7.𝕭𝖔̈𝖑𝖚̈𝖒

4.5K 132 24
                                    

𝕄𝕖𝕕𝕪𝕒= 𝕊𝕖𝕝𝕚𝕟

Helinin Ağzından
Bu sabah gözlerim şiş kalktım dün gece ağlamıştım bundan dolayı gözlerim sismişti . Onları biraz dindirmek adına kapatıcı sürdüm ama pek fayda etmedi . Okul kıyafetlerimi giydim . Bugun yürüyerek gidecektim okula .
Okula vardım ve hemen sınıfa girdim . Açelya ve Meriç oturuyorlardı . Utana sıkıla yanlarına gittim .

" Birsey mi diyeceksin Helin ?"

" eee şey numaralarınızı alabilirmiyim bende yokta , vermek zorunda değilsiniz tabi ."

" ay buda sorumu tabi canım " dedi Açelya ve numarasını verdi o verdikten sonra meriçte verdi .

"Ateşli geceler için ara " dedi ve O sırada dediğini Kıvanç duydu .

" seni geceler için ararım ateşli sikerim Meriç ."

" aşkım açıklayabilirim " Dedi Meriç şakayla .

" sen bana bi uğra ."
İçeri Selin girmişti . Sinirle bu tarafa geliyordu . Geldiği gibi saçıma yapıştı .

" Sen kimsin sürtük sevgilimle öpüşüceksin ve yarın hiçbirşey olmamış gibi davranacaksın öldürürüm seni .

Bende hemen bir hışımla saçına atladım .Sınıftan uğultular yükseldi.

" Ben heline basıyorum paramı beyler ."

" bende Selin'e ."
Hemen Selin'in elinden kurtuldum . Kıvanç'a döndüm .

" Sevgilin temizlik malzemelerinin orda neler karıştırıyor haberin varmı Kıvanç ?"

Kasları çatıldı ve gösterdiğim fotoğrafı elimden aldı . Selin'e döndü ve

" Sen benim asla sevgilim olamazdın olamadında. Orospunun tekisin . Birdaha bu gruptan kimsenin yanına yaklaşma ." Diyip çıktı . Selin arkasından ağlamaya başladı . Açelya ona döndü ve

" Sen cidden sürtüksün kimbilir kimlerle öpüştün daha ."

Bu tepkiler bu yaptığı için çok normaldi . Bende sınıftan çıktım koşa koşa otoparka gittim Kıvanç şansıma Daha çıkmamıştı .Hemen arabasına atladım .

" Yakaladım seni ." Dedim cevap vermedi .

" Aldatılacak kadar kötü müyüm ben Helin ?"

" Saçmalama Kıvanç sen her kızın isteyebileceği birisin . Aynı zamanda benimde ."

" Bi dakka ne dedin sen ?"

" Ne dedim ya Ne demişim hatırlamıyorum ben."

İçimden geçirdiklerimi dışarıya söylemiştim meğer . Rezillik . Hemen toparlamalıydım .

" bana sırılsıklam aşık olduğunu biliyordum ."

" Buna sen kendini inandırmış olabilirsin ama ben değilim ."

" Benim için ölüyorsun farkındayım ."

" Evet evet hep diyorum Kıvanç gelsede onun için ölsem ."
Pic gülüşünü yaptı ve gaza daha çok yüklendi .

" yavaş ya ."

" Hızlı severim ;) "

" Ayıp oluyo ."

" nereye gitmek isterdiniz hanfendi ?"

" hmm miami veya hawai olabilir . Nereye olcak götür simitçiye bi cay simit yapalım ."

" Espri yapmamalısın yasaklıyorum ."

" okadar kötü değildi ben güldüm ."

" ben gülmedim ."

Çok geçmeden simitçiye vardık .

" ne romantik yer be yerlerde bi Gül eksik ."

"Sen istedin amk . Getirdik iste ."

" tamam hadi birşeyler söyliyelim ."

Yanımıza genç bir garson geldi . Geldiğinde eteğimin açıkta bıraktığı bacaklarıma baktı . Çok rahatsız olmuştum benden az sonra Kıvançta fark etti . Dakkasına gözleri koyulaştı .

" Senide simitinide sikerim . Uyanmıyormusun lan yanında sevgilisi varken kıza göz dikmeyi ."
Diyip daldı . O öyle yapınca herkes ayağı kalktı . Ve mekandan atıldık .

"Bak şuan çayını yudumluyorsun . Aferin sana ya ."

" Dursaydıkta adam gözüyle yesemiydi? Sende durumundan memnunsun galiba ."

" Ne dediğini şaşırdın bence sinirine veriyorum . Tabiki memnun değilim çok rahatsız oldum . Ama dövmek zorunda değildin ."

" bunlar bu dilden anlıyorlar sen bilmezsin . Geçenlerde benim evime gelmiştin ."

" evet ?"

" Baktığın resmide hatırlarsın. Sana onu anlatmak istiyorum . Öğrenmeye varmısın ?"

" soru mu buda bas gaza Kıvanç Başkan ." Dediğime sırıttı ve cidden gaza Bastı.

Bölüm sonuuu 💫 Okunma alır diye yazıyorum lütfen yardimlarinizi esirgemeyin .

Hasta ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin