XVII.

325 21 0
                                    

Barbara Lightning

Miután vége lett a közönségtalálkozónak, természetesen vissza kellett mennem a stúdióba. Ahogy beléptem megpillantottam Cole-t a büfé egyik asztalánál. A színész a mobiljával volt elfoglalva, úgyhogy nem látott engem. Én a háta mögé lopóztam és a kezeimmel gyorsan eltakartam a szemét. Ő azonnal a kezeimre szorította az övéit.

-Barbie? -kérdezett.

-Igen! -mondtam meglepettem, majd leemeltem a kezeimet a szeméről. Cole felém fordult. -Honnan tudtad?

-Az illatod. Már egy ideje ezt a parfümöt használod. Ráadásul ez az én kedvenc illatom. A te illatod. Bárhonnan megismerném. -mosolyodott el rendkívül aranyosan és megfogta a kezem.

-Cuki vaagy. -miközben ezt kimondtam nekidöltem a mellkasának. Mivel nem vagyok egy nagyon magas lány, hallottam ahogy dobog a szíve. Istenem, de jó érzés hallani! Cole keze mostmár a derekamat ölelte és én is átöleltem a színészt. Egy kis idő után az engem ölelő fiú egy puszit adott a fejem búbjára.

-Szeretlek. -suttogta.

-Én is szeretlek. -súgtam én is, majd felnéztem a barátomra aki elmosolyodott, majd egy forró és hosszú csókban részesített. Miközben az ajkaink mozogtak Cole megpróbált még közelebb húzni magához és a lehető legszorosabban ölelt. Én a nyakát simogatt és olykor próbáltam lejjebb húzni, hogy elérjem a száját (kicsi vagyok, na!).

Shawn Mendes

Hál' Istennek ma csak fél egyre kellett bevonszolnom magam a stúdióba. Eleinte még lelkes voltam, de amint beléptem letaglózott az amit láttam és ez a lelkesedés, mint egy álom, csak úgy szertefoszlott. Barbie és Cole majdnem megették egymást a büfé egyik asztalának dőlve.

-Azta rohadt...! -csúszott ki a számon (szerencsémre) halkan. Nem is tudtam, hogy járnak... Bár mondjuk várható volt. Már régóta ismerik egymást, Cole meg egy rendes srác. Ráadásul a Q&A-en nagyon szép véleményt mondott róla Barbie. Nem tudom, hogy miért nem tudtam otthon maradni ahelyett, hogy elmegyek az exem közönségtalálkozójára. Mondanám, hogy örülök neki, de nem tudok. Úgy érzem, Barbie megragadt bennem.

A lépcsőn felfelé menet összefutottam Annával.

-Anna, Anna! -állítottam meg gyorsan az egyik legjobb női gitárost.

-Mi az? -fordult felém unottan. Lehet, hogy haragszik rám...áh biztos nem! Csak fáradt.

-Menj le és less ki a büfé asztalaihoz, aztán gyere fel hozzám a 214-es szobába. -utasítottam, mire ő bólintott. Ő lefelé kezdett el lépcsőzni én meg felfelé.

Miután befordultam a második emelet folyosóján, azonnal a 14-es ajtóhoz mentem. Amikor bejutottam a terembe ledobtam a dzsekimet és ledobtam magam egy gigantikus babzsákba. Beleégett a retinámba az, ahogy ott falják egymást a lehető legszenvedélyesebben. Bevallom, hogy odaképzeltem magamat Cole helyére egyszer-kétszer míg jöttem fel a lépcsőn. Ahogy az édes ajkait ízlelném szüntelenül, utána levegőért kapkodva, vörös ajkakkal, lihegve mosolyognánk egymásra, majd még őrültebben csókolni egymást. Istenem, mit meg nem adnék, hogy most Sprouse helyében legyek!

Pár másodperc múlva Anna konkrétan feltépte az ajtót és úgy ugrándozott be rajta, mint Tigris a Micimackóban.

-Jesszusom, de édeseeeek! -sikítozott aztán becsukta maga mögött az ajtót. -Annyira cukik! -ugrándozott tovább.

-Anna leülnél, kérlek? -pillantottam rá unottan. Én nem igen örülök ennek a kis kapcsolatnak.

-Ja igen, persze! -bólintott, majd hátravetődött egyenesen a velem szemben lévő hatalmas babzsákba. Ilyenkor annyira szeretem ezt a csajt. Kár, hogy haragszik rám... -Mondd mi bánt. -mosolyodott el.

-Ez az egész. Összeillenek, tényleg, de én olyan szívesen lennék most Cole helyében. Igen, tudom, hogy én rontottam el és, hogy megérdemlik azt, hogy boldogok legyenek, de hiányzik Barbie érintése. A csókjai. Az ölelése. A nevetése. A puszik amiket tőle kaptam. A szarkasztikus megjegyzései. Az összebújós estéink. A közös vacsorák. Az együtt zongorázás. A főzéseink. A filmezéseink. A színházi előadásai amire én is mentem. A duettek. Minden hiányzik amit Barbie-val csináltam. Egy igazi barom vagyok.

-Igen Shawn. Egy igazi barom vagy. -bólintott elismerően a lány.

-Ezzel sokat segítettél. Hálás kösz. -mondtam morcosan.

-Figyelj Mendes. Igen, elbasztad. De még barátok vagytok. Neked most Camilát kéne smárolgatnod minden második lépésed után, nem? Ez a kapcsolat így amúgy sem ment volna. Talán jobb is, hogy így lett vége. Sokkal rosszabb lett volna, ha együtt maradtok és konkrétan minden nap megcsalod Barbie-t, nem? Akkor is vége lett volna, csak lehet, hogy úgy, mint a budapesti koncert után. Barbie túllépett rajtad. Cole meg pont az a típusú srác aki reménytelenül romantikus és mindennél jobban szereti. Neked is túl kéne már lépned. Barbie-t nem fogod visszakapni. Ahhoz k*rva nagyot kéne villantanod, hogy miattad otthagyja Cole-t. Ha csak ki vagy éhezve akkor meg ott van Camila. Bocsi ezt muszáj volt. -túrt bele a hajába. -Amúgy meg tényleg. Én elhiszem, hogy imádod őt és, hogy bármit megtennél érte, de ebből nem lesz semmi Shawnie cica. Sajnálom, de szerintem ez az igazság. Ezt igen erősen elszúrtad.

Stuck On You | ✔Where stories live. Discover now