𝕄𝕖𝕕𝕪𝕒 = 𝕂ı𝕧𝕒𝕟𝕔̧
Helinin Ağzından
Zaman hızla geçmişti . Okul çıkışına gelmiştik bile . Açelya Benimle konuşmak istediğini söylemişti . Açelya'nın yanına gittim .
" Okul çıkışında konuşacaktık ."
" AA evet gel benimle ."
Otoparka dogru gitti . Açelya'nın son model bir bugattisi vardı . Özenilmiycek gibi değildi . Benim babam okulumun parasını bile zor topluyordu . Neyse konumuz bu değildi . Arabaya bindik . Şirin bir kafeye vardık . Köse bir masaya oturduk . Çok geçmeden garson geldi ve sipariş verdik .
" Helin bunu sadece senin anlayışla karşılıycağını düşündüğüm için geldim . "
" Tabiki bana güvenebilirsin ."
" Bana birkaç gündür bilinmeyen bir numara mesaj atıyor . Bir tane kutu gönderdi geçenlerde . Her yıldan değişik fotoğraflarım var . Ona ne zamandır takip ettiğini sordum . Küçüklüğünden beri dedi . Çok ürkütücü konuşuyor ve korkuyorum . Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ."
" Öncelikle böyle bir konuda sakinliğini koru . Bilinmeyen Numara yazdıkça engelle . Şimdilik aklıma sadece bu geliyor . Daha çok yardımcı olmak isterdim . "
" Saol yardımcı olduğun icin ."
Sipariş ettiğimiz tatlılar geldi ." Açelya sen bana anlattın bende sana anlatmak istiyorum . Ama lütfen aramızda kalsın ."
" Tamam . Aramızda kalıcak ."
" Ben okuldan ayrılıyorum ."
" Ne ? Neden ?"
" Orasını boşver nasıl açıklama yapıcam bilmiyorum ."
" Neden ayrılıyorsun Helin ?"
" boşver ."
" Bak iki yakın arkadaş sayılırız artık . Bana güven lütfen ."
"Peki . Maddi durumumuz okulumu karşılayamıyor."
" Hhmm bunda anlatılmayacak ne var Helin ?"
" Ne biliyim söylemeye çekindim biraz ?"
" Helin sana bir teklifim var . Ama yanlış anlama . Bak bu okulun sahibi benim babamın arkadaşı . Rica edersek birşeyler ayarlanabilir . Hemen hayır deme ."
" Açelya asla olmaz . Teklifin için saol ama kabul edemem ."
" Helin Kıvanç'ın seni çok sevdiğini biliyorsun . Ona bunu yapma ."
" Peki diyelim kabul ettim . Ailem kabul etmez Açelya . Ama teklifin için tekrardan saol ."
"Lütfen bir düşün Helin."
" Benim kalkmam lazım . Görüşürüz ."
" Görüşürüz Helin ."
Yedilerimizi ödiycek parayı masanın üstüne bırakmıştım . Dükkandan çıktım . Düşününce kabul edilmiycek bir teklif değildi lakin babamı asla ikna edemezdim . Derslerim iyiydi aslında burs gibi olabilirdi benim için . Babama anlatmam lazımdı . Tabi kabul etmiycekti ama sevdiğim adam için şansımı deniycektim . Otobüse bindim eve koyuldum .
Meriç'in Ağzından
Açelya bugün kötüydü . Suratından , davranışlarından belliydi . Onu iyi edicek şeyi biliyordum . Çikolata ve ayıcık . Markete gittim birsürü çikolata aldım . Sonrasında bir oyuncakçıya gittim . Kocaman bir ayıcık aldım . Bagaja yerleştirdikten sonra Açelya'nın evine sürdüm . Kapıyı çaldığımda Açelya'nın annesi karşıladı beni . Hayat Teyze severdi beni . Uygun damat adayıydım . Hemen elini öpüp içeri girdim . Elimde kocaman ayıcık görünce kadında şaşırmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta Çocuk
Teen FictionHenüz çok küçük yaşında annesi kaybeden Kıvanç , zamanla kansere yakalanır . Başlarda ondan nefret eden Helin , ona aşık olur. 𝒯𝒜𝑀𝒜𝑀𝐿𝒜𝒩𝒟𝐼