Kirli Yüzler-8
Dedemi arkadaşlarıyla buluşturmaya götürüp eve geçmiştim.Bahçede oturup, ayaklarımı sandalyenin üzerine koyup dinlendirmeye başladım.Kot şortumdan dolayı bacaklarımı sivriler ısırmıştı.Vicdansız çok fena kaşınıyor!
"Konuşmayacak mısın?" dedim yanımda oturan Rüya'ya hitaben.
Elindeki pipetle, büyük cam bardaktaki buzlu kolayla uğraşıyordu.Ses gelmeyince kafamı yana çevirip ona baktım.Oda benim gibi ayaklarını sandalyeye uzatmıştı."Rüya?" dedim.
"Onu çok özledim." dedi bir damla yaş akıtarak.
Hafif ona dönüp "Üzülme n'olur!Kendimi çok suçlu hissediyorum." dedim.
"Bana "Seni çok sevdim, taki sen başkasını sevene kadar." dedi.Benim ona olan sevgime hiç güvenmiyor."
Önüme dönüp kolamı masadan aldım.Pembe pipeti dudaklarımın arasına yerleştirip bir yudum çektim."Kaz kafalı benim kuzen." dedim sinirle.
"Elisa ben onu çok seviyorum."
"Biliyorum.O da seni seviyor." dedim.Kaşınan bacaklarımı büyük bir şevkle kaşıdım."Senin ona olan sevgini sorgulamasından dolayı böyle bir cezayı ikinizde haketmiyorsunuz." dedim.Ayrılma sebeplerini bir nevi öğrenmiştim.Birbirlerinin sevgisini sorguluyorlardı.Oysa sevgi sorgulanmaz ki, yaşanır.
Kapı zilini işittiğimde annemin açmasını umut etmiştim.Öylede oldu.
"Merhaba Sevil teyze.Elisa burada mı?"Demet gelmişti.Kafamı görebilmesi için eğip el salladım."Buradayız!Gelsene." dedim.
Annem kenara çekilince Demet içeri girmişti.Yanımıza gelip karşımıza oturdu."Selam." dedi.
"Hoşgeldin."
"Hoşbuldum." dedi gülümseyip.Rüya'ya bakıp kaşlarını çattı.Kafası ile onu işaret edince "Depresyonda." dedim.
"Ayy süper oldu o zaman!"
"Ne süper oldu?" dedim kaşlarımı çatıp.
"Bugün büyük gün.Savaş her cumartesi ve çarşamba günleri onun dövüş günü.Onu izlemesi çok zevkli.Bende orada olucam ve tabi sizde." dedi gözlerini kısıp, işaret parmağı ile bizi gösterip.
Rüya ile gözlerimizi irice açıp kafamızı iki yana salladık."Hayır!" dedik aynı anda.O geceden sonra asla.
Demet suratını düşürüp "Ama ilk defa kız arkadaşlarımla gidecektim." dedi.Belliki heves etmiş.
"Ben zaten kötüyüm gelemem." dedi Rüya.
Demet istekle bana bakınca "Bacaklarım...Evet bacaklarım çok kaşınıyor." dedim gitmemek için bahane uydurup.
****
"Bak çok günaha giriyoruz ya.Annemle babama resmen yalan söyledim." dedim.
"Bir şey olmaz." dedi Demet gülümseyip.
"Of ya ben ne güzel çikolata, cips, kola üçlüsüyle ağıtlar yakacaktım!" dedi Rüya arka koltuktan sitem edip.
Demet profesyonelce sürdüğü arabayı bir yere parkedip "Hadi geldik." dedi.
Arabadan teker teker inip kulübe ilerledik.Demet sayesinde kolayca girmiştik içeri.İlk geldiğimiz güne oranla fazla kişi vardı.
Uzak ve sakin bir masaya oturup etrafı inceledik.Büyük kafesin içerisinde henüz kimse yoktu insanlar kendi hallerindeydi.İnsanların sesleri büyük bir uğultu çıkartıyordu.Demet yüksek sesle "Bir şey içer misiniz?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kirli Yüzler
Художественная прозаBeni sert bir şekilde duvara itip kolu ile boynumu sıkıştırdı.Nefes alabiliyordum ama boynumu hareket ettiremiyordum."Bana bir daha dokunursan eğer parmaklarını teker teker kırarım!" dedi korkutucu bir sesle."Kimse beni durduramaz!" Gözlerimin dolma...