𝕄𝕖𝕕𝕪𝕒 = 𝔸𝕔̧𝕖𝕝𝕪𝕒 𝕧𝕖 𝕄𝕖𝕣𝕚𝕔̧
Helinin Ağzından
Sabah kalktığımda Kıvanç'ın yatağındaydım. Tabi ya dün gece buraya gelmiştim ve Kıvanç'a babasına büyük rahatsızlık vermiştim . Çok geçmeden içeri elinde tepsiyle Kıvanç girdi .
" Günaydın sevgilim ."
" Günaydın . Kıvanç ben dün gece aniden geldim . Babandan özür dilemek istiyorum ."
" Off Helin saçmalama . Benim babam senin baban . Sorun etmez öyle şeyleri."
" Peki . Benim için mi bunlar ?"
" Evet senin için hazırladım . Sevgilimin yemek yemeye ihtiyacı olduğunu düşündüm ."
" Canım ya . Teşekkür ederim ."
" Evlenince hep böyle olucak teşekküre gerek yok."
Bi an evlendiğimizi düşündüm . İki çocuğumuz olduğunu . Biri belki Kıvanç gibi esmer birimde benim gibi kızıl olurdu . Düşüncesi bile hoş etmişti içimi ." Biz evlensek ne güzel olur dimi Kıvanç ?"
" İstersen 18 olduğumuz gibi evlenelim ."
" Salak olur mu öyle şey ."
" Olur olur . Ben senin kopyan bir kızımız olsun istiyorum . "
" Bende sana benzer bir oğlum olsun isterim . Senin gibi yakışıklı , karizmatik olsun . "
" Bir bir dökülüyorsun yalnız . Helin seni üzmek istemiyorum ama şu olayı bir tam anlatsana ."
" Tamam . Biz okul çıkışında Açelya'yla buluştuk . Babamın maddi durumu yetmediği için okuldan alacağını ilk ona söyledim ."
" Ne ? Şaka yapıyorsun dimi ?"
" Yapmıyorum . Açelya'da bana babasının arkadaşının sahibi olduğunu söyledi ve istersem konuşabileceğimi söyledi . Kabul etmedim ama kafamı karıştırdı . Babama burs falan ilave edip anlatamaya çalıştım . Oda dalga geçer gibi cevap verdi . Bende cevap verince kapının önüne koydu ."
" Helin nolur gitme . Sana bukadar alışmışken ."
" Yine birlikteyiz biz Kıvanç ."
" Koca gün yoksun . Nerde görücem seni ?"
" Biz fırsatlar yaratırız kendimize ."
" Helin babanla ben konuşucam . Kahvaltını yaptıktan sonra babanın çalıştığı yere gidelim ."
" Kıvanç olmaz ."
" Olur Helin . Seni çok seviyorum ve buna izin vermiyorum ."
" Ne desem vazgeçmeyeceksin dimi ?"
" Nasıda biliyorsun beni ."
Daha sonra Kıvanç bana yemek yedirmeye başladı .
" Aç ağzını . " diyip kocaman bir lokma yedirdi. Öksürük krizine girdim . Kıvanç'ın gözleri endişeyle parladı . Hemen arkama vurdu belim çıkacaktı resmen öyle bir güçtü .
" Kıvanç belim koptu ya vurulur mu öyle ?"
" Hafif vurdum . Sen iyimisin ?"
" İyiyim de çok doydum ben ."
" Ee daha yeni başladık . Ne çabuk doydun ya ?"
" Valla aşkım senin elinden zehir olsa içerim ama daha fazlası olmaz ."
" Kalk madem hazırlanıyoruz ."
" Peki ."
" Helin istersen duşumu kullanabilirsin kıyafet işini halledebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta Çocuk
Teen FictionHenüz çok küçük yaşında annesi kaybeden Kıvanç , zamanla kansere yakalanır . Başlarda ondan nefret eden Helin , ona aşık olur. 𝒯𝒜𝑀𝒜𝑀𝐿𝒜𝒩𝒟𝐼