Eylül yatağına yatmış, Ali de yatağa oturmuş onun uyumasını bekliyordu. Eylül uyuduktan sonra aşağı inmedi Eylülün yanında durup onu izlemey başladı. O kadar yorgundu ki oturduğu yerde uyuya kaldı.
Ali gözlerini Eylülün sesiyle açtı. Eylülün gözleri kapalıydı, terlemiş ve sayıklıyordu.
Eylül:Yapma, bırak onu. Hayır.
Eylül birden doğrulunca Ali yüzünü avuçları arasına aldı.
Ali:Sakin ol sadece rüya gördün
Eylül:Çok kötüydü. Adamlar s-seni vuruyordu.
Ali:Tamam bak ben buradayım, bana bir şey olmadı.
Eylül:Çok korktum.
Ali:Tamam sen şimdi yat ben saan su getiriyim.
Eylül:TamamAli aşağı inmişti, Eylem Ekinin omuzunda Songül Gümeyin omuzunda Meral de koltukta uyuya kalmıştı.
Güney:Durumlar ne?
Ali:Uyuyor, su almaya geldim.
Güney:Tamam kardeşim, sonra gel de biz de gidelim artık.
Ali:Aynen yorulduk.Ali suyu alıp odaya çıktığında Eylülün telefonla konuştuğunu duydu, dinlemedi kulak misafiri oldu kesinlikle(!) Eylülün konuşması bitince odaya girdi. Eylül Alinin yüzündeki ifadesizliği fark etmişti.
EylülbAli, bir şey mi oldu?
Ali:Yok, yok bir şey ya. Şey al bu suyun, biz erkeklerle gidiyoruz.
Eylül:Tamam iyi geceler
Ali hiçbir şey demeden odadan çıkıp aşağı indi, ceketini askıdan aldı ve evine girdi.1 HAFTA SONRA
Ali Eylüle soğuk davranıyordu. Eylül ne olduğunu anlamamıştı. Beden eğitimi dersinde Alinin sınıfa çıktığını görünce peşinden gitti. Sınıfa girip çantasından bir şey arıyormuş gibi yaptı. Ali sustu, sustu ama dayanamayıp soruyu sordu.
Ali:Eylül sen beni seviyor musun?
Eylül:Ne?
Ali:Düzgünce soru sordum sen beni seviyor musun?
Eylül:Neden soruyorsun?
Ali:Cevap veremiyorsun
Eylül:Hayır istesem cevap veririm ama vermek istemiyorum
Ali:Hedefine ulaştıpın için mi?
Eylül:Ne! Ne hedefi ne saçmalıyorsun?
Ali:Boşver ya, iyi ki sana çok bağlanmamışım.
Eylül:Cevap mı istiyorsun?
AlibEvet!
Eylül:Tamam, ben seni seviyorum gerizekalı.
Ali:Yalan!
Ali birden sesini yükseltince Eylül korkarak bir adım geri gitti.
Ali:Yalan söylüyorsun
Eylül:Ne yalanı ya ne yalanı, yalan falan söylemiyorum. Kendine gel
Ali:Yalancısın sen, sen hedefine başarıyla ulaşmış bir yalancısın. Çok saol ya, kendini sevdirmeyi başardın. Beni ne zaman yüzüstü bırakacaktın.
Ali eğilip Eylülün gözlerine nefretle bakıyordu.
Eylül:B-ben hiçbir şey anlamıyorum Ali. Yüzüstü bırakmak.. Ne anlamıyorum.
Ali:O günkü telefon konuşmasından bahsediyorum.
Eylül:Ali ben sana yalan söylemiyorum. O konuşma da
Ali:Bildiğim gibi değil, ben yanlış anladım dimi.
Eylül:Ali ben sana yalan söylemiyorum. Az önce daha kendime bile itiraf edemediğim şeyi sana söyledim.
Ali:Söylemesen de olurdu.Diyip gitmişti, ardında kalbi kırık güzel bir kız bırakarak. Eylül sakinleşip spor salonuna indiğinde Aliye baksa bile Ali ona bakmıyordu.
Kısa bir şey getirdim iyi okumalar