MASON PİRAMİDİ

1.9K 43 1
                                    

Peygamberimizin hadisi ve mason piramidi .. daha önce izlediğim bir mason belgeseli vardı..

orda şöyle bir ifade geçiyordu:

Peygamber efendimizin şöyle bir hadisi vardır: "SİZİ ONA KARŞI UYARIYORUM.. TOPLUMUNU ONA KARŞI UYARMAYAN HİÇBİR PEYGAMBER OLMAMIŞTIR. ANCAK SİZE BENDEN ÖNCEKİ PEYGAMBERLERİN TOPLUMLARINA SÖYLEMEDİĞİ BİR ŞEYİ ANLATACAĞIM. ONUN TEK GÖZLÜ OLDUĞUNU BİLMELİSİNİZ. VE ALLAH TEK GÖZLÜ DEĞİLDİR."

bilenleriniz vardır mutlaka mason piramidi diye adlandırılan bir mason simgesi vardır.. bu simge 1 doların arkasında da bulunkmaktadır.. bu simgenin en üstünde tek göz vardır.. izlediğim bu belgeselde Peygamberimizin bahsettiği deccalin masonlarla bir alakası olabileceğini söylüyordu..

Bilinmeyen hiçbir şey kalmayacak, ışığa çıkmayan hiçbir sır kalmayacak Hz. İSA

Bilgi katlanarak çoğalır. Öğrendikçe öğrenme yeteneğimiz artar ve bilgi dağarcığımızı hızla geliştiririz.

İcat ettiğimiz her yeni teknoloji, başka yeni teknolojileri icat etmemize yarayan bir araç haline geliyor ve böylece büyüyerek devam ediyor. Bilimin son beş yıl içinde, geçen beş bin yıldan daha fazla ilerlemesinin sebebi bu. Katsal büyüme. Matematiksel olarak, zaman geçtikçe katsal büyüme eğrisi neredeyse dikey hale gelir ve yeni gelişmeler inanılmaz bir hızla gerçekleşir.

Mason Piramidi efsanesi oldukça basittir. Gelecek nesiller için bu büyük bilgeliği koruma sorumluluklarını yerine getirmek isteyen masonlar, onu büyük bir kalede saklamaya karar vermişlerdi.

efsaneye göre 1800lerin başında yapıldı . efsane devasa olduğundan bahseder ama piramit 30 cm den daha büyük değil ve altın bir kesme taş vardır. efsanede sarmal merdivenden bahseder ama merdiven mecazdır tanrıya çıkan merdiven gibi bişey

Yine de bunun bir efsaneden ibaret olduğunu belirtmek istiyorum. Ama anlatımlara göre masonlar bu gizli bilgeliği Eskidünya'dan Yenidünya'ya taşıdılar, yani buraya, Amerika'ya. Dini zorbalıkların yaşanmayacağını umdukları bir kıtaya getirdiler. Ve burada, bu bilgeliğin, nakledeceği muazzam gücü tüm insanlığın kaldırabileceği güne kadar, Antik Gizemleri koruyabilecekleri aşılamaz bir kale -bir piramit- inşa ettiler. Efsaneye göre masonlar büyük piramitlerini, içindeki kıymetli hazinenin sembolü olarak som altından, parlak bir kapak taşıyla taçlandırdılar. Bu hazine, insanlığa gizli güçlerinin tümünü verecek olan eski bilgelikti, yani Tanrılaşma.

GERÇEKTE OLABİLİR BU BÜYÜK Bİ PİRAMİT DEĞİL

...tarihteki en büyük dehalardan biri: 'Bize akıl ermez gelen, gerçekte var. Doğanın sırlarının ardında, anlaşılmaz, soyut ve açıklanamaz bir şey duruyor. Anlayabileceğimiz her şeyin ötesindeki bu güce hürmet etmek benim dinimdir,' "Albert Einstein."

Anlamadığımız şeylerden korkarız.

Bilgi bir araçtır ve tüm araçlar gibi,etkisi onu kullanan kişinin elindedir

Tarih bize bir şey öğrettiyse o da bu gün alaya aldığımız garip düşüncelerin bir gün kabul edilen gerçeklere dönüştüğüdür.

Bütün büyük gerçekler basittir.

https://www.youtube.com/watch?v=pqNBeXW_Hew&list=RDpqNBeXW_Hew

İLLUMİNATİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin