18.𝕭𝖔̈𝖑𝖚̈𝖒

2K 81 0
                                    

Sabah erkenden kalmıştım . Dün meriçten anahtarı almayı başarmıştım . Yanıma kırmızı bir elbise ve makyaj malzemeleri aldım . İşimi hallettikten sonra giyecektim . Markete uğrayıp birsürü Doğum günü parti eşyası aldım . Sonrasında yiyecek içecek ve pasta aldım . İşin en zor kısmı hediyeydi . Birsuru mağaza gezdim ama birşey bulamadım . Sonrasında bit saatçiye girdim. Bunca zaman biriktirdiğim parayı sevdiğim adam icin harcıycaktım . Pahalı bir saat seçtim . İçine adımızı yazdırdım . İşlerimi bitirip hemen evine geçtim . Dağınık olan yerleri toplattırdım ve hizmetlilere çıkış verdim . Şimdi kendim biseyler yapmalıydım . İlk bas balonları sisirdim . Duvara yazılar astım . Hersey tamam sayılırdı . Sonrasında üstümü giyinip makyajımı yaptım . Açelya gelmemişti büyük ihtimalle hazırlanıp gelecekti ona mesaj attım ve gelmesini söyledim . Daha sonra merice mesaj attım . Herseyin yolunda olduğunu söylüyordu . Az sonra kapı çaldı . Açelya gelmişti . Oda güzel bir elbise ve makyaj yapmıştı .

" Hoşgeldin canım ."

"Hoşbulduk . Sen naptın böyle ? Süper olmuş burası ."

" Saol ."

" Hediye ne aldın ?"

" Saat aldım içine adımızı yazdırdım ."

" Oo mükemmel ."

" Sen ne aldın ?"

" Ben gömlek aldım ."

" oda güzelmiş ."

Kapı çalmıştı . Derin bir nefes aldım . Ve Açelya ile köseye saklandık . Kıvançla Meriç içeri girmişti . İkimizde birden çıktık .

" Suprizzz."

Kıvanç şaşırmıştı . Yüzünde kocaman bir gülümsemeyle bize döndü . Gözleri dolmuştu . Nasıl da mutlu olmustu.
Açelya uzun süreli sarıldı . Sonrasında benim yanıma geldi . Önce bir duraksadı . Sonra sarıldı sarılırken kulağıma fısıldadı .

" Seni seviyorum . En önemlisi bu ."

" Bende seni seviyorum özür -"

Parmaklarıyla sustururdu beni . Daha sonrada dudaklarıma yapıştı . Tabi ben sok olmuştum .

" Abı ayıp denilen bisey var ."

" Sanane be aşık onlar ."

dudaklarımdan ayrıldı . Kocaman pastadan eline aldı ve bana sürdü . Bende ona . Sonra nasıl oldu bilmiyorum her yerimiz pasta olmuştu .
Hepimiz savaştan yorulmuştuk .

" Savaşmayın sevişin çocuklar ."

Meriç yine saçma esprilerine dönmüştü . Biz buyduk 4müz en iyisiydik .

Bölüm Sonu 💋

Hasta ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin