13.03.2013
Soğuk rüzgar tenine hafif hafif geliyordu. Ama onun bulunduğu yerden kalkmaya hiçbir niyeti yoktu. Burada kalmak, hatta burada ölmek bile isterdi. Havanın soğukluğunu umursamıyordu. Soğuk havaya rağmen hala yerde oturmaya devam ediyordu.
Sadece bakıyordu, sevdiğinin adı yazan o tahta parçasına. Adını görünce bile heyecanlandığı sevdiğinin ismi şimdi iğrenç bir tahtanın üzerindeydi. Gördükçe içi parçalanıyor, kalbi duruyordu sanki. Aldığı nefesler canını yakıyordu. Onsuz nasıl yaşayacağını düşünüyor ve daha da kahroluyordu. Gözlerinin altı kıpkırmızıydı, kendisini o kadar yorgun hissediyordu ki burada gözlerini kapatmak ve uyumak istiyordu. Elleriyle sıktığı toprağa baktı, elleri pislenmişti ama bunu umursamadı.
Sevdiğinin mezarına bakıyordu sadece, babasının gitmesi rahatlığıyla artık konuşabilirdi. Sır olmadan, yalan olmadan. Arkadaşım demek zorunda olmadan. Saatin kaç olduğu umrunda değildi, herkes gideli uzun zaman olmuştu ama o hala sevdiğinin mezarının yanında öylece duruyordu.
"Sevgilim,
Yutkundu, ne zaman ona sevgilim diye seslense oda hemen 'efendim sevgilim' derdi. Ama şu an kendisine bir yanıt gelmemişti. O kadar çok duymak isterdi ki, o yanıtını.
Ben seni çok seviyorum. Hayatım boyunca sevmeye devam edeceğim. B-ben nasıl yaşayacağım ya nasıl? Sensiz ne yapacağım ben? Sen benim dayanağımdın. Hayatımın anlamıydın, şimdi nasıl nefes alacağım ben he? Nasıl yaşayacağım, sensiz ne yapacağım lan ben?
Hem ağlıyor, hemde konuşuyordu. Göz yaşları sevdiğinin mezarına akıyordu.
Seni çok seviyorum ve her zaman seveceğim."
Dedikten sonra kafasını sevdiğinin mezarının yanına koydu. Ve soğuk havaya rağmen oraya yattı. O kadar yorgun hissediyordu ki kendisini şu an sadece uyumak istiyordu. Gözlerini kapattı ve bacaklarını karnına doğru çekti. Büzülmüş bir şekilde uykuya daldı.________________________________________________________________________
Nasıl bakalım beğendiniz mi? Daha ana konuya geçmedim ama düşüncelerinizi merak ediyorum. Her kitabımda söylediğim gibi sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Tıpatıp~ •bxb•
Novela Juvenil"Size bakınca kalbim acıyor biliyor musunuz? Sanki kalbim yanıyor gibi hissettiriyor." "Neden?" "Çünkü altı yıl önce ölen sevgilime çok benziyorsunuz."