𝕄𝕖𝕕𝕪𝕒 = ℍ𝕖𝕝𝕚𝕟
Kıvanç'ın Ağzından
Sabah erkenden kalkmıştım ve kontrollere gitmiştim . Hicbir ilerleme yoktu . Sonrasında Meriç'in mesajını görmüştüm . Buluşmak istiyordu . Buluşmamak icin nedenim yoktu . Bende kabul ettim . Buluşmuştuk ." Oo kardeşim nasılsın ?"
" İyiyim kardeş sen ?"
" İyidir abı . AVM'ye geçelim mi ?"
" Geçelim ."
Saatlerce boş boş dolanmıştık . Yorulmuştum bile . Hasta adama neler yapıyordu yahu .
" Abı senin eve geçelim mi ?"
" Tamam ."
Baya bir gecikmiştik çünkü trafik vardı . En sonunda eve girdik . Meriç zile basmıştı. Hizmetliler evde olmalıydı . İçeri girmiştik . O anda sürpriz diye iki ses duydum . Bunlar Açelya ve helindi . Helini çok özlemiştim ve kavgamız umrunda bile değildi . Uzun zamandır benim icin birşeyler yapan birileri yoktu . İyice duygusallaşmıştım . Açelya'ya sıkıca sarıldım . Sonra Heline döndüm . Sarılmak ve sarılmamak arasında kalmıştım . Yine kalbimi dinledim ve sarıldım . O andada kulağın fısıldadım .
" Seni seviyorum ve en önemlisi bu ."
Helin'in Ağzından
Kıvanç'ın Doğum günü mükemmel geçmişti . Günlerden pazardı . Bomboş oturuyordum . O anda Kıvanç aradı .
" Sevgilim ."
" Sevgilim noldu ?"
" Ben sevgilimi arayamıycakmıyım ya ?
" Onu demek istedim yanı ."
" Peki peki tamam şey diyorum grubu toplayıp lunaparka mı gitsek ?"
" Harika fikir otura otura bocarmıştım ."
" Ben seni alırım güzelim . Güzel giyinme . Makyaj da yapma ."
" Off Kıvanç kapat hadi ."
Cidden kapatmıştı . Hemen hazırlanmaya koyuldum . Dediğini yaptım denilebilir . Çok sade giyinmiştim ve makyajım yoktu . Biraz sonra Kıvanç almaya geldi . Arka tarafta Meriç ve Açelya da oturuyordu .Bende öne oturdum .
" Yenge valla önü kaptın . Sıkıştık burda bebe gibi ."
" kes ibne."
" Abı çok ağır olmadı mı ?"
" Off kes Meriç ."
Varmıştık . Çok büyük bir lunaparktı . Kıvanç gidip pamuk şeker aldı .
" Kıvanç tamam oğlum romantiksin ."
" Götüne tıkarım bunu şimdi ."
" Çok üstüme geliyorsun askım ."
Kıvanç ellerinle pamuk şekeri yedirmişti . Resmen bir kütüğü romantik bir adama çevirmiştim . Çarpışan arabaya binmiştik . Kıvançla ben Açelya'yla Meriç . Meriç Kıvanç'ı sinir etmek için hep arkamıza yapışıyordu . İstediğini elde etmişti . Söylene söylene gondola bindik . En köseye oturmuştuk . Her havaya sallandığında kusucakmış gibi oluyordum . Yükseklik korkum vardı . Kıvança tutunmaktan kedi gibi ellerini çizmiştim .
" Pardon ya ."
" Seni bir daha gondola bindirmemek gerekiyor kedicik ."
Şirin gülümsememi yüzüme taktım . Orangutan gibi göründüğüne emindim . Daha sonra dönme dolapa bindik . Dördümüz bir bindik . Kıvanç ve Meriç dolaptan taşması dışında hiçbir sorun yoktu .
" Kıvanç sen rahat mısın ?"
" Çok rahatım güzelim ."
" Eminmisin ?"
" Gel kucağıma otur sığışamadık böyle ."
" Oha abicim . Aile var burda ."
" Siz niye buraya bindiniz ki amk belki öpüşücez ?"
" Ben bakmıyorum öpüşün hadi ."
" Üfff Meriç kes ya ." Dedi Açelya
Dönme dolapların hepsi bi anda durdu . Düşündüğüm şey olamazdı heralde . Birkaç dakikaya çalıştıracaklardı belkide . Ama hala tık yoktu .
" Düşündüğüm şey değildir insallah ."
" Sakin olun ama kaldık galiba amk."
" Yok olum ne kalması korkutmasana kızları ."
" yok artık daha mericler ."
15 dakkaya yakın süredir bekliyorduk . Akşam olmuştu en sonunda Kıvanç bağırdı .
" Döndürsenize orospu çocukları !"
Bölüm sonu 👑 Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta Çocuk
Ficção AdolescenteHenüz çok küçük yaşında annesi kaybeden Kıvanç , zamanla kansere yakalanır . Başlarda ondan nefret eden Helin , ona aşık olur. 𝒯𝒜𝑀𝒜𝑀𝐿𝒜𝒩𝒟𝐼