✴Κεφάλαιο 31✴

61 8 22
                                    

«Ξέρεις, θα μπορούσες να μας το πεις πιο νωρίς», είπε με παράπονο να χρωματίζει τη φωνή της η Νταϊάνα. Κρατούσε το κινητό της στο χέρι της καθώς είχε βάλει την Σκάρλετ σε ανοιχτή ακρόαση για να ακούει και η Σαμάνθα, η οποία καθόταν στο κρεβάτι της Νταϊάνα.

«Δεν φταίω εγώ που οι γονείς μου αποφάσισαν τελευταία στιγμή να πάμε εκδρομή στην εξοχή πρωί πρωί με τα κοκόρια», η φωνή της Σκάρλετ ακούστηκε εκνευρισμένη από το ακουστικό. Η Νταϊάνα την φαντάστηκε να περνάει τα δάχτυλα των χεριών της ανάμεσα στις κόκκινες τούφες τραβώντας τες.

Με την αναφορά στους γονείς της Σκάρλετ, η κοπέλα θυμήθηκε τα λόγια της φίλης της στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Κρίνοντας από την ήρεμη συμπεριφορά της και την αναπάντεχη εκδρομή μάλλον τα πράγματα δεν ήταν τόσο άσχημα όσο τα φανταζόταν η Σκάρλετ. Ήταν ευτυχισμένη που έκανε λάθος.

«Τότε καλά να περάσεις», της ευχήθηκε η Σαμ.

«Ευχαριστώ Σαμ, αλλά μην μουτρώνεις αφού είσαι με την Νταϊάνα και την Βίκη»

«Μα τι λες;», την αποπήρε αμέσως η Σαμάνθα έχοντας μάτια τεράστια σαν γαλάζιες λίμνες εξαιτίας της δυσφορίας της. «Δεν μούτρωσα, απλώς στενοχωρήθηκα γιατί δεν θα είσαι μαζί μας. Ούτε η Βίκη θα είναι. Έπρεπε να μείνει με την μητέρα της. Σκεφτήκαμε με την Νταϊάνα να πηγαίναμε αύριο σπίτι της»

«Καλά καλά. Σας αφήνω τωρ...Ντάνιελ! Δεν είναι σκουπιδοτενεκές η βαλίτσα να πετάς έτσι τα εσώρουχά σου!».

Με την αναφορά του ονόματος του αδελφού της Σκάρλετ η Σαμάνθα ζωήρεψε και άρπαξε το κινητό της Νταϊάνα. «Να δώσεις χαιρετίσματα στον αδελφό σου Σκάρλετ!», φώναξε στο ακουστικό κάνοντας την Νταϊάνα να γελάσει.

«Και γιατί δεν μου τα δίνεις εσύ η ίδια; Με ποιά από τις όμορφες φίλες του ξωτικού που έχω για αδελφή μιλάω;», μια ανδρική φωνή αρκετά γοητευτική. Ο Ντάνιελ. Η Σαμάνθα έκανε να απαντήσει αλλά την πρόλαβε η Σκάρλετ. «Άσε τις φίλες μου ήσυχες μπουμπούνα και πήγαινε φέρε μου κάνα καθαρό μπλουζάκι να βάλεις»

Η Νταϊάνα ένιωσε ένα τσίμπημα στο χέρι της και χαμηλώνοντας το βλέμμα της συνάντησε το πράσινο της Μίντναϊτ. Η χνουδωτή μπαλίτσα τρίφτηκε τρυφερά πάνω της γεμίζοντας το δωμάτιο με το τραγούδι της. Η κοπέλα χάιδεψε τα κοντά αυτάκια της γάτας. Μόλις χόρτασε το χάδι της προχώρησε προς το απλωμένο χέρι της Σαμάνθα. Άπληστο ζώο, σκέφτηκε με χιούμορ η Νταϊάνα.

The Dance Of The Moon Where stories live. Discover now