28.𝕭𝖔̈𝖑𝖚̈𝖒 (𝐇𝐞𝐥𝐢𝐧)

2.2K 79 0
                                    

Helinin Ağzından

Meriç aramıştı apar topar evine gitmiştik . 3 müz toplanmıştık .

" Meriç noldu ?"

" kıvançla en son buluştuğumuzda bana bunu vermişti . 1 yıl sonra açmamızı isteğini söyledi ."

" İnanmıyorum bunu şimdi mi söylüyorsun ."

Herkesin adına zarflar vardı . Kefi adim yazılı olanı aldım . İçinde bir sayfa vardı . Okumaya başladım .


-gidiyorum
çünkü şimdi gitmezsem, bir daha hiç gidemem. yavaş yavaş erir benliğim, kimliğim. ben yok olur, ölürüm usul usul. yavaş yavaş sen olurum. sen olmamak için gidiyorum, ben kalabilmek için. kendime gidiyorum, kendi iç yolculuklarıma çıkabilmek için. kaçış değil bu, sakın öyle düşünme. yarın yine sevebilmek, aşık olabilmek için birine. o müthiş duyguları yeniden yaşayabilmek için gidiyorum. sana olan tutkum alışkanlığa dönmeye başladığı için gidiyorum.
yarın sana baktığımda, "özledim" diyebilmek için gidiyorum. sakın benim için kolay olduğunu sanma. bunları yazabilmek için bile ne iç sıkıntıları çekitğimi anlatamam. her kelime beynimi binlerce kez tırmalayarak çıkıyor. "oku bana" desen okuyamam, dile getiremem bu mektubu.
sakın kızma bana. anlamaya da çalışma. sadece hak ver gidişime.
başka bir gün, başka biriyle, yeniden yaşanır aşk. yeter ki biz, sen, ben kendimiz kalmayı becerebilelim.
elveda sevdiceğim...

Her cümlesinde gözyaşlarım dahada dökülüyordu. Romantiklikten anlamadığını düşünürdüm . Ama aşık olduğum adam son satırlarında bile bana romantiklik yapıyordu . Nasıl bir adama aşık olmuştum ben . Tüm benliğini kaybetmişti benim icin . Hayatım boyunca birtek onun tarafından sevilecektim . Bukadar .....

Bölüm sonu ♾

Hasta ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin