Öncelikle LSD nedir?
Lizerjik asit dietilamidi
C20H25N3O
Albert Hofmann - 16 Kasım 1938
Algılama yapısını tamamen değiştirir ve kullanan kişiyi başka bir dünyaya (hayaller alemine) yollar. LSD etki sürecince, kişiyi gerçek dünyadan soyutlar ve kullanan kişinin ruh haline göre etki eder. Kişinin ruh hali duyduğu seslere, gördüğü görüntülere göre değişmekte, ses algısı dozuna göre değişmekle beraber görüntüleri çoklu, daha renkli ve farklı görmektedir.
Çok mutlu olan biri LSD kullandığında cennete gittiğini görebilmektedir.[
Fransa'nın güneydoğusunda yer alan Gard bölgesinin küçük köylerinden Pont-Saint-Esprit'te Le Pain Maudit (Lanetli Ekmek) efsanesi hala anlatılıyor.
16 Ağustos 1951′de köy halkı aniden korkunç yaratıkların ve ateş görüntülerinin yer aldığı halüsinasyonlar görmeye başlamışlar. Köylülerden biri, karnının yılanlar tarafından yavaş yavaş kemirilerek yendiğini iddia ederek kendini nehire atarak intihar etmeye çalışmış. 11 yaşındaki bir çocuk ise, büyükannesini boğarak öldürmek için saldırıda bulunmuş.
Yine köylülerden biri "Ben bir uçağım" diye bağırarak kendini ikinci katın penceresinden boşluğa bırakmış ve bacaklarını kırmış, ancak yine de kalkmaya gayret ederek yaklaşık 50 metre daha yürümeye çalışmış. Bir başkası, kalbinin ayaklarından dışarı çıkmak üzere olduğunu söyleyerek doktora kalbini yerine geri getirmesi için yalvarıp durmuş. Bu kişilerden çoğu, deli gömleği giydirilerek uzak bir kliniğe yerleştirilmişler.Bu resim yeniden boyutlandırılmıştır, tam halini görmek için tıklayınız.
Albarelli isminde bir adam ise, bu olaylardan iki sene sonra 13′üncü kattan atlayarak intihar eden ve o zamanlar devletin ilgili birimi için çalışmış bir biyokimyager olan Frank Olson'un şüpheli intiharını araştırırken, şans eseri bazı CIA dökümanları bulmuş. Bu dökümanlardan birinde bir CIA ajanı ile Sandoz firmasının bir yetkilisi arasındaki bir konuşmaya yer veriliyor ve CIA ajanı konuşmada "Pont-Saint-Esprit gizeminin" tamamen diethylamide (LSD'nin D'si olan madde) kaynaklı olduğunu belirtiyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLLUMİNATİ
Non-FictionSiz sadece bizi , bizim bilmenizi istediğimiz kadarını biliyorsunuz.Fazlasını değil!