✴Κεφάλαιο 30✴

55 10 11
                                    

«Είναι αφηρημένη τέχνη!», διαμαρτυρήθηκε με πάθος η Σαμάνθα. Κρατούσε ένα φύλλο από μπλοκ ζωγραφικής με σχεδιασμένο πάνω του κάτι που κανείς δεν θα μπορούσε να καταλάβει. Η Νταϊάνα κοίταξε την κοκκινομάλλα φίλη της για βοήθεια. Η Σκάρλετ είχε στενέψει τα πράσινα μάτια της προσπαθώντας να συγκρατήσει το γέλιο της, που κρεμόταν στις άκρες των χειλιών της και κοιτούσε το "δημιούργημα".

«Συνεχίζω να πιστεύω ότι σε έχουν πειράξει τα μαθήματα οδήγησης», της είπε τελικά. Η Νταϊάνα γέλασε. Πράγματι η ζωγραφιά έμοιαζε με σήμα οδικής κυκλοφορίας ενός παράλληλου σύμπαντος.

Η Σαμ άφησε κάτω το χαρτί και σταύρωσε τα χέρια της στο στήθος της. «Δεν έχετε αίσθηση εσείς από τέχνη!», δήλωσε με σφιγμένο πιγούνι. Η Σκάρλετ με την Νταϊάνα γελούσαν μέχρι δακρύων. Όχι γιατί κορόιδευαν την προσπάθεια της φίλης τους, αλλά εξαιτίας της συμπεριφοράς της. Η Νταϊάνα αναγνώριζε όποιον προσπαθούσε να ζωγραφίσει κάτι. Εξάλλου και η ίδια λάτρευε να ζωγραφίζει. Λάτρευε να πιάνει τα μαύρα πινέλα με τις μακριές λευκές τρίχες. Η άκρη του πινέλου γλιστρούσε πάνω στον κατάλευκο καμβά που είχε στημένο μπροστά της κάθε φορά, με μαεστρία. Η ζωγραφική ήταν κάτι που λάτρευε από μικρή. Αγαπούσε το ταλέντο που πήγαζε από τα βάθη της πληγωμένης ψυχής της. Ένα ταλέντο για το οποίο ευγνωμονούσε την γιαγιά της. Ω ναι, ζωγράφιζε υπέροχα εκείνη. Έτσι και η ίδια απεικόνιζε κάθε σκέψη, κάθε συναίσθημα πάνω σε λευκές στρώσεις χαρτιών. Είναι όμορφο συναίσθημα το να ξεδιπλώνεις λέξεις βουτηγμένες σε λίγο χρώμα, χωρίς καν να χρησιμοποιείς το όργανο ομιλίας.

«Εσύ τι βλέπεις εδώ;», επιτέθηκε στον Άνταμ ο οποίος μόλις εκείνη την ώρα προστέθηκε στην μικρή συντροφιά τους. Ο νεαρός άνδρας πάγωσε στον απότομο τόνο της Σαμάνθα και κοίταξε προσεκτικά αυτό που του έδειχνε.

«Κοίτα...», άρχισε σκεφτικός τρίβοντας το πίσω μέρος του κεφαλιού του. «Εμένα μου μοιάζει...με κύκλο και μια γραμμή», κατέληξε και έκατσε ανάμεσα στην Νταϊάνα και την Σκάρλετ κάτω από τη σκιά του δέντρου.

Τα μάτια της ξανθιάς κοπέλας άστραψαν. «Δεν είναι απλώς ένας κύκλος και μια γραμμή! Είναι το σύνολο των συναισθημάτων ενός ανθρώπου και...»

Η Σκάρλετ τη διέκοψε σηκώνοντας το χέρι της. Τα νύχια των νυχιών της έλαμπαν με ένα σκούρο μπορντό χρώμα και η Νταϊάνα αναρωτήθηκε αν αυτή η κοπέλα μπορούσε να χρησιμοποιήσει περισσότερο κόκκινο χρώμα στη ζωή της απ'ότι τώρα. «Θα συμφωνήσω με τον Άνταμ. Συνεχίζει και θυμίζει στραβή πινακίδα παρά τα συναισθήματα»

The Dance Of The Moon Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt