16. Bölüm

481 35 10
                                    

Bölüm Şarkısı: Lee Hi - It's Over (@KPOPSTAR)

http://www.youtube.com/watch?v=YxTxvjp6ato

Ben ve Wufan durup Woohyun oppanın gösterdiği tarafa baktık. Kyu oppa evinin önünde takım elbiseli bir adamla konuşuyordu. Bir süre konuştular, sonra Kyu oppa elini salladı. Adam gidiyordu ki aniden döndü ve Kyu oppayı yanağından öptü. Bir saniye! Öptü mü?!?!

"Aman Tanrım... O koç değil mi..."

16. Bölüm - Sadece Bugünlüğüne~

"Sen iyi misin oppa?"

Woohyun oppa zorla getirip oturttuğum yatakta öylece karşıya bakıyordu.Koçun, Kyu oppayı öptüğünü gördükten sonra üçümüz öylece kalakalmıştık. Wufan, Kyu oppanın erkeklerden hoşlandığını öğrenince küfredip evine gitmişti. Ben de donakalmış bir Woohyun oppayı sürükleye sürükleye kendi evime getirmiştim. Sonunda dudakları kıpırdadı.

"Ben iyiyim..."

Öyle kısık sesle söylemişti ki... Tabi ki inanmamıştım. 

"Oppa, iyi değilsin. Biliyorum. Hadi şimdi hissettiklerini anlat.Belki rahatlarsın."

Woohyun oppa kafasını salladı ve bana bakıp gülümsedi. Bir saniye. Gerçekten gülümsedi! Sanırım delirdi. Bu şok ona fazla gelmiş olacak.

"Anlamıyorsun Hayi. Gerçekten iyiyim. Onları gördüğümde sadece şaşırdım, üzülmedim. Donakalmamın sebebiyse hissettiklerimden artık emin olmaktı. Bir süredir ondan hoşlanmadığımı düşünüyordum zaten. Ama artık eminim. Ondan hoşlanmıyorum. Waah! Gerçekten rahatlamış hissediyorum. Uzun zamandır hoşlandığın birinden artık hoşlanmamak mükemmel bir şeymiş. "

Ellerimi tuttu ve pırıltılı gözlerini gözlerime dikti. Peki ben niye rahatlamadım? Yıllardır sevdiğim kişinin sonunda kalbi boş. Neden sevinemiyorum? 

Woohyun oppanın ellerini sıktım.

"Oppa... O-onu sevmediğini nasıl anladın?"

"Hı?"

Kaşlarını kaldırdı ve düşünmeye başladı. 

"Sanırım... Eskiden onu gördüğümde kalp atışlarım hızlanırdı. Bütün kanlar yanaklarımda toplanırdı. Onun yanında kalabilmek için türlü bahaneler uydururdum. Yanında birini gördüğümde ise çıldırırdım. Ama son zamanlarda hiçbiri olmuyor. Kalbim hızlanmıyor ya da kızarmıyorum. Eskiden Kris'e baktığını bile görsem sinirlenirdim ama şimdi biri onu öptü ve hiç öfkelenmedim."

Neden aynılarını hissediyorum oppa? Daha doğrusu neden artık sana karşı bir şey hissetmiyorum? 

"Peki.. Birini sevdiğini nasıl anlarsın?"

Woohyun oppa ellerini çekti ve pantolonuna sildi. Neden gözlerini kaçıyor?

"Daha yeni söyledim ya... Heyecanlanırsın, kıskanırsın falan... Hem sen bunu neden soruyorsun ki? Kris'e aşık değil misin? Bilmen lazım."

Hala yüzüme bakmamakta ısrar eden oppaya kaşlarımı çattım. Benim sustuğumu fark edince merak edip sonunda baktı bana.

"Yoksa Kris'in bugünkü davranışına mı üzüldün Hayi? Neden öyle davrandığını ben de anlamadım. Oysaki seni sevdiğinden emindim."

Seni sevdiğinden emindim... Yani artık değilim. 

Woohyun oppa yüzümün düştüğüne endişelenmiş olacak baş ve işaret parmağını dudağımın kenarlarına koydu ve dudağımı kulaklarıma doğru hareket ettirdi.

I Miss Your Voice ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin