✴Κεφάλαιο 22✴

129 13 10
                                    

Το ελαφρύ λίκνισμα της κούνιας παρέσερνε τις σκέψεις τις Νταϊάνα στον αργό ρυθμό της. Το ελαφρύ αεράκι μπερδευόταν στα μαλλιά της. Καθόταν στη βεράντα με το χοντρό και βαρύ βιβλίο της Τζένιφερ Ντόνελη ακουμπισμένο δίπλα της, Το τριαντάφυλλο του χειμώνα, ένα υπέροχο μυθιστόρημα. Αναφέρεται στην αγάπη ενός επικίνδυνου γκάνγκστερ της Αγγλίας και μιας γιατρού. Μια μακρινή εποχή, δύσκολα χρόνια. Τόσο τραγική και συναισθηματική ιστορία. Παρά τα όσα χρόνια πέρασαν, παρά τις δυσκολίες που αναγκάστηκαν να υποστούν, η αγάπη τους τελικά ήταν δυνατότερη από όλα.

Τώρα η Νταϊάνα αναρωτιόταν αν υπάρχει στην πραγματικότητα η αληθινή αγάπη ή είναι μόνο ένα γέννημα της φαντασίας κάποιων ανθρώπων που είχαν την ανάγκη να ζήσουν έστω και νοητικά αυτό που ονόμαζαν αιώνια αγάπη.

Ευχήθηκε να υπήρχε πράγματι κάτι τέτοιο. Ο έρωτας. Ευχήθηκε να υπάρχουν στην πραγματικότητα να υπάρχουν αυτοί οι μηχανισμοί που ξεκλειδώνουν τα αισθήματα που κάνουν τους ανθρώπους να ερωτεύονται. Μοναδικό κλειδί, μια ματιά, η οποία όταν βρει την σωστή κλειδαριά, ανοίγει τις πόρτες της ψυχής και της καρδιάς. Κάνει τους ανθρώπους ευάλωτους και ευαίσθητους.

Ξαφνικά θυμήθηκε πως έπρεπε από χθες να είχε μιλήσει στον Άνταμ. Δεν τον είχε δει όλη μέρα και αποφάσισε να το κάνει αύριο.

Έριξε το κεφάλι της πίσω και έκλεισε τα μάτια, απολαμβάνοντας το σιγανό κούνημα.

«Κοίτα τι ανακάλυψα!», ακούστηκε μια ψιλή ενθουσιασμένη φωνή.

Η Νταϊάνα πάτησε το πόδι της στο έδαφος για να σταματήσει η μορφή του Χάρι να πηγαινοέρχεται μπρος πίσω μπροστά στα μάτια της. Ο μικρός κάτι κράταγε στο χέρι έχοντας μια σκανδαλιάρικη σπίθα στα μάτια του και ένα χαμόγελο ίδιο με του Τσέσαϊρ. Ξάφνου η κοπέλα δεν ήθελε να ξέρει τι κράταγε ο αδελφός της σφιχτά στο χέρι.

«Είναι γυμνοσάλιαγκας! Τον βρήκα κάτω από αυτή την γλάστρα! Δεν είναι πανέμορφος;», φώναξε ο Χάρι γεμάτος χαρά ενώ παράλληλα κούναγε το μικρό ζωύφιο μπροστά στο πρόσωπό της.

Η Νταϊάνα έκανε μια γκριμάτσα αηδίας. Από μικρή δεν σιχαινόταν τα έντομα και μάλιστα έπιανε τα σαλιγκάρια της βροχής που είναι ξαδέλφια με την... πανέμορφη ανακάλυψη του Χάρι, τα οποία όμως δεν μπορούσε να τα βλέπει μπροστά της. «Μπορείς να πάρεις αυτό το πράγμα από μπροστά μου;», του έδειξε με την παλάμη της, κοιτώντας με αποστροφή το ζώο.

The Dance Of The Moon Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt