𝕄𝕖𝕕𝕪𝕒=𝕂ı𝕧𝕒𝕟𝕔̧ 𝕧𝕖 ℍ𝕖𝕝𝕚𝕟
Kıvanç'ın Ağzından
Dün verdiğim ani tepkiden çok pişmandım . Annem konusunda çok hassastım ve kimseyle paylaşmak istemiyordum . O yüzden zamanı gelince söylemeyi düşünüyordum . Bugün doktor randevum vardı tedavi görüyordum . O yüzden okula gitmiycektim . Hızla üstümü değiştirdim . Arabama binip yola koyuldum . Kapıyı tıklatıp içeri girdim .
" Gel bakalım genç adam . Öncelikle nasılsın ?"
" İyiyim saolun . Sonuçları Ne zaman alabilirim ?
" sonuçların birkaç gün önce elime ulaştı Kıvanç ."
" Gelişme varmı ?"
Bir umutla sordum .
"Direkt söyleyebilirsiniz doktor "
" Üzgünüm Kıvanç , olumlu tepki alamıyoruz . Hücrelerin işlevini her geçen gün yitiriyor . "
" Bu ne demek yani ? Daha açık konuşun doktor bey ."
" Belirli bir süren var yaşamak için en fazla 9 ay veriyorum sana . Son aylarında yatağa mahkum olmak zorunda olucaksın üzgünüm . Yemek yiyemiyceksin, nefes almak bile zor gelicek . Zamanını iyi kullan genç adam ."
Yıkılmıştım bi umut kurtulmak için çabalıyordum . Herşey boka sarmıştı . Yaşanacak çok şey varken 17 yaşımda herşeyimi kaybediyordum . En başta annemi kaybetmiştim zaten , şimdide tüm sevdiklerimi . Klinikten çıktım . Ağlaya ağlaya arabamı Deniz kenarına çektim . Sabahın bu saatinde kimse olmazdı zaten . Daha çok gençtim bunun farkındaydım . Yaşanacaklarım bitmişti . Ama öylece gidemezdim en azından arkamda güzel şeyler bırakmalıydım . Mesela kaset çekmeliydim herkese özel olarak , yada mektuplar bırakmalıydım . En büyük korkum unutulmaktı benim . Bunu yenebilirdim . Eve geçtim. Telefonuma Mesajlar gelmişti . Meriçten ve Açelya'dan . Cevap vermedim . Ne yazıcaktım ki ... Kendimi kötü hissediyordum. İlk baş herkese bir yazı bırakacaktım. Helin'den başladım .
Hepsini yazdıktan sonra bir kutuya koydum . Sonra okula gitmek icin yola çıktım serbest kıyafettim . Tabiki derse girmiycektim . Meriçe yazdım." Grubu topla gel ."
" Tamam adaş."
Birkaç dakka sonra herkes buradaydı.
" Selamlar millet " dedim
" Nasılsın aşkım ?" Dedi Selin
" İyiyim "
" Birşeyler yapalım diye çağırdım sinemayami gitsek ?"
" Ayyyy olur sevgilim ."
Tavırlarından çok sıkılmıştım . Selin'in . Helin bize göz devirerek bakıyordu . Ona donup göz kırptım .Gözlerini devirdi .
" benim arabaya sığcak mıyız lan ."
" üst üste artık abi ."
Arabamı açtım .
" Helin sen öne gel ."
Dediğimle Selin aniden bozuldu ." Sacmalama istersen Kıvanç. Senin sevgilin benim ."
" kes sesini arkaya geç ."
" olmaz öyle şey Selin sen geç. "
" Helin gel öne . Sizde arkada yerleşin beyler hanımlar ."
" Bunu yapmak zorunda değildin ." Dedi Helin
" istedim ve oturdun büyütme."
Hızla sinemaya sürdüm . Komedi filmi ve aşk filmi vardı . Açelya ve Selin aşk filmini istiyorlardı .
" Ben girmem erkekliğe hakaret bu ." Dedim
" yaa aşkım lütfen . "
" aynen girelim ya ." Dedi Açelya
" Ben sarışınım icin girerim " dedi Mert
" 4 e tek kaldım amk . girelim madem ."
Ordan markete geçtik . Yiyecek Birşeyler aldık ve çantaya sıkıştırdık .Hızla sinemaya girdik . Tam yanımda Helin oturuyordu . Diğer yanımda meriç . Açelya ve Selin 2 li koltuğa oturmuştu . Nasıl olsa filmi izleyecekler onlardı . Ben helini izlemeyi düşünüyordum . Film başlamıştı .
" Helin şşş ben sıkıldım ."
" napıyorsun Kıvanç filmi izle .
yeniden filme döndüm o anda öpüşme sahnesi çıktı . Helin hemen gözlerini kapattı . Sesli güldüm ." çocuk Musun." Diyip ellerini gözlerinden cektim .
" ayıp ya sen nasıl izliyorsun ."
" izlemediğim şey mi ya sende ."
" terbiyesiz." Ben ellerini çektikten sonra sahne bitti .
" bak kaçırdın ya Ne güzel biseyler kapardın ."
" cidden terbiyesizsin ."
" Helin seni birkere öpebilirmiyim."
" Ne ! Sacmalama istersen herkesin içinde ."
" Işıklar kapalı kimse görmez . Birkere ?"
" hayır olmaz ."
"Peki ." Diyip yanığına yapıştım .
O anda herkesin gözü bize döndü . Şimdi fena yakalanmıştık.Bölüm sonuuu ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta Çocuk
Teen FictionHenüz çok küçük yaşında annesi kaybeden Kıvanç , zamanla kansere yakalanır . Başlarda ondan nefret eden Helin , ona aşık olur. 𝒯𝒜𝑀𝒜𝑀𝐿𝒜𝒩𝒟𝐼