11. Bölüm

581 41 0
                                    

"Hayi... Eğer biz yetişemeseydik, eğer o transfer çocuk senin tehlikede olduğunu söylemeseydi, ne yapardım bilmiyorum. Abim yüzünden başına bunların geleceğini bilseydim, çıkmanıza engel olurdum. Benim böyle takıntılı hayranlarım yoktur. Başına bunların geleceğini bilseydim, sana önce ben çıkma teklifi ederdim."

11. Bölüm

"Yah! Lee Ha Yi! Beklesene beni!"

Durdum ve nefes nefese bana doğru koşan başımın belası Minho'yu bekledim. Yanıma varınca eğilip dizlerini tuttu ve soluklanmaya çalıştı.

"Niye böyle nefes nefese kaldın ki? Arkandan at mı kovalıyordu?"

Doğruldu ve elini omzuma koyarak yürütmeye başladı beni.

"Dün şu Light Club'ta performans sergilememiz gerekiyordu ama ben senin yüzünden gidemedim. George da bu nedenle beni okula kadar koşturdu. Aishh! Bacaklarım ağrıyor! Hayi..."

Bana tekmelenmiş köpek yavrusu gibi bakıyordu.

"Neee?"

Bakışlarını daha sulu yaptı.

"Bacağıma masaj yapar mısın?"

Ama şu tatlılığa kim kıyabilir ki? Ben.

"Hayır. Yürü git başkası yapsın."

Burnunu çekti. Minho'yu Aegyolar Kralı ilan ediyorum.

"Ama... Ama ben düşünmüştüm ki... Dünden sonra bana daha iyi davranırsın. *burun çekme sesi* Bana bunu bile fazla mı görüyorsun Hayi? Ha?"

"Dünün karşılığında başka bir şey iste."

"O zaman bana yemek ısmarla!"

Ben daha bir şey söyleyemeden az önceki halinden eser kalmamış bir şekilde hoplaya zıplaya uzaklaştı. O gözden kaybolduktan sonra telefonuma bir mesaj sesi geldi.

"Bu akşam saat 8'de Samshik'in Yeri'nde. Biliyorsun, değil mi? Sakın geç kalma!"

Bu çocuk...

★★★

Wufan dün bana: "Başına bunların geleceğini bilseydim, sana önce ben çıkma teklifi ederdim." dedikten sonra bir süre susup düşünmüştü, ne dediği aklına dank edince de kuru bir "Sonra görüşürüz"den sonra aceleyle kendini odadan dışarı atmıştı.

Bu çocuk son günlerde çok garip davranıyor. Tamam burada saçımı kestirdikten sonra 3 ay benimle konuşmayan, hoşlandığı kız için saçını sarıya boyatan, -hoşlandığı kızın kim olduğunu öğrenemedim ama Sulli değildi çünkü Sulli sarı saçtan nefret eder- korku filmlerinden korkuyormuş taklidi yapan birinden bahsediyoruz. Ama yine de bu son bir haftadaki davranışları hepsinden daha garipti. Sanırım aşık oldu. O yüzden böyle tuhaf davranıyor. Başka bir açıklaması olamaz.

Wufan dersler boyunca bana kaçamak bakışlar attı. Endişeli gibiydi. Hala yanımda olan Minho'ya olan bakışları ise biraz nefretten arınmıştı sanki. Sanırım dün Minho söylemeseydi beni bulamayacak olması, Minho'ya karşı daha ılımlı davranmasını sağlamıştı.

Youngjae de dönüp dönüp bana bakıyordu. Geçen yıl teklifini kabul etmediğimden beri bana karşı takındığı düşman tavırlar sona ermiş gibi gözüküyordu. Unutmadan ona doğru düzgün teşekkür etmeliyim.

Zil çalınca Sulli yanıma geldi ve beraber yemekhaneye indik. Dizimdeki sargıyı sorup durunca mecbur anlattım ben de.

"O kızı göster bana! Nasıl böyle bir şeye kalkışır? Hem neden 4 kişi? Senin için bir tanesi yeter de artardı bile."

I Miss Your Voice ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin