I.

829 32 1
                                    

Barbara Ligthning

Körülbelül 3 hónapja történt, hogy Shawnnal vége lett mindennek. Az ő hibájából.

Nem a Senorita-s és a nyelvtanulós balhénk miatt. A koncertet együtt tartottuk meg Budapesten. Volt Senorita is volt és magyarul is beszélt Shawn.

Ami utánna történt. Én akkor mondtam azt, hogy oké akkor szakítsunk.

A koncert szuper jó volt, szinte felrobbantottuk az arénát. A csókunk láttán fel is robbant. Pont ezért elmentük megünnepelni azt, hogy a közönségünk is és mi is eszméletlen jól éreztük magunkat. Egy bárban ünnepeltünk, a város másik felében. Szép hely volt. Takaros berendezés, kedves pultosok, jó zene, kiváló italok. Shawnnal az egyik asztaln ülve tequa-t és sört iszogattunk ami mellé néha társult egy kis vodka-narancs. A hatodik kör után mind a kettőnkben felerősödtek az érzelmeink a másik iránt és majdnem mindegyik kiürült poharat egy csók, egy puszi, egy ölelés vagy simítás kísérte. Ezek után mind a ketten szerelmetvallotunk egymásnak és egy elkezdődött a csókcsata, de alig tartott pár percig, mert Dave és Mike mindenképpen azt akarták, hogy menjünk mi is táncolni  velük együtt és nem tűrtek ellentmondást. Leegyszerűsístve a helyzetet: nem akartunk táncolni, de rá lettünk kényszerítve. Amikor odarángattak bennünket a srácok, akkor kezdődött el Ari R.E.M.-je. Shawnnal elkezdtünk lassúzni én meg a fülébe suttogtam a szöveget.

-Last night boy I met you
Yeah, when I was sleeping
You're such a dream to me
And it was on a day like this
Yeah, if you can believe
If you can believe
You're such a dream to me
Before you speak, don't move
'Cause I don't wanna wake up
Wake up, wake up, wake up
Don't wanna wake up
Wake up, wake up, wake up
Boy, you're such a dream
If you can believe?
Boy you're such a dream to me, yeah, yeah
"Excuse me, um, I love you"
I know that's not the way to start a conversation, trouble
I watch them other girls when they come and bug you
But I felt like I knew you, so I just wanted to hug you
Plus, you don't know your way around
You can stop your playing now
All your worries, lay 'em down, shh, don't say it loud
Is this real, baby?
Bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum
You like?
"I love you"
Who starts a conversation like that? Nobody, but I do
But you are not a picture, I can't cut you up and hide you
I'll get you out my mind, mhm, I tried to
But I just want to stand and yell
I will never dare to tell
Think I heard some wedding bells, shh, keep it to yourself
Is this real?
Before you speak, don't move
'Cause I don't wanna wake up
Wake up, wake up, wake up
Don't wanna wake up, oh no
Wake up, wake up, wake up
'Cause you're such a dream
If you can believe
You're such a dream to me, mmm, boy
I could buy you anything, but I cannot buy you
Before your boy gets smart, I would never try to
You know I'm thinking to myself, "What happened, why you?"
But when I see you in my dreams, psh, I knew
You know how to treat it, you know how to eat it
You know how to beat it, I know how to keep it
The Good Housekeeping Seal
Bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum
I don't just wanna touch you
I'm tryna turn two single people into a couple
What's your next month like? Tell me what you're up to
We can leave right now, boy, you don't need a duffle
What about La Perla? Let Vickie keep her secret
Boy, it ain't no secret if I know you're gonna peep it, oh
Before you speak, don't move
'Cause I don't wanna wake up
Wake up, wake up, wa-wake up
Wake up, wake up, wake up, wa-wake up
No I don't want, no
'Cause you're such a dream, does this end?
If you can believe, you're such a dream to me
To me, mmm, boy, to me

A legvicesebb látvány talán az volt, ahogy Dave és Mike a kezüket összekulcsolva táncoltak, bár szerintem csak próbáltak megállni a lábukon. Ezután a Last Hurrah következebb Bebe Rexha-tól, amiközben Zubinnal ordibáltuk a szöveget és léggitároztunk. Szerintem ilyenkor már mindenki leitta magát a sárga földig, de legalább nem volt feszült a hangulat. A Hooked-et ismét a gitárossal táncoltam végig, ugyanis hiába kerestem a barátomat, nem találtam sehol.

Körülbelül a szám felénél az akkori esti kedvenc párosom (Dave és Mike) átesett rajtunk és sajnos mi is elestünk Zubinnal. Természetesen szétnevettük magunkat azon, hogy mennyire szerencsétlenek vagyunk és utána (fogalmam sincs, hogy, hogyan) felálltunk és odamentünk a pultosokhoz, hogy igyunk valamit. A barátainkat felültettük a bárszékre, mert maguktól biztos nem ment volna (mondjuk mi is éppenhogy fel tudtunk ülni). Kikértünk egy-egy koktélt aminek azthiszem szivárvány volt a fantázianeve. Miután megittam az italomat elhatároztam, hogy megkeresem Shawnt. Először a táncparketten kerestem. Camilát felismertem hátulról. Azthiszem akkor a Like That szólt Bea Millertől. Amikor odaértem hozzá, láttam, hogy csókolózik valakivel. Nem akartam pillanatgyilkos lenni, de muszáj volt megkérdeznem, hogy nem-e tudja, Shawn hol van. Legnagyobb meglepetésemre amikor feltettem a kérdést Shawn és Camila nézett rám. Mendesnek azonnal lekevertem egy hatalmas nagy pofont és kifutottam a bárból. Hogy tehette ezt velem? Értem én, hogy ivott, de akkor sem kéne megcsalnia! Leültem a közeli parkban és elkezdtem sírni. Éreztem ahogy belülről elkezd égetni a fájdalom. Végig egy kérdés járt a fejemben. Miért?  Egyszer csak a telefonom csörgését hallottam. Anna neve villogott a kijelzőn. Mivel +36-tal kezdődött a száma tudtam, hogy nem a gitáros Annáról van szó hanem a festész és grafikus Annáról. Azonnal felvettem neki. Miután belesikított a telefonba elkezdte ecsetelni, hogy miért imádta a koncertet. Először megpróbáltam leplezni a szomorúságom, de mivel túl jól ismer észrevette, hogy valami nincs rendben. Megkérdezte, hogy hol vagyok és értemjött. Elvitt magához, hogy ott lenyugodjak és megbeszéljük ezt az egészet. Annyira jó, hogy a barátomnak nevezhetek egy ilyem embert, mint ő!

Stuck On You | ✔Where stories live. Discover now