Kıvanç'ın Ağzından
Dün yine hep birlikte geçmişti gün . Günler geçtikte ölüme dahada yaklaşıyordum . İyiymiş gibi davranmak büyük baskı yapıyordu . Böyle devam etmek zorundaydım . Birkaç hafta sonra mezunduk . Üniversiteyi yabancı ülkede okuycam diye hepsinle vedalaşacaktım . Hastalığım son günlerde daha da kötüleşecekti . Doktor görüşmeler sonucu ayağa kalkamıycağımı , yemek bile yiyemiyceğimi söyledi . Hiçbirinin bu halimi görmesini istemiyordum . O yüzden böyle bir yalan uyduracaktım . Helin belki benden nefret edecekti terk ettiğimi sanacaktı ama herseyin iyisi böyle olacaktı . Güzel bir veda hazırlamam lazımdı . Bugün salıydı . Ben okula gitmemiştim . Çünkü birazdan doktora görünecektim . Kısa sürede hastaneye vardım. Bana geleli 2 kişi vardı . Uyuklamaya karar verdim . O anda omzunda bir el hissettim . Benim yaşlarımda sarışın bir kızın eliydi .
" Yeni misin buralarda ?"
" Kesinlikle hayır sen ?"
" Ben yeniyim . Ne tür kanserle uğraşıyosun ? Benim triod kanseri ."
" pankreas benim ."
" Bunu söylemek istemem ama çok tehlikeli . Sonuçların nasıl?"
" Kötüler biliyorum sıkıntı değil ."
" Benimde iyi gitmiyor ."
O sırada sıram gelmişti .
" Görüşürüz sonra ."
" Peki ben hergün bu saatlerde geliyorum ."
Doktorun odasına girdim .
" Bugün nasılsın ? "
" İyi değilim doktor . "
" Tedavilerimiz biliyorsun ki sonuç vermiyor . Benimle olan randevuların bitecek yakında . Seni psikolokuma yönlendirmek istiyorum ."
" Doktor hiç gerek Yok ."
" Bu sana iyi gelecek . Her Salı bu saatlerde burda ol ."
" İyi günler ."
Doktorun odasından çıkmıştım . O hala sıra bekliyordu . Biraz konuşmaktan kimseye zarar gelmezdi . Kendimi çok rahatsız hissediyordum. Kimseye bisey söyleyememekten .
" Normalde bunu kimseye söylemem ama konuşalımmı biraz ?"
" Aslında olur . Biryere geçebiliriz ."
" Peki sahile gidelim ."
Sahile gelmiştik . Bir banka geçtik .
" Adın ne ?"
" Kıvanç ben sen ?"
" Serenay bende memnun oldum ."
" Hastalığın bukadar ilerlemesini hiç tahmin etmiyordum başlarda . "
" Herkes öyle düşünür ilk bas ."
" Aynen öyle kimseye anlatamadım ."
" Nasıl anlatmadın ?"
" Kimseyi üzmeye hakkım yok ."
" Kendini üzüyorsun ama ."
" Herneyse böyle işte ."
" Kıvanç sana numaramı veriyim ihtiyacın olursa ara . Kesinlikle arkadaşça yanlış anlama ."
" Saol konuşmak iyi geldi ."
" 0530 XXX XXX ."
"Görüşürüz daha sonra ."
En azından birine anlatabilicektim. Benimle aynı hastalıktan olan birine .
Bölüm sonu 🍼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta Çocuk
Teen FictionHenüz çok küçük yaşında annesi kaybeden Kıvanç , zamanla kansere yakalanır . Başlarda ondan nefret eden Helin , ona aşık olur. 𝒯𝒜𝑀𝒜𝑀𝐿𝒜𝒩𝒟𝐼