Rain Man Ve İkna Etme

15.6K 392 51
                                    

"rain man" manasını birinin yağdırmayı sevmesi (striptizcilerin üzerine para yağdırması atmaya hazır halde elinde para taşıması)

Birinin arzuladığı bir kadını veya erkeği sana vermesi

Birinin seni ünlü ve zengin etmesi

Kliplerde bunu sembolize ederek para sacarlar yukardan yağar veya elden sacarlar

Rain man şeytandır .

Bir kaç sarkicinin ruhlarını şeytana satmistir katy perry Rihanna lady gaga..

Açıkça ifade ederler

Pekçok popüler müzik artisti ruhunu şeytana satmistir.

Bircogu bunu şarkı sözlerinde dile getirir veya açıkça söyler.

Şarkıcı kendini çok rahat ve hoş hissedeceği bir odaya getirilir. Sonra çeşidi bol olan uyuşturucular sunulur ve hangisi hoşuna gidiyorsa alması söylenir . Sonra ona diğer kutlamalarla şaşalı bir hayat gosterilir ve şeytana ruhunu satması için ikna etme yolunda daha fazla girişimde bulunur. En sonunda kadın bir oda (erkek için ) gosterilir ve diledigini seçip , eve götürebilirsin denir. Buna ilaveten, bu kadınlar ağır zihin kontrolü altındadır fakat elbetteki sarkicinin bundan haberi yoktur.Bunlar şarkıcıların ruhlarını satmaları için kullanılan metotların sadece bazıları olduğunu aklında bulundur. Şarkıcılar, Allah'ın değilde seytanin tapilmaya layık olduğuna inandirilir .

Bazı insanlar, bazı şarkıcıların ruhlarını" rain manin" hakimiyetinde olduğuna inanır .

Bir şarkıcı bir kez ruhunu sattığında, bu daima kötülük yapmasına yol acar - onların birçoğunun satanik el işareti yapmaları bunu görmen içindir. Zaman içinde onların kötülük bilinci daha baskın hale gelecek ve bundan dolayı şeytani bir varlıktan sürekli kötülük yapmasını fısıldayan, kötülük fısıltıları duyabilecekler, içindeki bu şeytani güç çok güçlü (yabani) hale gelecek ve onları kötülüğe sevkeden şeytani bir etkiyi daha fazla duymaya başlayacaklar. Bu şeytani ses fiziksel bir ses değildir, daha doğrusu ruhsal bir sestir.

Eminem bile "Deja Vu" şarkısında bundan bahsediyor.

"Deja Vu:

Şeytani kulağında sikik bir yılda ayildim,kendime geldim ve onları s... Hala benimle konuşuyor.s... Bir ses duyuyorum."

Eğer hakimiyet altındaysan, vebalini hesap edemiyecegin kadar ağır bir etkinin altında kötülük seni teslim alana dek seni şeytani işler yapmaya sürekli sevkeder. Bu seytanin seni kontrol etmesi demektir ve bu yüzden bu karma sistem ile uyumlu değildir.

Jay Z rain man in o sarkilarini yaparken onu etkilediğini (tesir ettiğini) söylüyor. Rain man in birde ona ilginç numaralar mirildandigini söylüyor. Bu ilginctir, çünkü eminem in şarkısında rain man kelimesi bize mantıklı gelmiyor diyelim. Her nasılsa eminem şarkısını sonlandirmadan önce rasgele sayılar söylüyor.

" adımı unuttum! Adım şöhretin bu seviyesine gelene kadar hiç bu olmamıştı. Ruhum şeytanın hâkimiyeti altına girdi. Benim yeni adım rain man sebebi...rainman ikibin,ikibindortyuz,seksenyedimilyondokuzyuzbin,seksenyedimilyondokuzyuzbin yetmiş üç bin dörtyüz altmış üç,yetmiş ... Evet "

Artık bizler şarkıcıların "rain main" ifadesini kullandilarinda, çoğu zaman şeytani kastettiklerini biliyoruz.

Şarkılarda genelde rain man beni büyülüyorsun new word order yeni dünya düzeni kelimeleri kullanılıyor.

İLLUMİNATİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin