14. Bölüm

463 40 0
                                    

Bölüm Şarkısı: https://www.youtube.com/watch?v=01ysj71Dx4M&list=PL8A07BC1757418386&index=5

Yazar Notu: İki günde ikinci bölümle karşınızdayım :D Dün Running Man çevirisi aldım. Ve bölümün başında tahmin edin kim vardı......EXO!! Exo damarlarım kabardığı için ve bir hafta bölüm yazamayacağım için size teselli niyetine bir bölüm veriyorum :D Artık bir +100 yaparsınız, değil mi? Saranghae~~ 

"Başlayabilirsin."

Önceden onlara İnternetten attığım şarkı çalmaya başladı. Yapacaksın Hayi! Yapabilirsin!

Yapabilirim!

Bugün kasımın on biri. 11.11.11. Bugün hayatımda bir şeyler değişecek. Eminim.

14. Bölüm

"I bust the windows out ya car," (Arabanın camını patlatırım,)

Ortada oturan kızıl saçlı kız beğenmişçesine kafasını salladı. Diğer ikisinden tepki gelmemişti.

"And no it didn't mend my broken heart," (Ve hayır bu kırık kalbimi tamir etmedi,)

Erkeğin ağzı açıldı. Sonra döndü ve yanındaki kızıl saçlıya bir şey söyledi.

"I'll probably always have these ugly scars,

But right now I don't care about that part." (Ben bu çirkin yaralara her zaman sahip olacağım/ Ama şuan bu kısmı önemsemiyorum.)

Gözlerine çok fazla eyeliner çekmiş olan kız önündeki kağıda bir şeyler yazdı.

"I bust the windows out ya car

After I saw you laying next to her" (Arabanın camlarını patlatırım/ Seni onun yanında yatarken gördükten sonra)

Şimdi üçü de durmuş, elleri yumruk şeklinde çenelerinin altında, öylece beni izliyorlardı.

"I didn't wanna but I took my turn

I'm glad I did it cause you had to learn..." (İstemezdim ama sıramı savdım/Yaptığıma memnunum çünkü öğrenmen gerekiyordu...)

Kızıl saçlı olan kadın başını salladı ve gülümsedi. Diğer ikisi önlerindeki kağıtlara bir şeyler yazdılar. Birkaç saniye sonra 'I Am The Best'in eşsiz melodisi duyuldu. Üçü de gülümsemeleri tutamadılar. 

Öne arkaya, eller havaya, şöyle böyle....

Minho'nun öğrettiği dansın epey kötü bir taklidini yaptım. Eyelinerlı kızın sanki bir anaokulu çocuğunu izliyormuş gibi gülüyordu. Elime yüzüme batırdım. Kahretsin! Kızıl saçlı kız öksürünce ona döndüm.

"Gidebilirsin."

░░░

"Nasıldı?"

"Dans ederken düşmedin, değil mi?"

"Bana sakın sesinin çatladığını söyleme! O yumurtayı içmeliydin Hayi!"

I Miss Your Voice ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin