🍂6

5.7K 422 36
                                    

2013

"Buraya gelsene."
"Oraya geleyim de onu kafamdan aşağı dök değil mi?"
"Yoo ne alaka?"
Genç çocuk sevgilisinden uzaklaşıyor ve intikam almaması için onu yumuşatmaya çalışıyordu.
"Ben meyve suyunu kafandan döktüğüme rağmen senden bana yapmayacaksın değil mi?"
"Kesinlikle evet."
"Sevgilim?"
"Efendim sevgilim."
"Seni iyi tanıyorum ve aynı şeyi bana yapmak istiyorsun. Ama meyve suyuna kıyamıyorsun. Çünkü portakal suyunu çok seviyorsun."
"Benden kaçma."
Genç çocuk sevgilisine yaklaşmaya çalışıyordu ama o gülerek kaçmaya devam ediyordu.
"Kerem, kaçma ama! Sen benim üzerime meyve suyu dökerken iyi ama."
Hem gülüyor hemde konuşmaya çalışıyordu.
"Ya Tuna, sen kıyamazsın bana. Hadi o meyve suyunu yavaşça yere bırak."
"Yioo"
"Hadi ama sevgilim."
"Tamam iyi bakalım."
Elindeki portakal suyu şişesini yavaşça yere bıraktı. Onunla böyle oyun oynamayı seviyordu.
"Gelsene yanıma."
Kerem yavaş adımlar ile sevgilisine yaklaştı, Tuna da kendisine yaklaşan genci belinden tutup kendine yapıştırdı. Gencin yüzü yapış yapış olmuştu, az önce kafasından aşağı dökülen meyve suyu yüzünden.
"Dudaklarım yapış yapış oldu, birinin bunu geçirmesi lazım."
"Öyle mi?"
"Öyle."
Kerem gence yavaş yavaş yaklaştı ve yumuşak dudaklarını onun dudakları üzerine kapattı. Hem öpüyor hemde az önce kafasından aşağı dökülen meyve suyunun tadını alıyordu. Daha sonra dudaklarını ayırdı ve genç ile gözlerini birleştirdi.
"Sevgilim?"
"Efendim sevgilim."
"Seni çok seviyorum şerefsiz."
"Sondaki olmadı sanki."
"Ama eline aldığın meyve suyu şişesini görüyorum."
"Hassiktir."
Dedi ve elindeki meyve suyu şişesini kafasından aşağı döktü.
"Ha ha işte intikam buna derler."
"Of Tuna ya."
"Bana dökerken gülüyorsun, ha ha ama üzülüyorum şu an portakal suyum boşa gitti. Bana portakal suyu borçlusun. En sevdiğim meyve suyu boşa gitti."
"Tamam tamam, alacağım ben sana."

İkisi de birbirlerine bakarak gülüyordu. İkisinin de saçları ve yüzü kıyafetleri yapış yapış olmuştu. Buna rağmen gülüyorlar ve eğleniyorlardı.

__________________________________________________________________________

Kitapta olacak bütün şeyler şimdiden belirlidir. En başından beri yazmak istediğim şeyler yani bunlar.

Sizi seviyorum, oy verirseniz sevinirim. Geçmişi hatırlatan bölümler, kısa olabilir. Ayrıca tarih 2013 yani ölümünden önceki zamanlardan herhangi bir gün. Arada 2012'den anılarda olacak. Yani tarihler önemli.🌸

~Tıpatıp~ •bxb•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin