𝕄𝕖𝕕𝕪𝕒 = ℍ𝕖𝕝𝕚𝕟 𝕧𝕖 𝔸𝕔̧𝕖𝕝𝕪𝕒
Helinin Ağzından
Evime doğru gidiyorduk . Maddi durumumdan dolayı beni yargılamasını isteniyordum . Zaten öyle biri değildi ama huzursuz oluyordum . Kıvanç çok heyecanlı görünüyordu . Salak nasıl da heyecan yapıyordu . Kapıyı çaldık . Annem bugün evdeydi Allah'tan .
" AA Helincim arkadaşının gelecegini söylemedin hazırlık yapardım ."
" Yok ne gerek var efendim . " Kıvanç'ın bukadar terbiyeli konuşması komiğime gidiyordu . Normalde kaba biriydi çünkü .
" Olur mu öyle çocuğum . Geçin siz içeri ."
" Peki ."
" Helin istersen arkadaşınla odana çıkın . Ben çağırınca inersiniz hem yakışıklıyla tanışmış oluruz ."
" Tamam anne ."
Biz kıvançla odama çıktık . Küçük bir odam vardı . Yatağımın üstünde ayıcıklarım vardı. Odama pek önem vermezdim .
" Ben yokken peluşlara sarılıyorsun he ?"
" Senin parfümünden alıp oyuncaklara sıkasım var . Okadar özlüyorum ."
" Aşağıda annen olmasa okadar özlemezdin kokumu ."
" Utanmaz . "
" Yarın akşam geliyimmi camdan ?"
" Delirdin mi ?"
" Delirdim senin için. Ben gelicem yarın hazır ol ."
" Almam bende içeri cama yapışırsın ."
" Alırsın alırsın . Hem sen bana kıyamazsınız."
" Yoo kıyarım."
Konuştukça üstüme geliyordu .
Tam öpüceği anda annem seslendi ." Gelinde tanışalım bi çocuklar ."
" Ucuz kurtuldunuz hanfendi ."
" Hadi annem bekliyor . Aşağı inelim ."
"Ooo annem döktürmüşsün ."
Annem kocaman gülümsedi . Daha sonra hazırladıklarını masaya koydu ." Gelin çocuklar biz balkona geçelim. Sonrada akşam yemeği yeriz ."
" Anne babam akşam yemeğine yetişebilecek mi ?"
" yok kızım baban bugün vardiyaya kalıcakmış ."
" Tamam annecim ."
" Hadi çocuklar daha fazla beklemeyin ayakta oturun ."
Balkondaki sandalyelere oturduk .
" Adın ne çocuğum senin ?"
" Kıvanç efendim ."
" Efendim falan resmî oluyor Melek Teyze diyebilirsin bana ."
" Peki melek Teyze ."
" Helinle aynı sınıftasınız galiba ?"
Ne ayni sınıfı annem sevgiliyiz biz .
" Evet melek Teyze ."
Kıvanç'ın Ağzından
Helinlerin evinide kendi evim gibi zannetmiştim . Helin yol boyunca çok strestliydi . Bana evini göstermek İstemiyo gibiydi . Böyle davranması sinirimi bozuyordu . Helini maddi durumunla şuan asla dalga geçmezdim . Annesi çok samimi biriydi ama sevgili olduğumuzu bilmiyordu . Demekki anlatmamıştı bende yalanı devam ettirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta Çocuk
Teen FictionHenüz çok küçük yaşında annesi kaybeden Kıvanç , zamanla kansere yakalanır . Başlarda ondan nefret eden Helin , ona aşık olur. 𝒯𝒜𝑀𝒜𝑀𝐿𝒜𝒩𝒟𝐼