapamayacaklarını mı düşünüyorsunuz? Aynı sözde "terör" saldırısını 11 Eylül 2001'de yaptılar patlayıcılarla, bunu unutmayın. Balık hafızalı olmayın.

İLLUMİNATİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin