𝕄𝕖𝕕𝕪𝕒 ~ ℍ𝕖𝕝𝕚𝕟
Sabah kalktım çok enerjik hissediyordum . Saçlarımı dalgalı yaptım ve üsten bir kısmını topladım .
Makyajımı yaptım ve otobüse binmek üzere evden çıktım . O anda arabayla Kıvanç geçti önümden . Göz kırptı ve gaza basıp gitti . Onu anlamıyordum .
Okula vardım . Selin'i gördüm ve yanına gidip"Uzun teneffüste ne yapacağını biliyorsun."
Diyip sınıfa geçtim.
Benden hemen sonra Açelya geldi ve yanıma oturdu . Sınıfta sadece ikimiz vardık . Birkaç dakka boyunca sessiz kaldık . Sonrasında sessizliği Meriç
ve Kıvanç'ın girişi bozdu . Kıvanç Açelya'nın yanağından makas alıp benim arkama geçti . Ders boyunca Meriç ve Açelya uyudular . Bende dikkatle dersi dinliyordum . O anda saçlarımda biel hissettim . Kıvanç sırasına düşen saçlarımla oynuyordu . Çaktırmamaya çalıştım . Zil çalınca Selin'in yanına gitmeye karar verdim . Kıvançta hemen arkamdan geldi . Kulağıma eğildi ve"Saçlarının bu halini sevdim "
Put gibi kaldım . Demekki bu yüzden saçlarımla oynuyordu . Beğendiği için. Kendimi toparlayıp Selin'i buldum. Uzun teneffüse girmiştik bile.
" Hallediceksin artık heralde . Önce Kıvanç'ı bul ve herkesi topla ."
Selin dediğimi yapmaya koyuldu .Selin 'in Ağzından
Helin denilen eziğe çok büyük bir açık vermiştim . Eğer sırrımı söylerse tüm çevremi, okuldaki itibarımı kaybederdim oyuzden dediklerini yapmak zorundaydım ondan nefret ediyordum .
Kıvanç'ı buldum ve ilk başta öptüm . Onunla zengin ve yakışıklı olduğu için çıkıyordum neyse konu bu değil .
Açelya ve Meriç hemen yan sandalyelerde oturuyordu .Açelya'ya " Naber tatlım " dedim.
"İyi "
Sizinle birşey konuşmak istiyorum . Herkesin gözleri bi anda bana döndü . Nefret ede ede sözüme başladım .
Nasıl söylesem bilmiyorum. Bazı yaptıklarımdan çok pişmanım . Özellikle Helin konusunda ." Ne zırvalıyosun ?" Dedi Kıvanç
" Anlatıyorum ama aşkım .Ona bir şans tanımak istiyorum .Onunla biraz konuştuk cidden kafa dengi biri . Oda bize katılsa ?
"Sen delirmişsin " dedi Meriç
" Hayatta olmaz . Tüm yıllarımı o kızla dalga geçerek geçirdim . Şimdi hiç olmaz . dedi Kıvanç
" Yaa aşkım lütfenn . Lütfeenn ."
" Ben Kıvanç ne derse ona bırakıyorum ."dedi Açelya
" Tamam ama yanlışını gördüğüm anda onu atarım . Öylesine kabul ediyorum ."
" Sağol aşkımmm." deyip dudaklarına yapıştım . Sonra Helin eziğinin yanına gittim .
" Hallettim ."
" Tamam aferin" deyip gitti
Ondan cidden nefret ediyordum . Ve sevgilimi elimden almasından korkuyordum .
Bölüm sonuuuu !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta Çocuk
Teen FictionHenüz çok küçük yaşında annesi kaybeden Kıvanç , zamanla kansere yakalanır . Başlarda ondan nefret eden Helin , ona aşık olur. 𝒯𝒜𝑀𝒜𝑀𝐿𝒜𝒩𝒟𝐼