Wstępniak

1.8K 37 11
                                    

Witam na stronie z opowiadaniem, które zostało stworzone na bazie numerowanych miniaturek zespolonych, które pisałam kiedy chciałam i jak chciałam. Poprawiłam tekst, podzieliłam na części i dodałam nowe zdania/sceny/całe rozdziały. 

Oczywiście nie będzie to tylko wstawianie tego samego tekstu, biorąc pod uwagę, że wcześniej moje miniaturki były niepubliczne. Znajdowały się na moim koncie na chomiku opatrzonym hasłem. A co za tym idzie grono czytelnicze było bardzo, bardzo wąskie. Oczywiście te pliki tam zostają, bo muszę mieć oryginalny, odatowany tekst.
Opowiadanie będzie się jednocześnie pojawiać na blogu. 

Oświadczenie: Zdecydowana większość postaci należy do Marvel Entertainment. Z tego fanfiction nie są pobierane żadne korzyści materialne. Tekst jest tworzony tylko w celach rozrywkowych.

O opowiadaniu: 

Akcja dzieje się głównie wokół Petera. Jak to w moim przypadku bywa z MCU ma to niewiele wspólnego, a co za tym idzie, wszystko zostało wyprute i wykręcone na lewą stronę. O misjach drużyny będę pisała tylko sporadycznie, a nawet jeśli mi się zdarzy, ty tylko to jak się do takiej misji przygotowują i to, jak kończą. Co się dzieje później.
Skupię się na ich codziennym życiu, gdzie Kwatera Główna to jest ich dom, a oni są jedną, wielką rodziną. I na co dzień pracują. Zdecydowania większość u Starka, a jakże by inaczej? Wątkiem przewodnim opowiadania będzie dwójka nastolatków, których adoptuje Tony Stark i to jakim będzie ojcem dla Petera i Lizzy (postać mojego autorstwa). Ostrzegam, że Peter jest u mnie lekko pechowy i dosyć często będzie mu się działa jakaś krzywda. Takie moje klimaty.
Bardzo ważną postacią będzie Natasha, która prywatnie jest moją ulubioną postacią z całego MCU, więc oczywiście nie może jej zabraknąć. To nie do końca będą postacie jakie znacie z filmów Marvela. Będą bardziej... domowe. Tutaj będziecie czytać o Avengersach jako o rodzinie, która żyje pod jednym dachem. A co za tym idzie, nie wszyscy znajdą się w zakładce z bohaterami. Kto się tam znalazł... zobaczcie, ale zapewniam, że to nie wszyscy, którzy będą mieli tu swoje wystąpienie. Tym razem nie będę pisała dokładnych opisów. Opis będzie się składał z jednego, góra trzech słów.
Jakim ojcem będzie Stark, też zobaczycie. Ale zapewniam, że będzie się starał.

Boheterowie

Peter Parker

Spokojny

Spokojny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Lizzy Carmichael

Pełna gniewu

Pełna gniewu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Między nami Mścicielami | MCUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz