Bölüm Şarkısı: Lee Hi - For You: http://www.youtube.com/watch?v=9oX8yvafiEc
"Şimdi üç kişiyi parmağında oynattığın için cezanı çekeceksin küçük melek görünümlü şeytan."
10. Bölüm
★Kurtarma Team★
'Ödüm bo*uma karıştı' lafı bu duruma en iyi uyan ifade. O kadar korkuyorum ki arkamdaki cellatlarıma bakamıyorum bile. Biri saçımı hırsla tuttu ve beni yere fırlattı. Dizimdeki inanılmaz ağrı... Lanet olası liseliler!
Beni yere fırlatan kapşonlu, yeri süpürüyor olmamdan çok hoşlanmış olacak kahkahalarla gülüyordu. Doğrulmaya çalışma çabam birkaç başarısız girişimimden sonra işe yaradı.
"Siz de kimsiniz?"
Kapşonlu ve arkasındaki izbandut kılıklı adamlar gülmeye başladı. Bu kadar komik bir soru muydu cidden?
"Ölümün."
İşte şimdi sı*tım...
Kapşonlu arkaya doğru gitti ve 4 tane öküz gibi adam öne çıktı.
"Bırakın onu çabuk."
Bu beşi de nerden çıktı şimdi?
★★★Minho★★★
Şu kız nereye kayboldu? Daha yeni önümdeydi? Deli gibi Hayi ve Woohyun'un fotoğraflarını çeken kızı takip ediyordum ama gözden kaçırmıştım.
O manyak benim Hayi'me zarar vermeye çalışacaktı!
Bahçeyi birkaç kere daha dolaştım ama bulamadın kapşonluyu. Sonunda vazgeçip Hayi'nin yanına gitmeye karar verdim. Sonuçta kız Hayi'ye gelecekti, değil mi?
Lanet olsun! Nerde bu kız? Diğer koro üyeleri çoktan evlerine gitmişti ama Hayi çıkmamıştı bir türlü. Nereye gitmiş olabilir? Şu sırığa sorayım bari....
"Hey! Hayi'yi görmüş olabilir misin?"
Sırık sinirle bana döndü ve yakama yapıştı.
"SANA ONDAN UZAK DUR DEDİM GERİZEKALI!!!"
Onun kıpkırmızı yüzünü elimle ittim.
"Durmazsam nolur ha?"
Yakama daha sıkı yapıştı.
"O zaman senin o..."
Bu küfürleri bir yere yazmalıyım. Çok nadide küfürler bunlar.
"Sonrada-"
"Sonra ne yapacaksın bakalım Kris?"
Hayi'nin sevgilisi olacak moron geldi ve olaya el koydu. Hayi bunun nesinden hoşlanıyor? Yoksa kısa insanlar mı onun ilgisini çekiyor?
"Hyung! Bu hıyar Hayi'yi sorup duruyor!"
Hıyar sensin *******. Kısa çocuk (Woohyun'u bu kadar yerdiğim yeter be ya) bana kaşlarını kaldırıp bakınca açıklama gereği hissettim.
"Şu fotoğrafları çekeni buldum. Hayi'ye zarar vermeden onu bulmayı umuyordum ama şu koca adam beni oyalıyor."
"HAYİ'YE ZARAR VERMEK? KİMMİŞ O HADSİZ?"
"Sen de kimsin?"
Hepimiz şaşkınca biranda sohbetin içine dalan çocuğa bakıyorduk. Aslında hepimiz değil. Pırasa adam hala kabullenememiş bir şekilde bana bakıyordu.
"Kim olduğum önemli değil. Hadi Hayi'yi kurtarmaya gidelim!"
"Youngjae? Sen Hayi'den nefret etmiyor muydun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss Your Voice ✓
FanficKarnımdaki ağır şey yüzünden nefes alamıyordum. Gözlerimi açmadan, bacak olduğunu düşündüğüm şeyi üzerimden ittim. Yanımdaki kişi bu sefer kolunu attı üstüme. Kolunu da ittim. Sonra yorganı çekti. Anında soğuk bir hava dalgası yakaladı beni. Sinirle...