Bölüm-4

748 65 26
                                    

Üzerime dökülen boya damlalarına aldırmadan tuvalimdeki resmime devam ettim.Çizdikçe hoşuma giden resmime tebessümle bakıyorum.Resim yapmaya bayılıyorum!

Kuşun diğer kanadını da çizip geriye çekildim.Resmime uzaktan bakıp, aldığım nefesi rahatça salıverdim.Gerçekten güzel olmuştu.

"Anka kuşu mu o?"

Yüzümde ki gülümseme yavaş yavaş silinirken anın etkisi ile bir kaç saniye öncesine dönüp olayı idrak etmeye çalıştım.

Yavaşça arkama döndüğümde yutkundum."E-evet." diye mırıldandım.

Ellerini kot pantolonunun cebine yerleştirip yüzümü dikkatlice inceledi."Neden kursa gelmiyorsun?"

Başımı öne eğip "Öyle." diye mırıldandım.

"Ne öyle?"

"Kursa devam etmek istemiyorum."

"Rüya'yı ikna ettim ve kursa yarın aynı saatte gelecek.Eğer gelmezsen babanla konuşucam."

"Rüya mı?" dedim şokla.Sattı mı beni yani?

"Evet Rüya.Yarın aynı saatte geliyorsun." diyen Umut'a itiraz edecekken lafımı kesip "Mazeret ve itiraz kabul etmiyorum.Geliyorsun o kadar." dedi ve bir şey söylememe fırsat vermeden gitti.

Elimdeki boya fırçasıyla öylece kalakalmıştım.Rüya'nın beni satması aklıma gelince ayağımı sinirle yere vurdum.Ne yapıcam ben şimdi?

****

"Elisa lütfen bak tehtit edildim diyorum.N'olur dinle beni!"

Kapı eşiğine oturmuş kollarımı göğsümde birleştirmiş Rüya'yı umursamama çabalarındaydım.Yüzüne bile bakmıyordum.Müstehak olsun sana Rüya!

"Elisa lütfen konuş benimle.Üzülüyorum ama."

"Onu beni satmadan önce düşünecektin."

"Ama beni tehtit etti diyorum.Babam bir anda bırakmama kızardı."

Kaşlarımı çatıp "Peri olma ihtimalini söyleseydin.Perilerle arkadaş deseydin." dedim.

Rüya gözlerini devirip "İnanacak mıydı sence?Hem onların varolduğuna inanmama kızıyor, biliyorsun." dedi bir basamak aşağıya oturup.

"Babamda kızar bu sebeple bıraktığımı duysa." dedim.Kollarımı dizime dayayıp, elimi çenemin altına koydum.

"Affettin mi?" diyen Rüya'ya bakıp güldüm."Sana küsemem ki ben." dedim.

Rüya bana sarılıp "Üzgünüm Elisa, senin için hiç bir şey yapamadım." diye mırıldandı.

"Üzülmene gerek yok.Ben bile kendim için bir şey yapamadım."

"Elisa şarj aletin nerede?"

Samet'in sesi ile Rüya'dan ayrıldım.Hafif aralık kapıyı açan Samet "Sana sesleniyorum duym-" Rüya'yı görmesiyle duraksadı.

Rüya Samet'e hiç bakmadan ayağa kalktı."Eve gidiyorum ben yarın görüşürüz." diyip yanımızdan ayrıldı.Rüya'ya bakan bakışlarımı Samet'e çevirip ayağa kalktım. "Ne diyordun?" dedim.

Samet Rüya'dan bakışlarını çekip elindeki telefona baktı "Şarj aletini soracaktım, bulamadım benimkini." dedi.

Gözlerimi kısıp "Özledin dimi?" dedim.

"Kimi?"

"Rüya'yı."

Samet kaşlarını çatıp "Bugün gidicem, küs ayrılmayalım!" dedi sert bir dille ve yanımdan ayrıldı.

Kirli YüzlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin