Ανακοίνωση

56 7 7
                                    

Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά της παρέας! (Ακούγεται ο ήχος από τα τριζόνια)

Μάλλον εγώ και η μαύρη μου η ψυχή ειμαστε τώρα εδώ αλλά και πάλι ήθελα να σας ανακοινώσω κάτι. Αλλά μέχρι να το πω σας γκαστρωσα.

Λοιπόν.......

Το The Dance Of The Moon, είναι ένα βιβλίο που έχω αγαπήσει πολύ και έχω βάλει την ψυχή μου σε αυτό γιατί με βοηθάει πάντα να εκφράζομαι και να χάνομαι σε έναν κόσμο που μόνο η συγγραφή και η ανάγνωση μπορεί να σου προσφέρει. Εν ολίγοις η φαντασία.

Έχω αποφασίσει λοιπόν και εύχομαι να μην το μετανιώσω..ότι δεν θα ανέβει άλλο κεφάλαιο μέχρι να τελειώσω στο λάπτοπ μου το βιβλίο. Ο λόγος;

Είναι επειδή έχω κάποια σχέδια για αυτό το βιβλίο. Εύχομαι να μου βγουν αληθινά και να πετύχω τα όσα θέλω. Τότε θα διαβάσετε και εσείς που το στηρίζετε το τέλος μα και την διόρθωση. Ναι.

Θα γίνουν πολλές διορθώσεις πάνω στο αρχικό κείμενο και την δομή, τα ορθογραφικά λάθη και στις σκηνές και τα κεφάλαια. Το βιβλίο έχει αρκετά λάθη τα οποία πρέπει να διορθωθούν.

Δεν υπάρχει περίπτωση το βιβλίο να μην τελειώσει και δεν υπάρχει περίπτωση να μην το τελειώσετε και εσείς που ίσως να σας έχει τραβήξει το ενδιαφέρον το βιβλίο αυτό. Εγώ βλέπω ότι υπάρχουν κάποιες αναγνώσεις αλλά δεν ξέρω αν διαβάζεται πραγματικά το βιβλίο ή απλά προσπερνιεται το κάθε νέο κεφάλαιο.

Για να μην σας κουραζω γιατί πλέον θα έχετε γεννήσει το παιδί μου..

Θα ήθελα μια μεγάλη χάρη και παρακαλώ πολύ για αυτό, όσοι διαβάζουν αυτό το βιβλίο ας έρθουν σε επαφή μαζί μου με όποιον τρόπο γίνεται. Δεν υπάρχει λόγος ντροπής ή το οτιδήποτε. Ίσα ίσα θα με έκανε ευτυχισμένη. Γτ θα ήθελα να ακούσω κάποιες απόψεις και ιδέες από όσους το διαβάζουν. Θα με βοηθούσε πολύ. Οπότε πραγματικά θα περιμένω επικοινωνία μαζί σας.

Messenger: Ioulia Fragoudaki
Insta: giouliaaa_
Και φυσικά εδώ στο Wattpad: iouliafrag

Ο λόγος που δεν θα ανέβει άλλο κεφάλαιο προσωρινά..είναι για να μην χαλάσω το ενδιαφέρον σας και να διαβάσετε κάποια στιγμή ένα ολοκληρωμένο και σωστό βιβλίο. Όσοι επιθυμείτε κάποια στιγμή να το κάνετε, κρατήστε το βιβλίο στην βιβλιοθήκη σας αλλά όσοι δεν θέλετε, δεν μπορώ να κάνω κάτι όσο και αν με θλίβει.

Ελπίζω να έχω νέα σας, πραγματικά.
Καλή συνέχεια και σας ευχαριστώ για την παρουσία σας και την στήριξη.

Το ταξίδι στον κόσμο της Νταϊάνα και του Ζεντερ και όλων των ηρώων μόλις άρχισε..δεν τελείωσε τίποτα ακόμα. Και το τέλος..όχι όπως το φανταστήκατε.

Ιουλία.

The Dance Of The Moon Donde viven las historias. Descúbrelo ahora